1,9 TD po hamowni prosi o opinię.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

1,9 TD po hamowni prosi o opinię.

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 21:47

Witam!
Troszkę pogrzebałem przy moim AAZ-cie:
- odłączony EGR
- wywalony kat
- przeróbka pompy bez grzybka - wstawienie góry z 1,6TDi + porządne LDA
- dawka do ogranicznika
- MBC przy T2 - 1,2bara
- ic od 1,6TD

A oto co wyszło:

Obrazek


Wydaje mi się, że max moment obrotowy przy 3000obr to trochę za daleko. Proszę o Wasze opinie i sugestie.


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw mar 20, 2008 21:55

no moment przy 3000obr/min to stanowczo za daleko jak na diesla :crazy:


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 21:58

I to mnie właśnie zmartwiło :crazy: , tylko jak teraz z nim zejść w dół?


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw mar 20, 2008 22:02

a ile ci kucyków wyszło i Nm?? bo nie widze nic


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
b8tz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr mar 02, 2005 22:04
Lokalizacja: Z Kątowni :P
Kontakt:

Post autor: b8tz » czw mar 20, 2008 22:05

100 Kucyków z AAZ.... Najs :) jak patrze na ten wykresik to zastanawiam się nad zrobieniem czegoś takiego w moim busie :)



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw mar 20, 2008 22:10

cholera u mnie nie pokazuje wykresu!! ale to 100 koni to dopiero musisz miec pozno w obrotach skoro moment dopiero od 3000


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 22:11

wyszło 99,6kucy przy 3995 obr/min, a max moment 204Nm przy 2945 obr/min


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 20, 2008 22:20

ladny wynik. dobrze ze ciagle moj wynik mial wiecej :P

zapomniales o jednej waznej rzeczy - wydech. uwolnij go, to moment bedzie nizej. generalnie jest dobrze, a nawet bardzo dobrze.

no i gova robic porzadnego, najlepiej razem z timing modem, bo szkoda zeby sie silnik dusil.
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 22:24 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw mar 20, 2008 22:29

IRAS78 pisze:tylko jak teraz z nim zejść w dół?
nie wiem czy dobrze kombinuje ale jak odetkasz wydech(razem z down pipe) podkręcisz jeszcze troszkę paliwko żeby turbo si ę szybciej wkręcało to moment powinien chyba zejść troszkę w dół bo turbo wcześniej osiągnie max ciśnienie.jak żle myślę to niech mnie ktoś poprawi

chociaż za nisko też nie dobrze bo sprzęgło nie wytrzyma


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 22:30

souler, Twoja furka daje radę. Piękny moment i te parę kucy więcej.
Masz na myśli pewnie przelotowy wydech?
I tu trochę kucy :chytry: Tylko jak go zrobić w pasku?

[ Dodano: 20 Mar 2008 21:34 ]
Myślałem, że wywalenie kata wystarczy.


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 20, 2008 22:35

IRAS78 pisze:souler, Twoja furka daje radę. Piękny moment i te parę kucy więcej.
Masz na myśli pewnie przelotowy wydech?
I tu trochę kucy :chytry: Tylko jak go zrobić w pasku?
moja moc to juz historia...

rob pelny przelot. nawet jesli zostawisz srednice obecna to pozbywajac sie kata i srodkowego tlumika zyskasz pare konikow i kilkanascie niutkow. jesli masz ochote na wiecej to tak 1.5 bara + duzo paliwa + downpipe 65-75mm, wydech rura 55-60mm bez tlumika, lub przelotowy koncowy. na 1.5 bara t2 pozyje rok, moze 2, jesli bedziesz czesto szalal. no jesli jestes pewny silnika to k24/t3+wydech+pompa 10mm i atakujesz 130kucy i stajesz na kresce z Apsikiem czy Euglenem, a ja z zaprzalem kamerujemy goniac was jego zadymiaczem :rotfl:

imo zdrowy aaz musi siedziec pod maska, skoro 1.2 bara dal 100 kucy.
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 22:43 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 22:42

wystarczyłaby mi ta pierwsza obcja, tylko jak bardzo wzrośnie hałas? bo po wywaleniu kata nieznacznie stał się głośniejszy


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 20, 2008 22:47

IRAS78 pisze:wystarczyłaby mi ta pierwsza obcja, tylko jak bardzo wzrośnie hałas? bo po wywaleniu kata nieznacznie stał się głośniejszy
glosniejszy? e tam. u mnie nic takiego sie nie stalo. kat wylecial, wleciala rura srednicy seryjnego wydechu i bylo tak samo, dopiero po wywaleniu koncowego tlumika i wspawaniu zamiast niego rury 55m jest glosniej, ale dzwiek startujacego mysliwca podczas jazdy w tunelu - bezcenny.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
IRAS78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
Lokalizacja: WROCłAW

Post autor: IRAS78 » czw mar 20, 2008 22:52

:grin: to dobre.
Dziękuję za Wasze rady i opinie.
Jutro poszukam tłumikarza i zobaczymy.
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 23:10 przez IRAS78, łącznie zmieniany 2 razy.


GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości