Jaki to silnik?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 22, 2008 20:36

bettek pisze:Bo że niby na płytkach robili do 1986 albo 1987 roku. prawda to?
Ponoć po 86 były wszystkie na hydraulice.Ale żeby sie na 100% upewnić,to zdejmij dekiel zaworów i sprawdz czy na pewno są te hydrauliczne popychacze :chytry:

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 19:37 ]
Ale jesli zdjęcie pochodzi z auta z którego jest silnik to raczej tak,osprzęt jest z nowszego typu.



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 20:38

bongo pisze:Ponoć po 86 były wszystkie na hydraulice.Ale żeby sie na 100% upewnić,to zdejmij dekiel zaworów i sprawdz czy na pewno są te hydrauliczne popychacze
ok. A po czym to poznam?
bongo pisze:Ale jesli zdjęcie pochodzi z auta z którego jest silnik to raczej tak,osprzęt jest z nowszego typu
nieee... to jest fotka silniczka zamontowanego juz w moim Golfie ;)


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt lut 22, 2008 20:42

bettek pisze:Bo że niby na płytkach robili do 1986 albo 1987 roku. prawda to?
Tak, po 86' lub 87' już tylko na hydraulice montowali.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 22, 2008 20:44

bettek pisze:. A po czym to poznam?
Wałek rozrządu naciska na takie metalowe okrągłe szklanki.Mniej więcej takie:
Obrazek



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 20:45

oki. A tak na oko to na ile procent moze być to na hyraulice? jakoś rużnią sie te silniki ze soba wizualnie od zewnatrz?


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 22, 2008 20:47

bettek, widziałeś to auto w którym siedział silnik?



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 20:49

bongo pisze:bettek, widziałeś to auto w którym siedział silnik?
widziałem. Ale to wszystko było tak szybko, że nie miałem n\czasu nawet sie przygladnąć :( padał deszcze i śpieszylismy sie...


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 22, 2008 20:51

Szyby przednie miał pełne czy żagle?



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 20:55

to był Passat rok 1987. Ale silnik w nim był zmieniany - robiony był na zamówienie. Był w nim oryg. pasek rozrządu. Po wygladzie paska mechanik powiedział, że mógł mieć przejechane jakieś 50 - 60 tyś.km.

Robiony był na zamówienie, dlatego ma niekompletny numer silnika ;(


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

anfar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt paź 09, 2007 20:20
Lokalizacja: prawie Zamosc

Post autor: anfar » sob lut 23, 2008 23:55

JP z hydrauliką produkowany od wrzesnia 85



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » ndz lut 24, 2008 13:02

napewno jest to jp i od ok roku 86 byly robione na hydraulice. Jesli chcesz by pewny ze to hydraulik to nie musisz rozbierac pokrywy walka rozrzadu tylko wystarczy popatrzec na glowice od strony pompy wtryskowej. Na samym srodku glowicy masz takie wzgrubienie to jest zasilanie albo powrot oleju z tych szklanek co kolega pokazal wyzej, i po jego lewej stronie powinno byc jeszcze jedno takie wzgrubienie - jesli jest to na bank jest to hydraulik. jak znajde zdjecie to zapodam ci na forum! Obrazek

To jest akurat zdjecie z benzyniaka ale sa tam widoczne obydwa kanaly tak jak pisalem jeden jest zasilajacy a drugi splywowy (nie jestem pewny ktory jest ktory). Zaznaczylem ci szczalkami o co chodzi.
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 13:07 przez ronuch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz lut 24, 2008 19:57

Kolega ronuch, dobrze pisze, właśnie tak najłatwiej poznać czy głowica na płytkach czy na hydraulice...



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » sob mar 01, 2008 20:34

ja mam tylko na środku głowicy jeden taki kanalik - wzgrubienie - duże. Oto fota:

Obrazek


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob mar 01, 2008 20:51

No to kolego bettek, masz wtedy głowicę na płytkach, ale nie martw się, jest dobrze, tylko trzeba co jakiś czas regulować te luzy :), gdzies wyczytałem, że głowica na płytkach jest lepsza do "tunningu", ale nie wiem ile w tym prawdy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 38 gości