Problem z pompa wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z pompa wtryskowa
jak w temacie jest problem z pompa wtryskowa z w/w modelu
objawia sie tym ze gdy sie doda gazu do oporu(a czasem i do polowy) dlugo nieschodzi z obrotow wnet sie zawiesza i to dajac gazu ciegnem przy pompie co sie dzieje??
jest to pompa starego typu bez srubki do regulacji biegu jalowego z tylu pompy i teraz kolejne pytanie gdzie sie ustawia obroty biegu jalowego??
dzieki z gory
objawia sie tym ze gdy sie doda gazu do oporu(a czasem i do polowy) dlugo nieschodzi z obrotow wnet sie zawiesza i to dajac gazu ciegnem przy pompie co sie dzieje??
jest to pompa starego typu bez srubki do regulacji biegu jalowego z tylu pompy i teraz kolejne pytanie gdzie sie ustawia obroty biegu jalowego??
dzieki z gory
vision pisze:od kiedy CR to TD ? doda że spotkałem sie z taką sytuacją ale była następstwem grzebania przy dawce paliwa
Ja mam ustawioną tak dawkę
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Chodzi mi o to że mam na pompie tak ustawioną wysoko dawkę że z wysokich obrotów wolno mi schodzi. Być może governor mod jest nie najlepiej wykonany. Ja się zastanawiam czy to nie jest wina tego że się za dużo da podkładek w tym modzie. U siebie właśnie to podejrzewam.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
objawia sie tym ze gdy sie doda gazu do oporu(a czasem i do polowy) dlugo nieschodzi z obrotow
prawdopodobnie przyczyna tkwi w niewłaściwym ustawieniu kąta wtrysku paliwa(chodzi odzwignię przyspieszacza rozruchu(przestawiona) w moim przypadku długo nie schodził z obrotów oraz przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i zwiększeniu obrotów dzwignia ta wypychała cięgno (w kabinie) ustawienie pompy na stanowisku załatwiło sprawę.pozdrawiam
prawdopodobnie przyczyna tkwi w niewłaściwym ustawieniu kąta wtrysku paliwa(chodzi odzwignię przyspieszacza rozruchu(przestawiona) w moim przypadku długo nie schodził z obrotów oraz przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i zwiększeniu obrotów dzwignia ta wypychała cięgno (w kabinie) ustawienie pompy na stanowisku załatwiło sprawę.pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości