1,9 TD po hamowni prosi o opinię.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw mar 20, 2008 23:20

souler pisze:a ja z zaprzalem kamerujemy goniac was jego zadymiaczem :rotfl:
za wiele to byście nie nakręcili jadac za nimi.no chyba że film pt: czarna chmura :helm:

IRAS78, rób przelot tak jak pisze souler.ewentualnie przelot + ostatni tłumik ale wybebeszony w znacznym stopniu.sprawdzone u siebie i jest ok.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pt mar 21, 2008 13:29

souler pisze:dzwiek startujacego mysliwca podczas jazdy w tunelu - bezcenny.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
swoja droga to w danych klienta wpisali ci TDi.mylace :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » pt mar 21, 2008 14:20

IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 21, 2008 14:42

Giugiaro1 pisze:IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?

ok. 11s powinno byc


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » pt mar 21, 2008 14:44

ładnie prawie 100 ps , ja w swoim aaz jak mierzyłem stoperem :green_fuck: to wyszło mi 11, z jakims małym haczykiem , :bajer: :grin:


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 17:46

Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru :grrr: . trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 21, 2008 19:54

IRAS78 pisze:Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru :grrr: . trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.
mozesz wywalic srodkowy i zostawic tylko koncowy. nie bedzie glosno. to nie benzyniak. co najwyzej gdy bedziesz butowal to bedzie troszke glosniej. przy spokojnej jezdzie powinno byc to samo co teraz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 21:49

zatem pójdę tym tropem.
jeszcze jedno pytanie: mam pompę z zaślepionym aluminiową blaszką grzybkiem tzw eko o numerze 028 130 108F dołożyłem do niej górę z grzybkiem z pompy od SB (listwa pasowała pod nią) - jaki ma ona tłokorozdzielacz, bo nigdzie nie znalazłem pewnej informacji? Obrazek


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 21, 2008 21:56

9mm

egr masz zaslepiony to mozesz zdemontowac to badziewie z pompy
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 21:58 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 22:11

dziękuję za info.
zostawiłem bo wężykami gdzieś idzie podciśnienie pod ABS, mam elektryczne serwo - ATE, nie wiem o co dokładnie tu chodzi z tymi podciśnieniami dlatego zostawiłem.


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 22, 2008 01:03

IRAS78 pisze:A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
również używam auta do codziennej jazdy.mam teraz od down pipe do ostatniego tłumika tylko rure+ ostatni tłumik z vr6 ale wybebeszony bo zamulał strasznie.wcześniej miałem tak samo tylko ze mniejsza średnica i końcowy przelotowy badziew z allegro i było znacznie głośniej.teraz jest w sam raz.jest minimalnie głośniej ale tylko przy przyśpieszaniu lub gwałtownym wciśnięciu gazu na V biegu np przy 90km/h.jadąc z równą prędkością lub przyspieszając delikatnie w ogóle nie słychać różnicy.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

arwam

Post autor: arwam » pn mar 24, 2008 22:08

Wykres Bardzo ładny.
Wysoko położnym momentem obrotowym to się nie martw bo jak byś miał go nisko to byś w mig zajechał sprzęgło.
Ja mam teraz w aucie silnik JR+ (IC T3 podniesioną dawkę paliwa GOVMOD, fale od 1.9D.)
I powiem w ten sposób że życie zaczyna się od 3000 rpm i VALEO 210mm niewyrabia z przeniesieniem momentu obrotowego na koła już na trzecim biegu; słowem ŻYCIE JEST PIĘKNE.



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » wt mar 25, 2008 13:28

co do czasow to j ventem 1,9 td 1,2 bar + dawka + gov + pin schodze ponizej 10 :bigok: granica 10 przekroczona. ale zalezy tez od paliwa. na shellu ponizej 10 zjade a na bp lepiej nie mowic :D

[ Dodano: 25 Mar 2008 12:30 ]
ja sie tak zastanawiam ile moj venciak ma koni :chytry:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 25, 2008 14:08

Witam.
Jade zaraz do tłumikarza mam gdzieś dziure w tłumiku i trzeba to naprawic , może sie coś pomodzi z wydechem :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości