nastawnik w Vp37

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » pn sty 21, 2008 19:49

Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością. Moje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 21, 2008 19:53

ringel pisze:Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością.
a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes :?: tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocie
Moje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???
może
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 19:53 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » pn sty 21, 2008 20:20

damcio151 pisze:a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocie
Oczywiście zwracałem na to uwage, bo studiuje elektronike pół życia i wiem że wirnik ten zmienia strumien magnetyczny i ważne jest tam by nie było żadnego zwarcia i syfu. Jedynie co nie zrobiłem to nie przeczyściłem ścianek wirnika papierem ściernym, ponieważ powierzchnia byla czysta i gładka i nie widzialem potrzeby takiej. Ale skoro wspominasz o tym rozumiem że się juz kiedys przekonałeś o tym. Jak znajde troche wolnego czasu to spróbuje jeszcze raz. Dzięki za zainteresowanie :)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 21, 2008 20:41

ringel pisze:Jak znajde troche wolnego czasu to spróbuje jeszcze raz. Dzięki za zainteresowanie :)
jeżeli podczas obrotu nie haczy oraz ścianki są gładkie to już go nie rozbieraj ... może cóś z tym wtryskiem masz



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt sty 22, 2008 10:01

Witam.

Ja tez sam zrobiłem nastawnik. Auto mi szarpało od 1200 obr do 2200 obr na każdym biegu i falowały mi obroty biegu jałowego. Po czyszczeniu (syfu było tyle, że nie wiem jka tyo się kręciło) obroty nie falują, auto lepiej odpala, ale pozostał problem z szarpaniem. Na 1, 2 i 3 biegu jest git ale na 4 i 5 przy 1500 obr i delikatnym przyspieszaniu albo jeździe pod górkę jest wyczuwalne poszarpywanie. Nastawnik był rozbierany drugi raz w celu ustawienia wirnika i jest dalej to samo. Na dodatek objawy zaczynają się powoli nasilać, tak jakby się syf zaczynał od nowa zbierać. Ogólnie jestem zadowolony bo da się normalnie jeździć wreszcie alt to delikatne wyczuwalne poszarpywanie pozostało niestety. Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.

Dzięki damcio za pomoc na gg.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » wt sty 22, 2008 16:51

Turbonalepa pisze:Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.
Witam kolege w temacie:) Ja takich problemow na szczescie nie mam, u mnie jedynie sporadycznie szarpie jak jade dlugo jedna prędkościa. Sprobuje kiedys podmienic wtrysk sterujacy, to zobacze.Bede musial wyjechac w trase, bo tylko wtedy mam takie objawy.



Awatar użytkownika
AGA74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob paź 06, 2007 22:08
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: AGA74 » pn mar 17, 2008 23:17

Witam
ja też chyba musze ten nastawnik wyczyścić ,bo te same objawy :crazy:
tylko że sama se z tym nie poradze,ile może kosztować czyszczenie tego nastawnika



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 17, 2008 23:23

AGA74, u mnie mozesz to zrobic ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » ndz kwie 19, 2009 18:05

Czyszczenie nastawnika jest proste. Najważniejszą czynnością jest zapisanie napięcia z czujnika po zdjęciu dekielka, dokładne przedmuchanie wszystkiego sprężonym powietrzem i prawidłowe przykręcenie rdzenia elektromagnesu tak aby wirnik nie ocierał.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 19, 2009 18:54

arturo, ameryki nie odkryles


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

adamiec06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 13:13
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: adamiec06 » czw lut 11, 2010 17:35

Jeśli to pompa BOSCH vp-37 to uszczelki 1461 015 303 i 1460 206 305 oraz można zastosować zestaw naprawczy 2467 010 003 lub 002 ( mniej części)

http://www.liron.fr/docks/2467010003.pdf



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt cze 18, 2010 08:45

Mam pytanko, czasami auto same wchodzi mi na obroty na wolnych w ok 1100obr, wiec raczej nastawnik do czyszczenia, wtryski nie leja, obecnie mam 230tki, i kiedys mi lekko podkapcał nawet przy ok 4000obr a teraz nic, wiec raczej brak paliwa.

Czy brudny nastawnik moze miec wplyw na to czy razcej pompa juz kuleje ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 18, 2010 08:47

n109 wyczyść



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt cze 18, 2010 09:07

JEst jakis manual jak go wyczyscic ? jakies wskazowki ? :)


Ok, juz znalazlem, w razie czego tutaj opisane co i jak:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287769

Dzisiaj wyczyszcze i dam znac czy pomoglo.

[ Dodano: 19 Cze 2010 14:30 ]
Wyczyscilem ten zaworek i pupa... dalej to samo :/

Jakies sugestie ?
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 09:50 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości