po wymianie rozrzadu nie pali

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr mar 19, 2008 16:02

tak, parę milimetrów i już może być 100 jednostek różnicy.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pt mar 21, 2008 04:03

witam wszystkich.
szacunek za wypowiedzi i poruszenie tematu.
Niebawem mam rozrząd do wymiany(1.9 AHF 98r) i szczerze mowiąc mam ochotę zrobić to samodzielnie, i mam takie pytania (proszę o wyrozumiałość), czy za pomocą Vag-a można regulować kąt wtrysku, czytając wasze wypowiedzi wywnioskowałem że tak i że nie trzeba grzebać w pomie? Dobrze zrozumiałem?
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 04:04 przez mrEd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt mar 21, 2008 06:25

mrEd pisze:czy za pomocą Vag-a można regulować kąt wtrysku, czytając wasze wypowiedzi wywnioskowałem że tak i że nie trzeba grzebać w pomie? Dobrze zrozumiałem?
Niestety nie !
Vagiem sprawdzasz wartość aktualnego ustawienia kąta wtrysku a regulować go musisz ruszając pompą wtryskową.


Obrazek

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pt mar 21, 2008 19:07

Sztomel, uff ...uspokoiłeś mnie, bo już się głowiłem jak by to miało działać.
dzięki



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt mar 21, 2008 23:49

mrEd nie ma za co :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
Czerwień
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob mar 01, 2008 17:59
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Czerwień » sob mar 22, 2008 22:40

panowie dzis znajomy podpiol mi golfa pod vaga i stwierdzil ze kat wtrysku jest za wczesny... powiedzial ze powinno byc 5.5 stopnia a ja mam 3.5 stopnia.... Nie mielismy czasu ustawiac poprawnego jednak powiedzial mi ze nic sie nie stanie jezeli bede tak jezdzic, podkreślam ze autko odpala ladnie i ogolnie jest wszystko ok... Powiedzcie czy to ma jakis wplyw na spalanie, osiągi itp?? I czy lepiej tak nie jezdzic ?



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob mar 22, 2008 22:45

chyba coś się mu pomyliły jednostki, ale nawet jeśli masz 35 zamiast 55 to może być,
problem byłby w zimę.
U mnie np w AFN między 30 a 60 odpala ładnie, przy 20 z problemami, a jedyna różnica to inna praca silnika.
Po prostu ustawcie przy okazji bo dużo roboty z tym nie ma.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Czerwień
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob mar 01, 2008 17:59
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Czerwień » sob mar 22, 2008 23:08

hmm mozliwe ze mu sie pomyliły. Czyli moze zostac narazie?? w sumie bylo -5 stopni to autko odpalalo odziwo nawet na 1 swiecy... poniewaz pozostałe 3 byly do wyrzucenia... wymienilem i pali od dotkniecia:) Co do ustawiania tego kata wtrysku to chcialbym sie pobawic sam. kabelek mam teraz pozostaje tylko sciagnac vag. Mam kilka wersji zassane i nie wiem ktora wybrac i wogole czy sa to pelne wersje... Kabelek z interfejsem usb, czytalem gdzies tutaj na forum ze wersja 311.2 jest dobra?? Mam jakas 311.2 realase. czy to pelna jest??



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob mar 22, 2008 23:16

jak będziesz mieć witaminkę to będzie działać.
Ja kąt wtrysku oglądam vwtoolem.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Czerwień
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob mar 01, 2008 17:59
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: Czerwień » sob mar 22, 2008 23:37

witaminke tzn :P? może jasniej:P?? A najlepiej jakby ktoś zapodał jakims porzadnym linkiem i nie byloby problemu :D



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob mar 22, 2008 23:48

OMG. Masz kolege który ma vaga to wbijaj do niego.
Wersja demo vag-coma Ci nie pokaże kąta wtrysku, dlatego ja używam vwtoola.
Linka zapodam a jak tu


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości