Dolot - zmiana na air boxa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
- Lokalizacja: głuchołazy
- Kontakt:
Dolot - zmiana na air boxa
Witam
Jak w temacie - chciałbym zmienić w moim ARLu zwykły filtr na AIR BOXA. (DOLOT DYNAMICZNY)
Dlatego że czytałem taką regułę że przy zmianie wydechu (zmieniłem na 2,75’’) należy zwiększyć także dolot
Wiem że są zwolennicy i przeciwnicy takiego rozwiązania.
Wiem że takie rozwiązanie stosują firmy tuningowe:
http://www.44tuning.pl/czesci/kn-kingdr ... etrza.html
Ale są też przeciwwskazania.
Pomóżcie i wypowiedzcie się na ten temat
Jak w temacie - chciałbym zmienić w moim ARLu zwykły filtr na AIR BOXA. (DOLOT DYNAMICZNY)
Dlatego że czytałem taką regułę że przy zmianie wydechu (zmieniłem na 2,75’’) należy zwiększyć także dolot
Wiem że są zwolennicy i przeciwnicy takiego rozwiązania.
Wiem że takie rozwiązanie stosują firmy tuningowe:
http://www.44tuning.pl/czesci/kn-kingdr ... etrza.html
Ale są też przeciwwskazania.
Pomóżcie i wypowiedzcie się na ten temat
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 23:56 przez robert24, łącznie zmieniany 1 raz.
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]
[200PS; 420NM]
z pewnego źródła słyszałem że dobry filtr powietrza rzeczywiście polepszy parametry, tyle że tysiaka conajmniej trzeba zainwestować. natomiast smieszy mnie że wszędzie piszą o zmniejszeniu spalania jak by tak popatrzeć to chip, wydech, dolot i taki 180 konny motor powinien palić 3 litry
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Re: Dolot - zmiana na air boxa
W jakie moce kolego celujesz? Bo jak do 220KM to seryjny filtr w zupelnosci wystarczy, a to co pisza na tej stronie to dla mnie troche dziecinada zajezdza... zreszta wiele tam smiesznych rzeczy maja na www...robert24 pisze:Witam
Jak w temacie - chciałbym zmienić w moim ARLu zwykły filtr na AIR BOXA. (DOLOT DYNAMICZNY)
Dlatego że czytałem taką regułę że przy zmianie wydechu (zmieniłem na 2,75’’) należy zwiększyć także dolot
Wiem że są zwolennicy i przeciwnicy takiego rozwiązania.
Wiem że takie rozwiązanie stosują firmy tuningowe:
http://www.44tuning.pl/czesci/kn-kingdr ... etrza.html
Ale są też przeciwwskazania.
Pomóżcie i wypowiedzcie się na ten temat
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
stąd pytanie rob555, w jaką moc celuje, bo można założyć sytuację w której turbina bedzie dmuchać na tyle mocno, że filtr będzie stanowic tłumik.arturo pisze:Jaki sens jest wkładać różnego typu "filtrowynalazki" do silnika turbodoładowanego gdzie i tak turbina nie dmuchnie więcej nawet BEZ filtra.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości