prosze o sprawdzenie logów + małe pytanko odnośnie 4 cylindr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

prosze o sprawdzenie logów + małe pytanko odnośnie 4 cylindr

Post autor: micky » ndz lut 24, 2008 15:20

Obrazek

Jaka temperature musi osiagnac silnik (temperature cieczy chlodzacej) aby mozna bylo odczytac TDI-Timing?

Kat wtrysku przy 84,6 stopniach C wynosi od 52-57. Wszystko ok?
Poza tym zauwazylem , ze MAF nie miesci mi sie w granicach, bo wg VAGa wynosi 480.

Oto logi:
http://www.speedyshare.com/111787857.html
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 23:36 przez micky, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 24, 2008 15:25

dlaczego w VAGU nie wyswietla mi cylindra 4
Temat był już poruszany ... 4 wartość w 1Z nie jest pokazywana .. to jest 3 wtryskiwacz ( sterujący )
micky pisze:Kat wtrysku przy 84,6 stopniach C wynosi od 52-57. Wszystko ok?
:bigok:
micky pisze:Poza tym zauwazylem , ze MAF nie miesci mi sie w granicach, bo wg VAGa wynosi 480.
zrób diagnozę dynamiczną z grupy 003



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz lut 24, 2008 16:03

ja mam AFN, dlatego sie pytalem :bigok:

ok, zrobie logi grupy 003



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 24, 2008 16:04

micky pisze:ja mam AFN, dlatego sie pytalem :bigok:
no tak ... :grin:
poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 457c5f097a



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz lut 24, 2008 23:37

dodalem logi w pierwszym poscie, bardzo prosze o ich interpretacje
pozdrawiam
:bigok:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:10

Turbina przełaadowuje ... zamień miejscami n75 z n18



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 10:26

damcio151 Ja juz jezdzilem na zamienionych elektrozaworkach i nie wpadal w notlauf. Kupiłem i wymienilem n75.
Duzo przeladowuje?
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 10:26 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:36

micky pisze:damcio151 Ja juz jezdzilem na zamienionych elektrozaworkach i nie wpadal w notlauf. Kupiłem i wymienilem n75.
Duzo przeladowuje?
tzn. to są logi z nowym n75 :?: teraz wpada w notlauf :?:



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 10:40

Wpada w notlauf, ale to byl drugi raz, i ten drugi raz byl wlasnie znowu na podpietym VAGu. To sa logi wlasnie na nowym N75 pierburga. Po wymianie na ten nowy n75 stwierdzilem, ze faktycznie lepiej jezdzi, lepiej sie zbiera itd. No i przyspieszenie ma odrobinke lepsze niz gdy nim jezdzilem po kupnie.

Co teraz? Co sie dzieje?

Dodam tylko, ze mialem jeszcze blad 00519 (blad mapsensora). Ale skasowalem, bo myslalem ze to przez to, ze mieszalem co nie co pod maska i po wymianie n75 nie mialem mozliwosci podpiecia sie pod Vaga. Teraz mam swoj.
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 10:41 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:44

Na logach które załaczyłeś widać przeładowanie więc musi wpadać w notlauf ...



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 10:45

na wszystkich przeladowuje, czy tylko na tym pierwszym zlogowanym 011, przejazd 2?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:48

na wszystkich pompuje ponad 2400 mbar



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 10:51

No, teraz przegladam te logi to rozumiem. Kurde, to duzo za duzo. W kazdym przejezdzie gdzie chyba kolo 3000 rpm czuc bylo spadek przyspieszenia i to chyba musialo byc to upuszczenie cisnienia.

I co teraz? Kierownice spalin? Sprawdzic sztange turbiny. Albo turbo do czyszczenia. :(



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:54

micky pisze:I co teraz? Kierownice spalin? Sprawdzic sztange turbiny. Albo turbo do czyszczenia.
pisałeś , że po podmianie n75 z n18 nie wpada w notlauf ... podmień jeszcze raz na próbę ... może trafiłeś na zepsuty n75 :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości