Szepie jak jest zimny co to może być ? 1.6 TD 69KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Szepie jak jest zimny co to może być ? 1.6 TD 69KM

Post autor: sebastian1901 » czw mar 13, 2008 21:46

Szapie silnikiem jak odpalam rano na ssaniu chodzi ok a jak wyłącze i dodam troche gazu to szarpie. Czasem w przewodach paliwowych widać powietrze czy to moze od tego ? jak się odpowietrza diesla? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 21:47 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw mar 13, 2008 23:42

powinien sie sam odpowietrzyc czy szarpie tylko jak jest zimny? jezeli tak to znaczy ze mozna mu deczko zwiekszyc dawke szarpanie ustapi


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt mar 14, 2008 00:40

moze poduszki lepiej napriew sprawdz,potem zobacz obroty bo moga byc za niskie


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pt mar 14, 2008 21:41

Tak tylko jak jest zimny. Co mają poduszki wspólnego jak auto nie jedzie tylko na postoju szarpie ?


Sebastian

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt mar 14, 2008 22:38

Pewnie chodzi na 2 lub 3 gary bo jakaś świeca nie dogrzała albo masz już pierścienie na wykończeniu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » pn mar 17, 2008 19:56

Powiedz czy kopci ci przy odpalaniu...


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pn mar 17, 2008 23:48

kopcił ale wymieniłem świece i jedna była spalona i już nie kopci. Ale jak po nocy go odpalam rano, pochodzi z 5 minut, wyłącze ssanie i dodam gazu to tak szarpie nawet bez jazdy tylko na biegu jałowym. Nie wiem co to bo do mój pierwszy TD


Sebastian

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 18, 2008 00:10

A c iekawe czy masz dobrze ustawiony kat wtrysku a może za niskie obroty na biegu jałowym lub mała dawka ja bym zaczoł od sprawdzenia kąta a póżniej obroty i dawka.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » wt mar 18, 2008 00:31

orientujesz sie może ile mechanik by za to wziął bo tyle co kupiłem bryke do tego musze ją zarejestrować a tu same wydatki... :/


Sebastian

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt mar 18, 2008 07:48

sebastian1901, za sprawdzenie kąta to chyba nie powinien wziąść 30 do 50 zł.
Powiem Ci że jak ja zmieniłem pompe to miałem tak że auto po przygazowaniu gasło i to nawet w czasie zmiany biegów np rozpedzam sie i zmieniam 4 bieg na 5 a tu silnik zgasł . Odkręciłem pompe i przesunołem góre 2mm w strone silnika (przyśpieszyłem wtrysk) i teraz jest OK.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości