nastawnik w Vp37
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością. Moje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???
a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocieringel pisze:Spoko, czytałem ten temat. Tylko, ze kolega miał problem, ze mu lekko szarpał na wszystkich biegach podczas przyspieszania(...Na 4 i 5 biegu jest wyczuwalne poszarpywanie.-słowa kolegi) W moim przypadku tego nie ma, właściwie jak jeździłem po mieście zapomnialem ze miałem taki problem. Dopiero jak wyjechałem na autostrade i dłużej jechalem ze stałą prędkością.
możeMoje pyt brzmi, czy na takie sporadyczne(rzadkie ale jednak) szarpanie moze byc winą tego wtrysku sterującego???
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 19:53 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście zwracałem na to uwage, bo studiuje elektronike pół życia i wiem że wirnik ten zmienia strumien magnetyczny i ważne jest tam by nie było żadnego zwarcia i syfu. Jedynie co nie zrobiłem to nie przeczyściłem ścianek wirnika papierem ściernym, ponieważ powierzchnia byla czysta i gładka i nie widzialem potrzeby takiej. Ale skoro wspominasz o tym rozumiem że się juz kiedys przekonałeś o tym. Jak znajde troche wolnego czasu to spróbuje jeszcze raz. Dzięki za zainteresowaniedamcio151 pisze:a moje pytanie brzmi czy ustawiłeś dobrze elektromagnes tak żeby nie tarł o niego wirnik przy obrocie
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Ja tez sam zrobiłem nastawnik. Auto mi szarpało od 1200 obr do 2200 obr na każdym biegu i falowały mi obroty biegu jałowego. Po czyszczeniu (syfu było tyle, że nie wiem jka tyo się kręciło) obroty nie falują, auto lepiej odpala, ale pozostał problem z szarpaniem. Na 1, 2 i 3 biegu jest git ale na 4 i 5 przy 1500 obr i delikatnym przyspieszaniu albo jeździe pod górkę jest wyczuwalne poszarpywanie. Nastawnik był rozbierany drugi raz w celu ustawienia wirnika i jest dalej to samo. Na dodatek objawy zaczynają się powoli nasilać, tak jakby się syf zaczynał od nowa zbierać. Ogólnie jestem zadowolony bo da się normalnie jeździć wreszcie alt to delikatne wyczuwalne poszarpywanie pozostało niestety. Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.
Dzięki damcio za pomoc na gg.
Pozdrawiam.
Ja tez sam zrobiłem nastawnik. Auto mi szarpało od 1200 obr do 2200 obr na każdym biegu i falowały mi obroty biegu jałowego. Po czyszczeniu (syfu było tyle, że nie wiem jka tyo się kręciło) obroty nie falują, auto lepiej odpala, ale pozostał problem z szarpaniem. Na 1, 2 i 3 biegu jest git ale na 4 i 5 przy 1500 obr i delikatnym przyspieszaniu albo jeździe pod górkę jest wyczuwalne poszarpywanie. Nastawnik był rozbierany drugi raz w celu ustawienia wirnika i jest dalej to samo. Na dodatek objawy zaczynają się powoli nasilać, tak jakby się syf zaczynał od nowa zbierać. Ogólnie jestem zadowolony bo da się normalnie jeździć wreszcie alt to delikatne wyczuwalne poszarpywanie pozostało niestety. Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.
Dzięki damcio za pomoc na gg.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Witam kolege w temacie:) Ja takich problemow na szczescie nie mam, u mnie jedynie sporadycznie szarpie jak jade dlugo jedna prędkościa. Sprobuje kiedys podmienic wtrysk sterujacy, to zobacze.Bede musial wyjechac w trase, bo tylko wtedy mam takie objawy.Turbonalepa pisze:Narazie jeżdze tak, żeby unikać jazdy z prędkością obr silnika około 1500 obr na 4 i 5 biegu.
Jeśli to pompa BOSCH vp-37 to uszczelki 1461 015 303 i 1460 206 305 oraz można zastosować zestaw naprawczy 2467 010 003 lub 002 ( mniej części)
http://www.liron.fr/docks/2467010003.pdf
http://www.liron.fr/docks/2467010003.pdf
Mam pytanko, czasami auto same wchodzi mi na obroty na wolnych w ok 1100obr, wiec raczej nastawnik do czyszczenia, wtryski nie leja, obecnie mam 230tki, i kiedys mi lekko podkapcał nawet przy ok 4000obr a teraz nic, wiec raczej brak paliwa.
Czy brudny nastawnik moze miec wplyw na to czy razcej pompa juz kuleje ?
Czy brudny nastawnik moze miec wplyw na to czy razcej pompa juz kuleje ?
JEst jakis manual jak go wyczyscic ? jakies wskazowki ?
Ok, juz znalazlem, w razie czego tutaj opisane co i jak:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287769
Dzisiaj wyczyszcze i dam znac czy pomoglo.
[ Dodano: 19 Cze 2010 14:30 ]
Wyczyscilem ten zaworek i pupa... dalej to samo :/
Jakies sugestie ?
Ok, juz znalazlem, w razie czego tutaj opisane co i jak:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=287769
Dzisiaj wyczyszcze i dam znac czy pomoglo.
[ Dodano: 19 Cze 2010 14:30 ]
Wyczyscilem ten zaworek i pupa... dalej to samo :/
Jakies sugestie ?
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 09:50 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości