Nierówna praca silnika i niebieski dym, wtryski?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca silnika i niebieski dym, wtryski?
Witam!mam pewnien problem od jakiś dwóch dni moj golf sie dziwnie zachowuje !Zapala normalnie ale bardzo nie równo chodzi telepie nim jak nie wiem co .z początku myslalem ze to świeca (zmieniałem jakies 2 tyg temu bo była spalona) ale mysle przeciez jak sie zagrzeje powinno byc ok a on dalej to samo STAWIAM ZE JAKIŚ WTRYSK MI Padł pytanie który i czy to napewno to (dym jakby niebieskawy czyli wskazuje na wtrys)Jak sprawdzić wtrysk ??popuszczałem przewody zasilajace ale wiele to nie dało bo nie zauważyłem wiekszej zmiany bo bardzo nim trzesie Dodam ze jak ma wyciągniety PRZYSPIESZACZ to rowniej chodzi choc tez przerwie od czasu do czasu i dyma puści Jak domowym spospobem sprawdzic wtrysk czy leje wiem ze jest specjalne urzadzenie do tego ale niestety nie posiadam go Da sie inaczej??Prosze o pomoc Zapomniałem dodac ze zmieniałem olej w tamtym tyg na inny Ale czy moze miec cos to wspolnego??
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 22:10 przez starko87, łącznie zmieniany 2 razy.
witam
pasek sam z siebie nie przeskakuje , chyba że telepie ci się koło zębate na wale korbowym
ja mam 1,9 td aaz i w ostatniej chwili interweniowałem bo ścięło mi pół klina i zrypało trochę
przylgnię czoła wału,efekty wcześniej były takie że z rury niebieski dym i ciężko palił,postawiłem na warsztat auto ,sprawdzili pompę,pompa dobra,facio mówił ze miałem przestawiony punkt wtrysku ,po przejechaniu 250km problem się znowu pojawił,zawołałem
kumpla ustawił mi ponownie wtrysk ,auto dostało kopa i elegancko zapalało, na forum ktoś mi odpowiedział żeby sprawdzić to nieszczęsne koło(częsta przypadłosć w 1,9td)po naprawie zrobiłem 500km i na razie wszystko w porządku(śrubę na loctite a pod koło dodałem trochę belzony 1111 jako wypełniacz) radzę to sprawdzić bo gdyby ci sięzerwało to kółko to remont głowicy pewny...odpukać...
pasek sam z siebie nie przeskakuje , chyba że telepie ci się koło zębate na wale korbowym
ja mam 1,9 td aaz i w ostatniej chwili interweniowałem bo ścięło mi pół klina i zrypało trochę
przylgnię czoła wału,efekty wcześniej były takie że z rury niebieski dym i ciężko palił,postawiłem na warsztat auto ,sprawdzili pompę,pompa dobra,facio mówił ze miałem przestawiony punkt wtrysku ,po przejechaniu 250km problem się znowu pojawił,zawołałem
kumpla ustawił mi ponownie wtrysk ,auto dostało kopa i elegancko zapalało, na forum ktoś mi odpowiedział żeby sprawdzić to nieszczęsne koło(częsta przypadłosć w 1,9td)po naprawie zrobiłem 500km i na razie wszystko w porządku(śrubę na loctite a pod koło dodałem trochę belzony 1111 jako wypełniacz) radzę to sprawdzić bo gdyby ci sięzerwało to kółko to remont głowicy pewny...odpukać...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości