jak chodzi równo i nie cieknie z simeringa na wale to radze nie ruszac bo wiesz czym to grozi .wegi pisze:tak pewnie przy wymianie rozrządu zdejmę koło i sie sprawdzi czy klin nie jest naderwany.
TD mniej awaryjny??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A moze lepiej nie ruszac tego kola, skoro sie nie telepie? Moj mechanik powiedzial przy wymianie rozrzadu, ze tego kola nie rusza, bo "ono jest fabrycznie dopierd.....e i sie go nie rusza bo sa problemy". I ze przy wymianie rozrzadu go nie zdejmowal. taka odpowiedz mnie ucieszyla, bo kolo pracuje i pracowalo rowniutko co do milimetra.wegi pisze: i tak pewnie przy wymianie rozrządu zdejmę koło i sie sprawdzi czy klin nie jest naderwany.
[url=http://ilepali.info/pt.php?id=27][img]http://ilepali.info/foot.php?id=27[/img][/url]
no a ja w TD mk 2 nie sprawdzilem tego kola tzn naciagu zrobolemglowice zalozylep poskladalem i odpalilem. odpalil pieknie, wiec zgasilem i poszlem go poskladac do kupy juz chcialem wyjechac z garazu i pyk strzelil klin i po glowicy poszlo. Szlak mnie trafil - ale cóż człowiek płaci za swoje blędy i na nich sie uczy..........rodzi sie glupi i glupi umiera
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
tez mam kombiaka z td ma przelatane 307tys jezdzony na polsyntetyku i ZERO problemów.przy rannym odpalaniu puszcza praktycznie nie widoczna czarna chmurke i nic poza tym:D:D jestem z niego dumny:)a jak bedzie Ci broakowalo kucy to troszeczke dawke zwiekszyc i cisnienie:) mi spalanie nie wzroslo a ciagnie bardzo ladnie od samego dołu:D
pozdro!!
pozdro!!
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jesli koło chodzi równo ja bym nieruszał u mnie chodzi równo więc "spię spokojnie"u sąsiada który sprowadził golfa TD z niemiec z ori przebiegiem 170 tys silnik chodzi jak zegarek pali bez przyspieszacza ,zero dymu przy paleniu i gazowaniu ale...no własnie nieszczęsne koło gibie sie i to wyraznie ...ja wiedząc o tym bałbym sie jeżdzić i robił to czym predzej
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
a więc byłem, jeżdzilem i pisze co widzialem : autko zdrowe (co bardzo mnie zdziwilo),silnik chodzi swietnie, ale to juz wczesniej sprawdzalem. mam do Was koledzy (użytkownicy TD) kilka pytan.
1) wyciek w okolicy filtra oleju (mam cos podobnego w 1,6D, ale u mnie sie ledwo poci, a tam troche mocniej to wyglada) - co to moze byc i czy to cos groznego?
2) jezdzilem nim po polnych drogach moze ok.10minut, pozniej podjechalismy na parking. zgaszalem silnik i odpalalem kilkakrotnie (odpalal z pol obrotu rozrusznika), pozniej probowalem silnik odpalic po ok. 15 min, i musialem go krecic ok.5 razy az zaskoczyl (zimny odpalil równo)
3) czy TD byly bez "przyspieszacza"??, bo ten jest
1) wyciek w okolicy filtra oleju (mam cos podobnego w 1,6D, ale u mnie sie ledwo poci, a tam troche mocniej to wyglada) - co to moze byc i czy to cos groznego?
2) jezdzilem nim po polnych drogach moze ok.10minut, pozniej podjechalismy na parking. zgaszalem silnik i odpalalem kilkakrotnie (odpalal z pol obrotu rozrusznika), pozniej probowalem silnik odpalic po ok. 15 min, i musialem go krecic ok.5 razy az zaskoczyl (zimny odpalil równo)
3) czy TD byly bez "przyspieszacza"??, bo ten jest
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
czujnik cisnienia pewnie, ostatecznie oring na chlodniczce lub na filtrzewegi pisze:1) wyciek w okolicy filtra oleju (mam cos podobnego w 1,6D, ale u mnie sie ledwo poci, a tam troche mocniej to wyglada) - co to moze byc i czy to cos groznego?
normalne dla td, ze gorzej pali, gdy temp silnika spadnie w okolice 68+ stopni. swiece nie grzeja, a komora wstepne lubia ciepelko. szkoda, ze az 5 razy kreci, ale mysle, ze nie jest to nic strasznegowegi pisze:2) jezdzilem nim po polnych drogach moze ok.10minut, pozniej podjechalismy na parking. zgaszalem silnik i odpalalem kilkakrotnie (odpalal z pol obrotu rozrusznika), pozniej probowalem silnik odpalic po ok. 15 min, i musialem go krecic ok.5 razy az zaskoczyl (zimny odpalil równo)
byly. chyba od 95 albo 96 montowali automatyczne "ssanie"wegi pisze:3) czy TD byly bez "przyspieszacza"??, bo ten jest
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
dzięki koledzy, ja sie wstepnie zdecydowalem, reszte mamy "dopracowac" w poniedzialek, mysle ze autko jest OK
Variant `97, TD, granatowy, bez elektryki, bez relingow, ABS, 2 x AirBag, sprowadzony, do opłat : 10.500.00 jak na razie, co Wy na to? myslalem zejsc ponizej 10.000.00, ale i tak juz zeskoczyl z ceny 11.600.00
Variant `97, TD, granatowy, bez elektryki, bez relingow, ABS, 2 x AirBag, sprowadzony, do opłat : 10.500.00 jak na razie, co Wy na to? myslalem zejsc ponizej 10.000.00, ale i tak juz zeskoczyl z ceny 11.600.00
jezu troche drogawo
tak czy siak to powiedzmy sobie szczerze żadna rewelacja ,
targuj się
ja swojego 1,9 TD sciągałem z Niemiec tylko że mój to 94 rok, też kombi, beza elektryki,
z przebiegiem 260 tys km ( serwisowany) kupioy od zwykłego Helmuta a nie od Turka
z opłatami wyniósł mnie 5700 PLN
no nie wiem ja nigdy tyle bym nie dał
ale moze ciebie stać !!!!
nie ma co te grzdyle trzymaja jednak cenę
tak czy siak to powiedzmy sobie szczerze żadna rewelacja ,
targuj się
ja swojego 1,9 TD sciągałem z Niemiec tylko że mój to 94 rok, też kombi, beza elektryki,
z przebiegiem 260 tys km ( serwisowany) kupioy od zwykłego Helmuta a nie od Turka
z opłatami wyniósł mnie 5700 PLN
no nie wiem ja nigdy tyle bym nie dał
ale moze ciebie stać !!!!
nie ma co te grzdyle trzymaja jednak cenę
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 22:16 przez PROGRAF, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 09:19
- Lokalizacja: Radzionków/Zabrze
- Kontakt:
Wydaje mi sie że troche drogo jak za zwykłego AAZ. No chyba że jest igła. Ale taką sztuke trafić ciężko. Zawsze trzeba dołożyć pare złotych.
[b]Zdrowaś muzo, bitów pełna, bass z Tobą,
błogosławionaś Ty między gatunkami i błogosławiony
owoc żywota Twojego, DJ.
Święta Techniawo, Matko Trance'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę lotu naszego[/b]
błogosławionaś Ty między gatunkami i błogosławiony
owoc żywota Twojego, DJ.
Święta Techniawo, Matko Trance'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę lotu naszego[/b]
Ja swojego AAZ w grudniu sprzedałem za 11500zł z 95r a chciałęm 11200zł, przyjechali klienci i sami mi podbili cenę jak zobaczyli auto Lepiej czasami dorzucic 1000-1500zł niz potem dokłądac tysiace i byc niezadowolonymdjmolo pisze:Wydaje mi sie że troche drogo jak za zwykłego AAZ. No chyba że jest igła. Ale taką sztuke trafić ciężko. Zawsze trzeba dołożyć pare złotych.
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
Jednak przystałem na starym TD Mam teraz do was takie pytanie : mam do wymiany uszczelkę pod misą olejową i zastanawiam sie dlaczego mam tam wyciek. Przecież malo kiedy zdarza się ze jest padnieta uszczelka pod misą. Czy to się dzieje przez inna usterke czy ja przesadzam ? Poza tym silnik OK, turbo suche, nie kopci, nigdzie nie dmucha.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości