Swist w turbinie VNT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Swist w turbinie VNT
Witam.mam pytanie.ma golfa 4 1.9 TDI sil ATD.ostatnio czyscilem turbine bo mailem zapieczone kierownice powietrza.i jak wiadomo samochod wpadal w tryb awaryjny.po wyczyscvzeniu turbiny wszystko jest ok.turbina przcuje b.dobrze .ale teraz slychac swist wydobywajacy sie z komory silnika,wczesniej tego niebylo.jak zapale samochod i dodaje gazu na postoju tak stopniowo to tego swistu nieslychac.alej jak jade to wraz ze wzrostem obrotow i przedkosci swista narazsta tnz jak dodaje gazu.ten swistslychac tylkopodczas jazdy pzry obciarzeniu.a jak sie silnik rozgrzeje to ten swistprzwie zanika calkowiecie.to jest taki swist jakby jakis mamy silniczek elektryczny caly czas pracowal tak jak maly kompresoerek.i pytanie czy to jest normalne czy nie.bo moj brat ma audi z 2000r tdi 115km i tez turbina troche gwizada,przyczym dfodam ze auto ma kopa takiego jak powinno miec moj gol tez ma moc taka jak powinien miec.czy to jest nozrmale w tego typu silnikach?bo slyszalem ze tak ma byc i ze niowe tdi TEZ KA GWIZDZA.POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Swist taki jaki opisujesz to normalna sprawa w TDI szczegolnie w VNT . Chyba ze mocno swiszcze tak jakby byla nieszczelnosc w dolocie...
Jak nie ma takich efektow to nie masz sie co przejmowac.
Jak nie ma takich efektow to nie masz sie co przejmowac.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
właśnie odwrotnie. teraz turbina daje takie ciśnienie jak powinno być. wcześniej dawała za duże i dlatego tryb awaryjny
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- slodki01
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
MOze i dobrze mowisz ale w trybb awaryjny wpadal bo kierownice byly zablokowane i dawal duze cisnienie.tera juz niewpada tylko ten swist taki jest.ja to tak mysle ze przedtem nieswistalo bo turbo bylo cale sadzami zawalone razem z kierownicami.i dlatego siebylo slychac tyego swistu(gwizdu)przez to ze byly sadze,a teraz caly srodek wypolerowany kierownice czysciutkie gladkie powierzchnie i mylse ze ruch powietrza przel;atujacy przez kierownice i wirnik powoduje taki odglos.ja tak mysle ale czy tak jest to niewim.kto mi muwil ze nowe samochode TDI tez gwizdza.i chyba to normalne jest.mam nadziej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 18:14
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Warsiawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 248 gości