swist powietrza przy przyspieszaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
swist powietrza przy przyspieszaniu
a wiec mam takie pytanko jak jade autkiem to tak w zakresie 1700-2000 obrotow slysze taki sykot powietrza dochodzi on z prawej strony silnika autko nie kopci przy pryspieszaniu przynajmniej nie widac w lusterku co to moze byc?
golfmaniac22, pracująca Turbina :green_fuck:
Ewentualnie sprawdź czy dolot powietrza nie ma nieszczelności, bo może łapać lewe powietrze. Powstaje wtedy taki charakterystyczny miły dla ucha gwizd.
Ewentualnie sprawdź czy dolot powietrza nie ma nieszczelności, bo może łapać lewe powietrze. Powstaje wtedy taki charakterystyczny miły dla ucha gwizd.
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 01:04 przez Rafit, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
No tam się raczej nic nie powinno ruszać wszystko powinno być tak ściśnięte, aby było szczelne i nie dało się kręcić na łączeniach (może wtedy tam puszczać powietrze)a czy te rury musza byc mocno spasowane umocowane bo ta ktura wchodzi tuz obok zaworu ERG jest troche luzno tzn rusza sie przy poruszaniu reka
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 01:25 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
zawleczka raczej dobrze trzyma tylko bardzo często ułamuje się na przewodzie górna blokoda którą trzyma ta zawleczka i wtedy rura odstaje i powstaje nieszczelność a wygląda to mniej wiecej takgolfmaniac22 pisze:czy to moze ta zawleczka okragla nie trzyma tak jak powinna
na czerwono zaznaczyłem miejsce, gdzie powinien wystawać kawełek metalu który opiera się o zawleczkę
to jest z silnka AXR, jeżeli wygląda to tak samo u Ciebie to albo nowa rura koszt około 170 zł albo wkręcasz odpowiednio mały wkręt z główką w miejsce uszczerbane, pasujesz i ściskasz zawleczką, na próbe oczywiście pociągasz ręką czy będzie siedziało
a i to powinno być sztywne, na tyle że nie powinno się ruszać w miejscu wchodzenia do przepustnicy
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 00:27 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
Re: swist powietrza przy przyspieszaniu
Mam dokładnie ten sam problem i wydaje mi się że dolot do IC to faktyczny problem a nie turbina. Na innych forach "znawcy" twierdzili że to turbina pada.golfmaniac22 pisze:a wiec mam takie pytanko jak jade autkiem to tak w zakresie 1700-2000 obrotow slysze taki sykot powietrza dochodzi on z prawej strony silnika autko nie kopci przy pryspieszaniu przynajmniej nie widac w lusterku co to moze byc?
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 99 gości