zaworek zwrotny na pompie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz mar 16, 2008 19:09

Takie problemy objawiają sie jak jest nieszczelny filter paliwa a dokładniej taka biała plastikowa nakładka pod którą jest oring jeżeli tam zaciąga powietrze to paliwo cofa się do zbiornika i jest problem z uruchomieniem.



adi1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 18:17
Lokalizacja: kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: adi1982 » ndz mar 16, 2008 19:53

cześć przyczyn takiego stanu jest kilka
- uszkodzenie przewodów paliwowych potrafią być nieszczelne na przejściu z plastiku na gumowy przewód ( na takim króćcu - widoczne przy zasilaniu)
- uszkodzone uszczelnienia na zaworku zwrotnym wkładanym do filtru paliwa
- uszkodzony zawór w pompie wtryskowej

sprawdź przewody paliwowe - u mnie rozszczelnienie było na przewodzie przezroczystym ( na chodzącym silniku poruszałem nimi i zaczęły pokazywać się pęcherzyki powietrza
Jeżeli OK to kup sobie w sklepie motoryzacyjnym specjalny zaworek zwrotny i czasowo zamontuj go na przewodach paliwowych na powrocie i zasilaniu i zobaczysz czy będzie OK :bigok:



Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » sob mar 22, 2008 21:41

uszkodzone moze byc :
1) zaworek na filrze paliwa
2) nie szczelny filtrz lub podlaczone rurki paliwowe
3) zaworek zwrotny w srubunku w pompie wtryskowej


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob mar 22, 2008 21:44

adi1982 pisze:kup sobie w sklepie motoryzacyjnym specjalny zaworek zwrotny
kup i potestuj powinno juz nie być bąbelków,
nowy zaworek ten na filtr kosztuje z 200 zł z tego co pamiętam, bo kiedyś w Aso pytałem.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
buxi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 16:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: buxi » pn mar 31, 2008 15:42

jasiek21 pisze:ten na filtr kosztuje z 200 zł z tego co pamiętam, bo kiedyś w Aso pytałem.
Albo na Allegro za 25 zł.... heh http://ujeb.pl/44253/


---------- Passat -----------

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pn mar 31, 2008 17:35

buxi pisze:Albo na Allegro za 25 zł.
trochę nieprecyzyjnie napisałem, 200 zł kosztuje ten oryginalny na filtrze. Dodatkowy oczywiście coś koło 30 zł w intercarsie, a najlepiej założyć na dopływ i odpływ wtedy jest 100 % pewności.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości