1,9 TD po hamowni prosi o opinię.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt mar 25, 2008 19:09

Bolekrsko pisze:schodze ponizej 10 :bigok:
czym mierzone??
twardy pisze:Jade zaraz do tłumikarza mam gdzieś dziure w tłumiku i trzeba to naprawic
to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać :grin: :chytry:


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt mar 25, 2008 19:10

Ile może kosztować u tłumikarza kompletny przelot 2.5" od turbiny aż do końca?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 25, 2008 19:53

dawid018 pisze:to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać
tłumik do wymiany końcowy , jutro będzie nowy +rura przelotowa od początku do końca fi 55 - wystarczy :bigok:
Pytałem o cene za robote ale Andrzej zrobi mi to za free :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt mar 25, 2008 19:58

twardy pisze:fi 55
zewnetrzna czy wewnętrzna??jak wewnętrzna to mało zwłaszcza jak masz modzone auto


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 25, 2008 20:00

twardy pisze:
dawid018 pisze:to trzeba wymienić na fi 70mm a nie naprawiać
tłumik do wymiany końcowy , jutro będzie nowy +rura przelotowa od początku do końca fi 55 - wystarczy :bigok:
Pytałem o cene za robote ale Andrzej zrobi mi to za free :grin:

jak 55mm masz za free to doplac pare groszy i rob wiekszy. warto.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 25, 2008 21:16

souler pisze:jak 55mm masz za free to doplac pare groszy i rob wiekszy. warto.
własnie tak chyba zrobię , zależało by mi żeby zacząć od kolektora i aż do końca puśćić większy przelocik. Zobaczymy jak tam materiały tj rury.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 26, 2008 00:48

IRAS78, jaki masz pelny numer tej pompy wtryskowej? EKO to nie jest czasem 8mm? troche ubogi ten wykres ;) Souler mial lepszy wynik bez LDA ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr mar 26, 2008 01:07

zaprzal pisze:IRAS78, jaki masz pelny numer tej pompy wtryskowej? EKO to nie jest czasem 8mm? troche ubogi ten wykres ;) Souler mial lepszy wynik bez LDA ;)
no mialem, ale to byl moj wykres :jezor: a moje zawsze musi byc lepsiejsze. wykres ma ok. tylko 1.2 bara i malo paliwa, takze nie jest zle.

a pompa moze i jest 8mm. nie chce mi sie sprawdzac po numerach z ksiazkami. za mala zeby na tym miec odpowiednio duzo mocy, ale do wygodnego wozenia dupska wystarczy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr mar 26, 2008 16:32

proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » czw mar 27, 2008 02:23

zaprzal pisze:proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:
Eee...mi sie wydaje, że objechanie 1Z AAZetem to już żaden sukces. Teraz to już trzeba myślec jak objechać AFNa ;)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw mar 27, 2008 21:35

Michnik pisze:
zaprzal pisze:proste, zawsze paska b4 tdi 1z mozna objechac :bigok:
Teraz to już trzeba myślec jak objechać AFNa ;)
to trzeba przestac myslec i zaczac robic w koncu to co napisane na forum ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw mar 27, 2008 23:45

to ja mam pytanko ile by było przy cisnieniu 1,2bar ale na suszarce T3 ?? :hehe: 110KM :kac:


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » pt mar 28, 2008 12:54

Witam po dłuższej przerwie.
wydech zrobiony: bez środkowego i lekko wypruty tylny, a przy okazji wymiana złącza elastycznego - poprawa mocy przy niewielkim wzroście hałasu - przyjemny basik choć troszkę słychać świst turbinki??- ale to chyba nie coś złego - na dolocie szczelna, bez luzu wzdłużnego i tylko minimalny, ledwie wyczuwalny luz poprzeczny- czy to normalne???

souler, punkcik dla Ciebie za info na temat konkretnych nastawów, pomysł z wydechem i info o pompie(na pewno 9 bo LDA pasuje do listwy, a u kolegi też w pompie bez LDA nie - bo ma 8mm - info potwierdzone przez pompiarza)

Koledzy zapraszam do zamieszczania swoich wykresów silnika AAZ celem porównań i analiz


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt mar 28, 2008 13:21

Jeśli jest jak mówisz to turbo powinno być w porządku. Ja na chwile włączyłem silnik przy zdjętym dolocie do suszarki i mi prawie wciągnęło latarkę jak patrzyłem do ślimaka :helm: i dodałem gazu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości