Problem z głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Problem z głowicą

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 20:05

Witam MAM duzy problem przestawił mi sie pasek bo ten klinik smieszny na wale mi sie zerwał :grrr: troche narobił .Kupiłem nowe zawory i je włożylem szklanki(popychacze ) mam stare ale niby dobre (uzywki)na 3 i 4 tłoku zawór sie lekko odbił Po złozeniu wszytskiego tzn głowicy i założeniu jej na blok ,ustawieniu na znaki w jednym momencie blokuj boje sie go palić bo znowu moze sie skrzywić zawór (wyadje mi sie ze to tłok 4 blokuje)doradżcie co to moze być??czy cos z głowica(popchaczami??)czy moze korbowód sie skrzywił albo tłok oberwał Dodam ze tłoki chodza tzn wysuwaja sie normalnie Nie mam juz sił Prosze o pomoc!!JEszcze jak mozecie napiszcie jak sprawdzic czy szklanki są OK??ile sie maja uginac czy w ogole??
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 20:12 przez starko87, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » sob mar 01, 2008 20:54

starko87, jezeli przy obrocie walem blokuje to znaczy ze tlok dogania zawor sprawdz jeszcze raz rozdzad bo to najprawdopodobniej jest przyczyna



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 21:06

norman, 100% rozrzad ok nie moglo sie cos np z tłokiem stac jak dostał zaworem cos z korbowodem??skrzywic sie albo ze szklankami ze za mocno wypychaja zawór??


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob mar 01, 2008 21:15

starko87, w jaki sposób był składany rozrząd? Luźniłeś koło wałka rozrządu?



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 21:19

euglen, musiałem zeby wałek wyciagnać mowisz ze zle zlozone ale zaznaczylem sobie markerem znaczek i tak zlozylem :/a mozliwe ze tulejka od zaworu by sie przesuneła i zawór dalej by sie wysunął??czy to nie mozliwe raczej


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob mar 01, 2008 21:25

starko87 pisze:sobie markerem znaczek i tak zlozylem
Na czym ten znak zrobiłeś?
Poszukaj na forum instrukcji wymiany paska rozrzadu i zastosuj sie do tej instrukcji a wszystko powinno byc wtedy ok.



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 21:27

euglen, pasek nie raz zmieniałem i zmieniam tez kumplom chodzi wszytsko ok wiec napewno nie pasek no chyba ze na tym wałku rozrzadu znaczek zorbilem na kole i na obudowie tej blaszanej od bloku co idzie

[ Dodano: 01 Mar 2008 20:31 ]
euglen, ale jak mam popuszczony pasek i ustawiony tak ze blokada wchodzi na wałek to dalej jest blokada tak jakby jeden tłok sie za wysoko wysuwał albo zawor sie nie chował Jak skaldałem zawory to zauwazylem ze tak jakby jeden ciutke wiecej oddstaje zawor ale bardzo mało moze to on trzymie??


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob mar 01, 2008 21:51

sprawdz szklanki bo mozliwe ze sie zablokowaly w jednym polozeniu. Jesli tak to pozostaje wymiana szklanek
a i po montazu nowych trzeba 30 min odczekac zeby osiadly
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 21:53 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 21:58

DANIEL LHR, własnie tez tak mysle ale bylem u mechanika i niby dał mi dobre uzywki Mozesz mi powiedziec czy nowe szklanki sie uginaja czy nie maja sie uginac chodzi mi o to co styka sie z zaworem


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob mar 01, 2008 21:58

starko87 pisze:Jak skaldałem zawory to zauwazylem ze tak jakby jeden ciutke wiecej oddstaje zawor ale bardzo mało moze to on trzymie??
na 100% to wina tej jednej szklanki , mozna ja troche scisnac w imadle lkub wymienic na nowa najlepiej

[ Dodano: 01 Mar 2008 21:04 ]
po montazu nowych szklanek trzeba odczekac ok 30 min zeby zawory sie nie spotkaly z tlokami , a sprawdzac luz to wg instrukcji na rozgrzanym silniku
dociskajac drewnianym kolkiem nie powinjien byc wiekszy niz 0,1 mm(niw wiem czy dobrze pamkietam)



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » sob mar 01, 2008 22:11

aha no chyba to te szklanki bo juz nie wiem co to moze byc Nie mam pojecia a z tłokiem sie nic nie moze stac?? moze byc ze jak dostał strzał w tłok ze cos sie stało i ze sie bardziej tłok wysówa??


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz mar 02, 2008 08:55

tlok nie moze sie wiecej wysowac .Wymien ta szklanke lub najlepiej wszystkie na
nowen i powinno byc git.
Mialem juz kilka takich przypadkow w gdzie zawor dostal od tloka polamalo szklanki , ale po zrobieniu glowicy wszystko ok , zapalanie tez.
czasami jak sie za mocno wyfrezuje gniazda tto ze sie moze tak dziac ale ty raczej o tym nie pisales



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » ndz mar 02, 2008 19:29

DANIEL LHR, chodzi o gniazda zaworów??wydaje mi sie ze sa ok scianka gdzies na ok 1 minimetr Jutro bede dalej sie meczył DANIEL LHR, dzieki wielkie :bigok:


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 02, 2008 20:53

szklanki do sprawdzenia tak jak psza koledzy wyzej, moze kupiles jakies chinskie tanie zamienniki :chytry: ??

Sprobuj te szklanki podociskac troche jakims drewienkiem, moze puszcza...


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości