Jak wyglada kolo pasowe pompy wodnej 1.9 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Jak wyglada kolo pasowe pompy wodnej 1.9 TD

Post autor: marc83 » ndz mar 16, 2008 13:19

Witam
Jak wygląda koło pasowe pompy wodnej golfiku???
U mnie jest płaskie i ślizga się po nim pasek wieloklinowy. Czy aby tak powinno być????
Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 17:06 przez marc83, łącznie zmieniany 3 razy.


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 13:20

Tak powinno byc. Pasek powinien chodzic po nim zewnetrzna strona.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » ndz mar 16, 2008 13:23

U mnie wszystkie koła są w środku paska
a po tym kole pasek chodzi tymi rowkami

[ Dodano: 16 Mar 2008 12:28 ]
mechanior jak mi wymieniał rozrząd powiedział ze chyba powinno być odwrotnie Próbowaliśmy założyć zewnątrzną stroną na pompę ale nie mogłem go wcisnąć między koło pompy i te dolne napędzające. ?????????Na forum gdzieś wyczytałem że powinno być tak jak teraz wszystkie koła w środku paska
A u mnie nie ma klimy.
Możę jakąś fotę ktoś ma albo serwisówkę?
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 13:36 przez marc83, łącznie zmieniany 2 razy.


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

slawek317
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr cze 20, 2007 22:11
Lokalizacja: Lubelszczyzna
Kontakt:

Post autor: slawek317 » ndz mar 16, 2008 17:58

Witam wszystkich
W moim golfiku tez wszystkie koła są w środku paska i tez mam bez klimy



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » ndz mar 16, 2008 18:00

A koło pompy masz płaskie czy z rowkami??

[ Dodano: 16 Mar 2008 17:08 ]
Kolega Dario84, sądzi że powinno być odwrotnie
Nie wiem co o tym myśleć??????


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz mar 16, 2008 18:41

Ja koło pasowe alternatora mam w środku paska i słyszałem, że to koło powinno być gładkie(bez rowków , które powstają w miarę eksploatacji od paska).



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » ndz mar 16, 2008 18:58

Takie delikatne rowki sie zrobiły
Może dlatego piszczy??
Pasek wygląda na w miarę nowy
Dodam że piszczenie występuje na biegu jałowym i chwile po naciśnięciu gazu, po przejechaniu ok 3 km przestaje.


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » ndz mar 16, 2008 19:57

No właśnie ja również mam ten problem... Jak powinno to wyglądać? Czy wszystkie koła powinny być wewnątrz paska, czy na zewnątrz? Ma ktoś jakiś rysunek czy coś takiego?


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » pn mar 17, 2008 17:24

Z tego co się doczytałem to wszystkie koła powinny być we wnątrz paska.
Dzisiaj kupiłem nowy pasek continental czy coś takiego
Zobaczymy


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

piter_2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 09, 2007 16:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piter_2000 » pn mar 17, 2008 17:46

Schemat paska na dole - to silnik 1Z, ale u Ciebie powinno być podobnie. Koło od alternatora ma rowki, koło od pompy nie ma.

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 17:57 przez piter_2000, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » pn mar 17, 2008 18:17

U mnie wygląda to jak na rys 2
Jutro pasek wymienie mam nadzieję że przestranie piszczeć , bo już mnie to wku...a :grrr:
A tak pozatym to kolego piter_2000, z kąd masz taki schemacik???
punkcik dla Ciebie


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

piter_2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 09, 2007 16:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: piter_2000 » pn mar 17, 2008 18:36

Szczerze mówiąc - nie pamiętam, gdzieś mi się "przygarnął" podczas przeglądania netu, więc wrzuciłem do katalogu z innymi plikami dotyczącymi golfika. Trochę słaba jakość, ale przydatna rzecz, bo nawet w książce napraw nie znalazłem dobrych rysunków. Pozdrawiam i dzięki za punkt :bajer:
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 18:39 przez piter_2000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » wt mar 18, 2008 17:52

Problem załatwiony
kółko powinno być gładkie na pompie wodnej
i wszystkie koła powinny się kręcić w środku paska
Wymiana paska na contitecha i po sprawie pieszczenia nie ma
Pozdrawianm wszystkich
Temat uważam za zamknięty
Ostatnio zmieniony wt mar 18, 2008 17:55 przez marc83, łącznie zmieniany 1 raz.


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt mar 18, 2008 20:17

marc83 pisze:Problem załatwiony
kółko powinno być gładkie na pompie wodnej
i wszystkie koła powinny się kręcić w środku paska
Wymiana paska na contitecha i po sprawie pieszczenia nie ma
Pozdrawianm wszystkich
Temat uważam za zamknięty
Ja wymieniłem na contitecha i nadal po jakiś 3 miesiącach jest lekkie popiskiwanie przy zapalaniu zimnego silnika. Sądzę , że to wina koła pasowego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości