swist powietrza przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

swist powietrza przy przyspieszaniu

Post autor: golfmaniac22 » ndz mar 23, 2008 01:02

a wiec mam takie pytanko jak jade autkiem to tak w zakresie 1700-2000 obrotow slysze taki sykot powietrza dochodzi on z prawej strony silnika autko nie kopci przy pryspieszaniu przynajmniej nie widac w lusterku co to moze byc?



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz mar 23, 2008 01:03

golfmaniac22, pracująca Turbina :green_fuck:

Ewentualnie sprawdź czy dolot powietrza nie ma nieszczelności, bo może łapać lewe powietrze. Powstaje wtedy taki charakterystyczny miły dla ucha gwizd. :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 01:04 przez Rafit, łącznie zmieniany 2 razy.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz mar 23, 2008 01:08

oki ja mam silnik axr i turbinka w tym silniku tak gwirzdze przy pewnych obrotach ale ten swist powietrza slysze osobno i gdy silnik sie nagrzeje jest on mniej slyszalny



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz mar 23, 2008 01:15

Nieszczelnosc w dolocie!! Posprawdzaj rury idace do IC i wychodzace z IC...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz mar 23, 2008 01:21

a czy te rury musza byc mocno spasowane umocowane bo ta ktura wchodzi tuz obok zaworu ERG jest troche luzno tzn rusza sie przy poruszaniu reka



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » ndz mar 23, 2008 01:22

a czy te rury musza byc mocno spasowane umocowane bo ta ktura wchodzi tuz obok zaworu ERG jest troche luzno tzn rusza sie przy poruszaniu reka
No tam się raczej nic nie powinno ruszać wszystko powinno być tak ściśnięte, aby było szczelne i nie dało się kręcić na łączeniach (może wtedy tam puszczać powietrze) :-)
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 01:25 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz mar 23, 2008 01:29

czy to moze ta zawleczka okragla nie trzyma tak jak powinna



Tornado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 21, 2008 03:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tornado » ndz mar 23, 2008 14:34

Jestem tu nowy wiec nie do konca znam zasady i nie wiem czy tu chodzi tylko o porady techniczne. Jesli bedziesz mial jednak dalej problem ze swoim samochodem moge podac nummer do kogos zaufanego kto rozwiazuje kazdy problem w VW .



adamplut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 13, 2008 22:54
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: adamplut » pn mar 24, 2008 22:54

miałem taki sam problem, jak wymienilem rozrząd , oczywiście musialem pościągać plastikowe rury idące do IC, jak wszystko pozakładałem , odpalam, jade i jak zwiększałem obroty wydobywał się wlaśnie taki charakterystyczny świst. nietrzymały zawleczki na łączach. Nieszczelność usunąłe i jest ok



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt mar 25, 2008 00:20

golfmaniac22 pisze:czy to moze ta zawleczka okragla nie trzyma tak jak powinna
zawleczka raczej dobrze trzyma tylko bardzo często ułamuje się na przewodzie górna blokoda którą trzyma ta zawleczka i wtedy rura odstaje i powstaje nieszczelność a wygląda to mniej wiecej tak
Obrazek
na czerwono zaznaczyłem miejsce, gdzie powinien wystawać kawełek metalu który opiera się o zawleczkę
to jest z silnka AXR, jeżeli wygląda to tak samo u Ciebie to albo nowa rura koszt około 170 zł albo wkręcasz odpowiednio mały wkręt z główką w miejsce uszczerbane, pasujesz i ściskasz zawleczką, na próbe oczywiście pociągasz ręką czy będzie siedziało

a i to powinno być sztywne, na tyle że nie powinno się ruszać w miejscu wchodzenia do przepustnicy
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 00:27 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » wt mar 25, 2008 00:29

dopisze sie do tematu tez mam taki swist...



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » wt mar 25, 2008 00:37

kolego kulon-x dzieki za fotke to duzo mi pomoze sprawdze jutro czy jest tak jak pisales i czy ten zabek nie jest zlamzny bo szczeze mowiac to niepamietam czy on tam jest jeszcze u mnie plusior dla ciebie za pomoc jak sprawdze to dam znac czy to to :bigok:



Awatar użytkownika
szymonk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 28, 2007 00:50
Lokalizacja: Poznań

Re: swist powietrza przy przyspieszaniu

Post autor: szymonk » śr mar 26, 2008 23:50

golfmaniac22 pisze:a wiec mam takie pytanko jak jade autkiem to tak w zakresie 1700-2000 obrotow slysze taki sykot powietrza dochodzi on z prawej strony silnika autko nie kopci przy pryspieszaniu przynajmniej nie widac w lusterku co to moze byc?
Mam dokładnie ten sam problem i wydaje mi się że dolot do IC to faktyczny problem a nie turbina. Na innych forach "znawcy" twierdzili że to turbina pada. :hmm:



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » czw mar 27, 2008 00:34

a wiec dzisiaj docisnolem ta rure od IC co wchodzi tuz przy zaworze ERG i juz przestalo swiszczec powietrze wiec mysle ze problem rozwiazany dzieki za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości