Zmulony dieselek i pare problemów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
caligator
Waters of Nazareth
Waters of Nazareth
Posty: 88
Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
Lokalizacja: Lubin / Wrocław
Kontakt:

Zmulony dieselek i pare problemów

Post autor: caligator » śr mar 26, 2008 20:25

Witam,
1.mam problem ponieważ wydaje mi się jakby mój mk4 był troche zmulony... ostatnio wymieniany był m.in. rozrząd ale nie wiem czy to może byc jedna z przyczyn? z tego co czytałem to silnik AHF 110km i zwiększoną moca do 130km powinien przyspieszac do 100 w mniej więcej 9,5sec:/ ja natomiast najszybszy czas jaki wymierzyłem to bodajże 10,5...

Tutaj zamieszczam filmik jak się sprawa ma z przyspieszeniem 20-140km/h...



2.Druga sprawa to tunel środkowy gdzie jest skrzynia biegów i schowek pasażera... Strasznie się u mnie ruszaja i skrzypią:/ sprawdzałem i niby są wszystkie śrubki w nich wkręcone... może w środku jest jakaś szyna która je trzyma i ona się obłamałą lub coś innego? U was też tak się to rusza?

3.mam problem z pleśnią przy szybach i nie wiem czym to może byc spowodowane:/ może przy zakładaniu folii na szyby w warsztacie coś sknocili? pleśn pojawia się między szybą a słupkami - nie wiem jak to zobrazowac:) ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?

4.może Wy wpadniecie na pomysł jak coś takiego naprawic? wpadł do środka gwint i nie ma jak zamontowac siłownika:/
Obrazek
myślałem nad wspawaniem mocowania siłownika w to miejsce ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie...

5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?
Obrazek


Proszę o pomoc bo męczą mnie te sprawy... A wy pewnie wiecie więcej na temat tego wozu niż ja bo jestem świeżo upieczonym posiadaczem mk4:)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 20:28 przez caligator, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wikus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn gru 10, 2007 14:12
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: wikus666 » śr mar 26, 2008 20:41

witam to ze twoj mk4 nie przyspiesza tak jak powinien moze byc spowodowane tym ze twoj zaplon jest za pozny musialbys pojechac do kogos kto ma wag zeby ci przyspieszyl troche zaplon.


pozdro

Awatar użytkownika
caligator
Waters of Nazareth
Waters of Nazareth
Posty: 88
Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
Lokalizacja: Lubin / Wrocław
Kontakt:

Post autor: caligator » czw mar 27, 2008 01:42

z zapłonem zobacze... sam kupiłem teraz polski vag 2,5 kkl i bede próbował sam coś poszperac...

a może ktoś jeszcze ma pomysły jakby tu inne problemy rozwiązac?:)



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw mar 27, 2008 15:15

5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?

albo pod drug pmpke ciśnieniową pod spryski lamp albo pod czujnik płynu
czy przypadkiem nie był zmieniony zbiorniczek np. po wypadku :chytry:



Awatar użytkownika
caligator
Waters of Nazareth
Waters of Nazareth
Posty: 88
Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
Lokalizacja: Lubin / Wrocław
Kontakt:

Post autor: caligator » czw mar 27, 2008 19:04

aadasiek pisze:5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?

albo pod drug pmpke ciśnieniową pod spryski lamp albo pod czujnik płynu
czy przypadkiem nie był zmieniony zbiorniczek np. po wypadku :chytry:
kurde zmartwiłes mnie... mam nadzieje ze nie od wypadku i nic nie wiem na temat wymiany zbiorniczka:/ a pod czujnik płynu chyba nie bo gdy mam go juz mało to zapala się lampka przy zegarach...
Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 19:05 przez caligator, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
trium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lip 16, 2007 19:14
Lokalizacja: from dreams

Post autor: trium » czw mar 27, 2008 21:37

1. Potrenuj starty i zmierz przypieszenie na rezerwie i powinno sie udac ponizej 10s , chyba ze juz tak robiles to nie wiem moze pare koni zdechlo ^^


turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw mar 27, 2008 23:49

to obstawiam zmainę zmianę zbiorniczka
może pompka się spaliła lub coś w tym stylu a taki zbiorniczek z pompką troche kosztuje i ciężko go znaleźc - wiem bo sam szukam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości