Eko pompa AAZ po modyfikacji - tłokorozdzielacz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Eko pompa AAZ po modyfikacji - tłokorozdzielacz
Witam!
Jestem tu nowy choć często czytałem Wasze posty.
Dzięki nim podrasowałem moją ARRIVĘ http://arriva.fotosik.pl :
1. wywaliłem kata
2. zaślepiłem EGR
3. T2 + MBC = 1,2 bara
4. IC od SB
5. zmodyfikowałem eko pompę wstawiając górę od 1,6TDI - obkręcenie pina + dawka do ogranicznika
Założyłem ten temat ponieważ od dłuższego czasu szukam informacji na temat tłokorozdzielacza jaki znajduje się w tzw eko pompie numer 028 130 108F (spotkałem się z info, iż ten sam numer zastosowano w 2,5TDI - czyżby dlatego bez LDA???) niestety nie znalazłem. Czy ktoś może mnie oświecić?
Jestem tu nowy choć często czytałem Wasze posty.
Dzięki nim podrasowałem moją ARRIVĘ http://arriva.fotosik.pl :
1. wywaliłem kata
2. zaślepiłem EGR
3. T2 + MBC = 1,2 bara
4. IC od SB
5. zmodyfikowałem eko pompę wstawiając górę od 1,6TDI - obkręcenie pina + dawka do ogranicznika
Założyłem ten temat ponieważ od dłuższego czasu szukam informacji na temat tłokorozdzielacza jaki znajduje się w tzw eko pompie numer 028 130 108F (spotkałem się z info, iż ten sam numer zastosowano w 2,5TDI - czyżby dlatego bez LDA???) niestety nie znalazłem. Czy ktoś może mnie oświecić?
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
Witaj!
miałem taką pompę bez LDA i jedno ci powiem nie należy ona do oszczędnych. właśnie dlatego ją zmodyfikowałem wstawiając górę z LDA poczytaj o tym
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547&start=0
a co do ekonomii to zależy ona od stylu jazdy, zakresów obrotów, temperatury itd., ja jeżdżę podkręconym autkiem i spalanie spadło mi o dobre 0,5l, wynika to z faktu iż ma większy moment obrotowy ( co bardzo istotne bo w dieslu jeździsz na momencie) i moc zatem mniej trzeba go deptać
miałem taką pompę bez LDA i jedno ci powiem nie należy ona do oszczędnych. właśnie dlatego ją zmodyfikowałem wstawiając górę z LDA poczytaj o tym
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55547&start=0
a co do ekonomii to zależy ona od stylu jazdy, zakresów obrotów, temperatury itd., ja jeżdżę podkręconym autkiem i spalanie spadło mi o dobre 0,5l, wynika to z faktu iż ma większy moment obrotowy ( co bardzo istotne bo w dieslu jeździsz na momencie) i moc zatem mniej trzeba go deptać
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
jeśli masz gruszkę przy dolocie z wystającym wężykiem to masz EGR. działanie polega na tym że przy pewnym zakresie obrotów podciśnienie popuszcza spaliny do dolotu a wraz z nim syf, jednocześnie masz wrażenie, że turbina nie działa przez chwilę (chwilowa zmuła np. przy 1800 obr/min.) - wniosek prosty najlepiej to odłączyć (sam wężyk jeśli EGR nie popuszcza, a dodatkowo zaślepić na amen)
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jak już musisz zwiekrzyć dawkę to wkrecasz czyli w prawo ....ale nieradze za dużo kręcić.. mały ruch tą srubą powoduje duże zmiany...a powodów dużego spalania może być kilka ..."puszczajacy"termostat,jazda na krótkich odcinkach,rozregulowana pompa ,niewłasciwy kąt wtrysku(punkt zapłonu)no i ciężka noga kierowcy...a jak chcesz odłączyć LDA to ściagnij wężyk od LDA IDąCY Z TURBINY.. tylko zaslep czyms żeby turbina nie dmuchała w pustkę...ale niewydaje mi sie tak jak piszą koledzy powyzej żeby po odłączeniu LDA mniej ci palił ...ja mam u siebie patent z elektrozaworkiem ....włączam przycisk LDA działa ,wyłączam niedziała ...
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 21:56 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości