Jak jest ziomno to nie pali na wszytkie...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

Ustaw kąt wtrysku

Post autor: seba899 » wt mar 11, 2008 21:51

Sprawdz kąt wtrysku na pompie, zapewne jest opózniony, przyspiesz a problem zniknie jak ręką odjął, jak masz świece nowe to niekombinuj.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 11, 2008 23:57

seba899 pisze:jak masz świece nowe to niekombinuj.
a gdzieś ty wyczytał ze mam nowe ?? ;PP
Auto pali doskonale do pierwszego obrotu :) i oby tak było zawsze kąt ustawiony dobrze rozrząd tez styki przeczyszczone .... jedynie mi zostało świece wymienić :)



Awatar użytkownika
tomiTD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pn cze 25, 2007 23:59
Lokalizacja: zdunska wola

Post autor: tomiTD » śr mar 12, 2008 09:47

głupota wielka inwestowac 240 w swiece to chyba one musza byc pozłacane :grin: ja mam swieczki po 17zł za sztuke i chula zajeb.... kumple wyminiał spory czas temu tez swiece (ok 20zł za sztuke płacił) i chula na nich juz ponad rok zero jakichkolwiek problemów tylko najwazniejsze aby niebyły fabrycznie uwalone bo miąłem taki przypadek ale wczesniej juz o nim pisałem. zmien swieczki i zobacz jaki bedzie efekt tego mam nadzieje ze twoj problem sie juz skonczy!!!: :okej:


JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)

mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Re: Ustaw kąt wtrysku

Post autor: VW User » śr mar 12, 2008 10:01

seba899 pisze:Sprawdz kąt wtrysku na pompie, zapewne jest opózniony, przyspiesz a problem zniknie jak ręką odjął, jak masz świece nowe to niekombinuj.
Kąt wtrysku?



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr mar 12, 2008 11:04

Oj czepiasz się, przecież wszystkim wiadomo, że chodzi o wtryskiwacze. A tak się zwykło mawiać potocznie.


Volskwagen - Das Auto.

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » śr mar 12, 2008 11:23

mr_simon pisze:Oj czepiasz się, przecież wszystkim wiadomo, że chodzi o wtryskiwacze. A tak się zwykło mawiać potocznie.
Oki :jezor:



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr mar 12, 2008 11:41

Wiesz, te świeczki Rpower są zrobione lepiej niż moje poprzednie Bosche, do tego w komplecie dostajesz nowe samozazębiające się nierdzewne nakrętki. Grzeją tylko nieco dłużej niż Bosche i NGK, które miałem poprzednio, ale wytrzymały już 8000 km i działają dalej bez problemu. Więc po co przepłacać skoro poprzednie świece padały mi po odpowiednio 2 i 3 tys. km. :grin:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 12, 2008 12:52

tomiTD pisze:głupota wielka inwestowac 240 w swiece
tez mi sie tak wydaje :P w końcu to do starego :P Mk2 hehe Chce kupić dobre świece ale bez przesady ;)

BENITO, a dostane je w sklepie zwykłym czy to gdzieś przez allegro ??:) za takącene myśle ze moge je sprawdzić :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr mar 12, 2008 13:32

Ja kupiłem w zwykłym motoryzacyjnym.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » czw mar 13, 2008 13:13

ja miałem u siebie tak samo na starym silniku 1.6 TD JR przy odpalaniu kopcił na niebiesko ale nie zawsze się cały trząś wymieniałem też świece i nie pomogło co się okazało jak był zimny nie palił na wszystkich garach wina była 3 i 4 cylindra bo nie były one dogrzewane.


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw mar 13, 2008 13:21

pudel_łdz pisze:bo nie były one dogrzewane.
tzn mogłbyś to jakoś rozwinąc ?? co trzeba wtedy zrobić ??



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt mar 14, 2008 08:52

Nie rozumiem kolegi. Musiałeś mieć uwalone świece na 3 i 4 cylindrze i to wszystko.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » sob mar 15, 2008 00:16

A więc tak u mnie z golfikiem było wszystko ok do czasu.Najpierw zaczął się pojawiać olej w filtrze powietrze ale w znikomych ilościach a zima - wczesną wiosna przy porannym rozruchu kopcił mi na niebiesko i się strasznie trząz jak chwilkę się rozgrzał bądź po dodaniu gazu przestawał kopcić i chodził normalnie.Więc pojechał na sprawdzenie świec i wtrysków co się okazało to i to należało by wymienić więc po zamontowaniu nowych świec i wtrysków silniczek chodził bardzo ładnie jednak przy odbiorze mechanik mówił że w 3 i 4 cylindrze jest dużo mniejsze ciśnienie ale podobno w dieslach 3 i 4 cylinder zawsze jest nie dogrzewany.Więc umówiłem się na wymianę pierścieni panewek itd.. jednak po rozkręceniu silnika okazało się że nie opłaca się tego robić ponieważ głowica miała znaczne rysy mocowania korbowodu były popękane a zużycie cylindrów było bardzo duże i mechanik mówił że to przez to były one nie dogrzewane.Na początku chciałem remontować silnik ale koszt były tego strasznie duży ok 4-5 tyś więc zmartwiony szukałem nowego silniczka i znalazłem 1.6TD SB.Taka była u mnie historia.


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 15, 2008 00:47

pudel_łdz, coś jakąś ścieme pociskasz albo twój mechanik coś nie bardzo :/
tyle kasy za remont ?? 2,5 tyś to masz juz porządny remont :)
co mają
pudel_łdz pisze:rysy mocowania korbowodu
do jakiegoś niedogrzania :/
o co w ogóle biega z tym terminem " niedograzania " :/ ze co ze Ciśnienie małe ??

mój nie kopci na niebiesko... odpala na rys tylko przerywa jakby paliwa nie dostawał ... podjade do sklepu i zapytam o te świece Rpower wymienie i mam nadzieje ze sie poprawi :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości