Jak jest ziomno to nie pali na wszytkie...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ustaw kąt wtrysku
Sprawdz kąt wtrysku na pompie, zapewne jest opózniony, przyspiesz a problem zniknie jak ręką odjął, jak masz świece nowe to niekombinuj.
głupota wielka inwestowac 240 w swiece to chyba one musza byc pozłacane ja mam swieczki po 17zł za sztuke i chula zajeb.... kumple wyminiał spory czas temu tez swiece (ok 20zł za sztuke płacił) i chula na nich juz ponad rok zero jakichkolwiek problemów tylko najwazniejsze aby niebyły fabrycznie uwalone bo miąłem taki przypadek ale wczesniej juz o nim pisałem. zmien swieczki i zobacz jaki bedzie efekt tego mam nadzieje ze twoj problem sie juz skonczy!!!:
JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Re: Ustaw kąt wtrysku
Kąt wtrysku?seba899 pisze:Sprawdz kąt wtrysku na pompie, zapewne jest opózniony, przyspiesz a problem zniknie jak ręką odjął, jak masz świece nowe to niekombinuj.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Wiesz, te świeczki Rpower są zrobione lepiej niż moje poprzednie Bosche, do tego w komplecie dostajesz nowe samozazębiające się nierdzewne nakrętki. Grzeją tylko nieco dłużej niż Bosche i NGK, które miałem poprzednio, ale wytrzymały już 8000 km i działają dalej bez problemu. Więc po co przepłacać skoro poprzednie świece padały mi po odpowiednio 2 i 3 tys. km.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
ja miałem u siebie tak samo na starym silniku 1.6 TD JR przy odpalaniu kopcił na niebiesko ale nie zawsze się cały trząś wymieniałem też świece i nie pomogło co się okazało jak był zimny nie palił na wszystkich garach wina była 3 i 4 cylindra bo nie były one dogrzewane.
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
A więc tak u mnie z golfikiem było wszystko ok do czasu.Najpierw zaczął się pojawiać olej w filtrze powietrze ale w znikomych ilościach a zima - wczesną wiosna przy porannym rozruchu kopcił mi na niebiesko i się strasznie trząz jak chwilkę się rozgrzał bądź po dodaniu gazu przestawał kopcić i chodził normalnie.Więc pojechał na sprawdzenie świec i wtrysków co się okazało to i to należało by wymienić więc po zamontowaniu nowych świec i wtrysków silniczek chodził bardzo ładnie jednak przy odbiorze mechanik mówił że w 3 i 4 cylindrze jest dużo mniejsze ciśnienie ale podobno w dieslach 3 i 4 cylinder zawsze jest nie dogrzewany.Więc umówiłem się na wymianę pierścieni panewek itd.. jednak po rozkręceniu silnika okazało się że nie opłaca się tego robić ponieważ głowica miała znaczne rysy mocowania korbowodu były popękane a zużycie cylindrów było bardzo duże i mechanik mówił że to przez to były one nie dogrzewane.Na początku chciałem remontować silnik ale koszt były tego strasznie duży ok 4-5 tyś więc zmartwiony szukałem nowego silniczka i znalazłem 1.6TD SB.Taka była u mnie historia.
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
pudel_łdz, coś jakąś ścieme pociskasz albo twój mechanik coś nie bardzo :/
tyle kasy za remont ?? 2,5 tyś to masz juz porządny remont
co mają
o co w ogóle biega z tym terminem " niedograzania " :/ ze co ze Ciśnienie małe ??
mój nie kopci na niebiesko... odpala na rys tylko przerywa jakby paliwa nie dostawał ... podjade do sklepu i zapytam o te świece Rpower wymienie i mam nadzieje ze sie poprawi
tyle kasy za remont ?? 2,5 tyś to masz juz porządny remont
co mają
do jakiegoś niedogrzania :/pudel_łdz pisze:rysy mocowania korbowodu
o co w ogóle biega z tym terminem " niedograzania " :/ ze co ze Ciśnienie małe ??
mój nie kopci na niebiesko... odpala na rys tylko przerywa jakby paliwa nie dostawał ... podjade do sklepu i zapytam o te świece Rpower wymienie i mam nadzieje ze sie poprawi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości