Czy mozna odlaczy zawor Do recylkulacji spalin?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slodki01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Czy mozna odlaczy zawor Do recylkulacji spalin?

Post autor: slodki01 » czw mar 13, 2008 18:30

Mam pytanie czy mozna od;aczyc zwor do recylkulacji spalin i przejechac tak z km?chodzi mi o ten z czarna glowka.oczywiscie w TDI 1.9 .bo podejrzewam ze ten zaworek mi glosno chodzi ze slycha w kabinie taki bzyczenie .czy nic sie niestanie i czy nie wskoczy wtedy jakis blad?



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw mar 13, 2008 18:32

mozna. czytalem tu ze nawet caly czas chlopaki z odpietym jezdza ;]



Awatar użytkownika
slodki01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: slodki01 » czw mar 13, 2008 18:34

A tak w ogole to jaka on role spelnia ten zawor?pytam bo niemam zielonego pojecia



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » czw mar 13, 2008 18:40

EGR przyczynia sie do ratowania naszej planety :) i robi syf w dolocie. najlepiej to zaslepic

[ Dodano: 13 Mar 2008 17:42 ]
a zeby nie byc goloslownym - spojrz tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87829



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pt mar 14, 2008 23:06

gOOzOl pisze:EGR przyczynia sie do ratowania naszej planety i robi syf w dolocie. najlepiej to zaslepic
i jeszcze zmniejsza emisję tlenków azotu poprzez obniżenie temp. spalin, no i turbo wolniej sie kręci jak EGR jest otwarty



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » sob mar 15, 2008 00:25

P4SEA pisze:jakby był nie potrzebny to by go nie montowali i nie chodzi tu tylko o safe the planet ale takze o safe my turbo
:grin:
skoro masz takie informacje, to może byś to rozszeżył.


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
greg6.7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska

Post autor: greg6.7 » sob mar 15, 2008 04:34

Tak czytam sobie jak wszyscy sie zachwycaja zaslepianiem zaworu egr . Jakie to jest super i wogole. Tu gdzie mieszkam ludzie tez jezdza tdi`ajami. I pare lat wstecz tez mieli manie zaslepiania egr`ow za pomoca blaszki albo adaptacji vagcomem, bo sie kolektor nie brudzi, bo silnik dostaje wiecej powietrza itp.

Ale w pewnym momencie ktos stwierdzil ze jago auto z zaslepionym egr`em pali wiecej niz z nie zaslepionym. A dlaczego, bo wszyscy zapominaja ze w tdi komputer widzi zalepienie egr`u i podejmuje odpowiednie dzialanie. Po tym odkryciu wszyscy masowo zaczeli usuwac blaszki i okazalo sie ze u wiekszosci spadlo zuzycie paliwa o ok 0,5 l .


Jesli ktos chce sie dowiedzies wiecej polecam
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... er+economy

Niestety po angielsku.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob mar 15, 2008 04:35 przez greg6.7, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 15, 2008 09:40

greg6.7 pisze:Ale w pewnym momencie ktos stwierdzil ze jago auto z zaslepionym egr`em pali wiecej niz z nie zaslepionym. A dlaczego, bo wszyscy zapominaja ze w tdi komputer widzi zalepienie egr`u i podejmuje odpowiednie dzialanie. Po tym odkryciu wszyscy masowo zaczeli usuwac blaszki i okazalo sie ze u wiekszosci spadlo zuzycie paliwa o ok 0,5 l .
ta komputer widzi blaszke trzecim okiem cyklopa. eh...

w sumie jak amerykanom tak zalezy na spalaniu, to moze zacznij im magnetyzery sprzedawac. napiszesz, ze spali im mniej pollitra i interes bedzie sie krecil.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » sob mar 15, 2008 10:07

slodki01 pisze:A tak w ogole to jaka on role spelnia ten zawor?pytam bo niemam zielonego pojecia
Wpisz w wyszukiwarce np; and EGR jest tego naprawdę dużo i sporo można się dowiedzieć :jezor:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob mar 15, 2008 12:29

souler pisze:ta komputer widzi blaszke trzecim okiem cyklopa. eh...
oczywiście że ecu wie ze egr nie działa, nawet błąd wyskakuje :grin: wpadnij kiedyś to ci pokaże, u mnie takich błędów jest więcej :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
greg6.7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska

Post autor: greg6.7 » sob mar 15, 2008 18:27

souler pisze:ta komputer widzi blaszke trzecim okiem cyklopa. eh...
Widze ze nie bardzo znasz zasade sterowania silnika tdi.
souler pisze:w sumie jak amerykanom tak zalezy na spalaniu, to moze zacznij im magnetyzery sprzedawac. napiszesz, ze spali im mniej pollitra i interes bedzie sie krecil.
Nigdy nie uzywalem magnetyzerow wiec nie wiem czy dzialaja czy nie. Ale z tego co pamietam to w reklamach mowiono ze wynalaziono je w amerykanskiej armii ( czy jakos tak ). Tak wiec wychodzi na to ze to z usa zaczeto je sprzedawac reszcie swiata :grin: .

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości