Zmulony dieselek i pare problemów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- caligator
- Waters of Nazareth
- Posty: 88
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
- Lokalizacja: Lubin / Wrocław
- Kontakt:
Zmulony dieselek i pare problemów
Witam,
1.mam problem ponieważ wydaje mi się jakby mój mk4 był troche zmulony... ostatnio wymieniany był m.in. rozrząd ale nie wiem czy to może byc jedna z przyczyn? z tego co czytałem to silnik AHF 110km i zwiększoną moca do 130km powinien przyspieszac do 100 w mniej więcej 9,5sec:/ ja natomiast najszybszy czas jaki wymierzyłem to bodajże 10,5...
Tutaj zamieszczam filmik jak się sprawa ma z przyspieszeniem 20-140km/h...
2.Druga sprawa to tunel środkowy gdzie jest skrzynia biegów i schowek pasażera... Strasznie się u mnie ruszaja i skrzypią:/ sprawdzałem i niby są wszystkie śrubki w nich wkręcone... może w środku jest jakaś szyna która je trzyma i ona się obłamałą lub coś innego? U was też tak się to rusza?
3.mam problem z pleśnią przy szybach i nie wiem czym to może byc spowodowane:/ może przy zakładaniu folii na szyby w warsztacie coś sknocili? pleśn pojawia się między szybą a słupkami - nie wiem jak to zobrazowac:) ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?
4.może Wy wpadniecie na pomysł jak coś takiego naprawic? wpadł do środka gwint i nie ma jak zamontowac siłownika:/
myślałem nad wspawaniem mocowania siłownika w to miejsce ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie...
5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?
Proszę o pomoc bo męczą mnie te sprawy... A wy pewnie wiecie więcej na temat tego wozu niż ja bo jestem świeżo upieczonym posiadaczem mk4:)
Pozdrawiam
1.mam problem ponieważ wydaje mi się jakby mój mk4 był troche zmulony... ostatnio wymieniany był m.in. rozrząd ale nie wiem czy to może byc jedna z przyczyn? z tego co czytałem to silnik AHF 110km i zwiększoną moca do 130km powinien przyspieszac do 100 w mniej więcej 9,5sec:/ ja natomiast najszybszy czas jaki wymierzyłem to bodajże 10,5...
Tutaj zamieszczam filmik jak się sprawa ma z przyspieszeniem 20-140km/h...
2.Druga sprawa to tunel środkowy gdzie jest skrzynia biegów i schowek pasażera... Strasznie się u mnie ruszaja i skrzypią:/ sprawdzałem i niby są wszystkie śrubki w nich wkręcone... może w środku jest jakaś szyna która je trzyma i ona się obłamałą lub coś innego? U was też tak się to rusza?
3.mam problem z pleśnią przy szybach i nie wiem czym to może byc spowodowane:/ może przy zakładaniu folii na szyby w warsztacie coś sknocili? pleśn pojawia się między szybą a słupkami - nie wiem jak to zobrazowac:) ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?
4.może Wy wpadniecie na pomysł jak coś takiego naprawic? wpadł do środka gwint i nie ma jak zamontowac siłownika:/
myślałem nad wspawaniem mocowania siłownika w to miejsce ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie...
5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?
Proszę o pomoc bo męczą mnie te sprawy... A wy pewnie wiecie więcej na temat tego wozu niż ja bo jestem świeżo upieczonym posiadaczem mk4:)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 20:28 przez caligator, łącznie zmieniany 1 raz.
- caligator
- Waters of Nazareth
- Posty: 88
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 14:11
- Lokalizacja: Lubin / Wrocław
- Kontakt:
kurde zmartwiłes mnie... mam nadzieje ze nie od wypadku i nic nie wiem na temat wymiany zbiorniczka:/ a pod czujnik płynu chyba nie bo gdy mam go juz mało to zapala się lampka przy zegarach...aadasiek pisze:5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?
albo pod drug pmpke ciśnieniową pod spryski lamp albo pod czujnik płynu
czy przypadkiem nie był zmieniony zbiorniczek np. po wypadku
Ostatnio zmieniony czw mar 27, 2008 19:05 przez caligator, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 147 gości