gdzie szukac oznaczen silnika i turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gdzie szukac oznaczen silnika i turbo
witam moze nietypowy temat ale nie moge nigdzie na forum znalesc gdzie jest oznaczenie silnika i turbiny bo chciałem to wiedziec. prosze o podpowiedz z góry dzieki:) mk2 1.6 TD
JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
na tabliczce znamionowej na czesci zimnej turbo
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
dokładnie to w części sprężającej turbosprężarki (z aluminium ).Dario84 pisze:na tabliczce znamionowej na czesci zimnej turbo
Oznaczenie turbo to szukasz garrett lub KKK, a potem model, np. T2, T3, K24, itp.
Numer silnika, jest na bloku silnika, z przodu, tuż pod głowicą, tak jak kolega wyżej napisał, dwie pierwsze litery, w twoim przypadku to mogą być: JR, SB, 1V
Pozdro...
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Hm kkk k14 nie jest zla bo bierze od dołu nie ma turbo dziury ja teraz zakladam k 14 ustawioną na 0,8 bara pompe wtryskową mam od JR + IC od SB po pierwsze to wywal kata uzyskasz fajny dzwiek i +3 konie i auto inaczej od dołu się zbiera
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Podejdzie.Ja miałem od 1,9TD (AAZ) i byłem zadowolony,a w zasadzie to mam w dalszym ciągu,tylko z głowicą 10mm .tomiTD pisze:jaka pompa wtryskowa z grzybem moze najlepsza bedzie od 1.9 td??
Turbo możesz zastosować K-24,albo Garett T-3.W dole ma trochę laga,ale później jak dmuchnie to nie ma zmiłuj...
K-14 jest fajna,jak jeździ się na seryjnych ustawieniach...bo tak jak u mnie,to K-14 zjadła sprzęgło i tyle z tego miałem...
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 08:47 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Michaś_1977, ,tylko z głowicą 10mm co to oznacza bo nie zabardzo wiem?? po za tym to widze ze jestes w temacie i wiesz o co chodzi mam nadzieje ze pomozesz mi przy modach bo od wiosny startuje a moca mojego 1V i narazie zbieram wiadomosci.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 11:58 przez tomiTD, łącznie zmieniany 1 raz.
JADE WOLNO I NISKO JAK MOWI PISMO :)
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
mój golfer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155285&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
DokładnieTo_mas pisze:tomiTD, jest taki mod że przekłada sie trochę cześci z pompy z TDI do pompy z TD m.in głowicę z tłoczek 10mm i jeszcze parę drobiazgów dzięki czemu pompa może podawać więcej paliwka jak tego potrzebujemy
Do tego jeszcze większą suszarkę np.K-24 + większe ciśnienie,InterCooler,metalową uszczelkę pod głowicę i jazda ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości