Lacznik turbiny, gdzie cos takiego dostane?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pt lut 29, 2008 15:07

cowboy, heh okazalo sie ze moja garetta byla ciolowo zregenerowana i ogolnie byla do wyjebbb........ dzownilem tu i tam okazalo sie ze w bydzi jest taki zaklad i ze moga zalatwic bardzo dobra turbine taka jak mialem i zregenerowac ja i dac rok gwarancji za 1600 zl znalazlem tez zupelnie nowke ale 3 tys wiec wybralem taka jak mialem mysle ze jesli rok wytrzyma to bedzie trzymać teraz tak jak olej do silnika to mowicie ze wstrzyknac oleju do turbiny i dopiero potem odpalic ??????[ mam nadzieje ze do zrobienie pozostana mi sprawy kosmetyczne auta ;[[[[[[[[[[[


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lut 29, 2008 15:11

Zrob tak jak pisze Cowboy, troche oleju zanim poskrecasz wszystko, pozniej chwilke na wolnych az olej dobije cisnienie do turbo.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » sob mar 01, 2008 18:42

a jeszcze mam pytanko czy turbina musi sie ""dotrzec""" wiem ze wlaczyc auto i niech chodzi wkoncu a tyg stalo ale jak to jest z nowa turbina ????


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 02, 2008 14:36

Nic sie nie musi docierac, wlaczasz samochod tak jak napisalem wyzej i to wszystko


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » czw mar 06, 2008 16:25

heh podobno turbin vnt sie tak nie uruchamia jak pisaliscie ja zrobilem tak jak mi koles kazal nawet instrukcje dal heh autko chodzi teraz mam taka wielka prozbe nie mam zbytnio czasu szukac na forum podlaczen tych wezykow od turiny do n75 i n18 bo mam wszystkie czarne a chce sie upewnic ze wszystkie sa na swoim miejscu ???? z gory dzieki


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 06, 2008 16:33

heh podobno turbin vnt sie tak nie uruchamia jak pisaliscie
nie, a jak się to robi ?
otles2 pisze:ja zrobilem tak jak mi koles kazal nawet instrukcje dal
podziel się wiedzą z nami :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » czw mar 06, 2008 17:09

cowboy, wiec tak ;d;
przed podlaczniem turbiny lekko przesmarowac olejem zalozyc wszytko poza wezem idacym do turbiny od cisneinia i nie dokrecac przewodu olejowego potem odlaczyc zaplon pokrecic silnikiem tak dlugo az dojdzie do odkreconego przowodu olej zakrecic go jeszcze kilka razy przekrecic silnik wtedy poskaladac i na 10 min na wolnych


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 06, 2008 17:21

otles2 pisze:przed podlaczniem turbiny lekko przesmarowac olejem zalozyc wszytko poza wezem idacym do turbiny od cisneinia i nie dokrecac przewodu olejowego potem odlaczyc zaplon pokrecic silnikiem tak dlugo az dojdzie do odkreconego przowodu olej
no cóż to prawie to samo co napisałem wczesniej... jak wcisniesz strzykawką oleju do turbiny to wystarczy żeby nic się nie stało zanim tam dotrze olej... inaczej co rano musiałbyć powtarzać tą procedurę :) przeciez olej ścieka po zgaszeniu silnika...

ps. jak odłączyłeś zapłon ?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw mar 06, 2008 17:22

Jak czytam takie posty to nie wiem czy smiac sie czy plakac :) Tak czy siak kolego wspolczuje ci autka....lekko kupowaty ARL ci sie trafil z wszystkimi bolączkami świata :/

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 16:48 ]
co do wezykow....skoro egr masz zaslepiony to N18 mozesz olac. Podepnij go tylko pod zasilanie zeby nie wywalalo bledow pod vagiem i to wszystko. Dalej od vacum pompy dajesz wezyk do akumulatora podcisnienia (okragla duza czarna banka) przez trojnik, do zaworka N75 (króciec z napisem VAC) i do zaworka klapy gaszenie silnika, z N75 od krocca z napisem OUT dajesz wezyk do sprezarki do gruszki VNT, a z drugiej strony zaworka N75 krociec bez zadnego napisu podlaczasz do puszki filtra powietrza i ot cala filozofia.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » czw mar 06, 2008 18:11

..lekko kupowaty ARL ci sie trafil z wszystkimi bolączkami świata :/ ?????????????? co masz na mysli???


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 07, 2008 09:53

aw69 pisze:lekko kupowaty ARL ci sie trafil
lekko to mało powiedziane....niestety rzadko się zdarza tak zgwałcone auto...

ale na pewno dojdziesz do ładu... ARL to fajny silniczek i miejmy nadzieje że rob555 Ci go w końcu ogarnie żebyś mogł się cieszyć mocą...



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pt mar 07, 2008 21:18

auto jezdzi jak glupie pali 8 litro srednio na 18" 225 na 3 kontrola trakcji sie wlacza zero dymu cos jeszcze ???


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob mar 08, 2008 08:26

otles2 pisze:auto jezdzi jak glupie pali 8 litro srednio na 18" 225 na 3 kontrola trakcji sie wlacza zero dymu cos jeszcze ???
Wiemy jak jezdzi ARL :chytry:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości