Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klimat.gda
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: klimat.gda » ndz mar 02, 2008 22:50

ja mam 1Z + czip mi pali w miescie przy dynamicznej jezdzie 6.5l


MKII 1.3>>>MK3 1.9TDI>>>MK4 1.6 16V>>>MK4 1.8t GTI

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » pn mar 03, 2008 23:16

niebieski91 pisze: jeżeli sie poprawi to znaczy że po prostu oprogram i wtryski ALH sa do .... tego co papiertoaletowy i po jakimś czasie padaja i tyle i to jest cała tajemnica ALH
a ja sie nie zupełnie zgodzę ... mam ALH ponad 170tys przebiegu i potrafi palić tak i tak ...
tj. jak mu ostro cisnę (w tej chwili po 500km) średnie 6,3 (w tym autostrada 190km/h oraz po mieście parę ładnych kilometrów)

a jak mu RAZ (hihihi) oszczędzałem to 3,8 :-)

zazwyczaj jak jeżdżę normalnie ... nie przeginając ale też nie jadąc jak stara babcia bez okularów to mi śmiga w okolicach 5L/100km



Tics
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 21, 2008 21:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tics » czw mar 06, 2008 21:36

Witam,
Od kilku tygodni jestem posiadaczem :) srebrnego MK4, ALH z 99 roku,
przejechane mam wg. licznika 180 tys. spalanie w mieście miałem na poziomie 6,6l
wczoraj wymieniałem rozrząd, mechanik mówił że nie trzeba ustawiać kąta wtrysku bo wszystko pozostaje bez zmian - dziwne, bo z tego co czytałem na forum to jednak trzeba,
podłączył do komputera i powiedział że wszystko jest dobrze.
I tu mam pytanie, czy powinienem coś ustawić w komputerze w takiej sytuacji ?
silnik pracuje równo, na jałowym obroty na poz 9,5, zbiera się jak na 90 dobrze.
co do spalania po wymianie, to mam pełny bak, zobaczymy jak to wyjeżdżę w mieście.
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 21:47 przez Tics, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw mar 06, 2008 22:37

skoro podłączał kompa i widziakl ze jest dobrze to nie - ale jak masz wątpliwosci to przejź sie gdzieś nichci sprawdża sam kąt i bedzie git

[ Dodano: 06 Mar 2008 21:39 ]
rob555, kurde przypomnij mi co ja mialem wstawic w miejsce kata ????


Obrazek

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt mar 07, 2008 11:04

niebieski91 pisze: rob555, kurde przypomnij mi co ja mialem wstawic w miejsce kata ????
rurke zwykla fi 50 czy jakos tak by ladnie pasowala na wyjscie z plecionki


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » sob mar 08, 2008 16:07

90 to najmocniejsze silniki na pompowtryskach:D


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » śr mar 12, 2008 12:32

niebieski91, no i jak to spalanie?


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt mar 14, 2008 21:02

chrisjar pisze:niebieski91, no i jak to spalanie?
spoko jeszcze nie wiem - bo sie bawie autem - podobami sie ta zabawa

ale nie podskoczyło mimo ostrzejszej jazdy jest takie jak było to chyba dobrze nie ???

myśle że takie prawdziwe to podam za miesiąc jak sie naciesze - hehehehe - a poki co to jest gites - jezdem zadowolony na razie


Obrazek

Awatar użytkownika
kadett1.3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt paź 30, 2007 23:38
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: kadett1.3 » śr kwie 02, 2008 15:33

Wtryski to pół biedy alh ma inną turbinę... bez zmiennej geometrii łopatek, więc 110 z niej nie zrobisz tak łatwo..



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr kwie 02, 2008 16:16

kadett1.3 pisze:Wtryski to pół biedy alh ma inną turbinę... bez zmiennej geometrii łopatek, więc 110 z niej nie zrobisz tak łatwo..
akurat ALH ma zmienną geomtrię, od ASV róznią go praktycznie tylko wtryski



Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » śr kwie 02, 2008 23:43

kadett1.3, tak jak piszecowboy ALH ma zmienną geometrie, wiem bo zmienialem :grrr:


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » czw kwie 03, 2008 08:28

Panowie a co powiecie na mój przypadek, mianowicie dzieje się tak:
Normalnie się rozpędzam i na 3 biegu tak ok. 3.700 obrtów móła dostaje często, jak się zatrzymam wepnę 1 do deski a on jedzie jak SDI nawet gorzej, zgaszę silnik, odpalę ponownie i jest ok, po drugie to ma maxa idzie tylko 170 dech i mech, fakt koła są 18" ale przecież ze 190 to powinien iść,
i teraz niewiem czy to można stawiać na przepływkę?, czy na zapieczoną kierownicę turbiny? czy na katalizator zapchany? czy na coś jeszcze?
Pojadę za tydzień do Diesel Service zobaczymy co powiedzą, narazie chciałem się zoorientować mniej więcej od was na co byście stawiali ?
dzięki z góry


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 03, 2008 09:30

sheriffg pisze:zgaszę silnik, odpalę ponownie i jest ok
wpisz w szukajce "notlauf"



Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » czw kwie 03, 2008 10:11

aha czyli bez diagnozy dynamicznej się nie obejdzie, dzięki


Audi_Sportback

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości