Układ wydechowy od SB lub JR w JP

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Układ wydechowy od SB lub JR w JP

Post autor: bettek » sob lut 23, 2008 16:15

tak jak w temacie. Da rade załozyć układ wydechody do JP od SB albo JR? co to wogóle da?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 23, 2008 16:37

bettek pisze:co to wogóle da
Generalnie nic :crazy:



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » sob lut 23, 2008 16:55

bongo pisze:Generalnie nic
silnik nie będzie jakos lepiej chodził? jakis przyrost mocy? :grin:


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lut 23, 2008 17:10

Generalnie nic
no tu bym polemizowal mialem takie cos u siebie dawno dawno temu zrobione w JP,caly uklad wydechowy byl od JR.Czy dalo cos?? w moim odczuciu tak,nieraz sie scigalem z innym seryjnym JP i dostawaly baty
zakladaj i sam poczuj roznice dobry dolot a nie ta szmata doprowadzajaca powietrze i bedzie cos tam czuc



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » sob lut 23, 2008 17:34

a jak to się przekłada na spalanie? :bajer:


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob lut 23, 2008 17:41

a jak to się przekłada na spalanie
:panna:
qrwa po ch.uj kupujesz diesla za duzo ci pali?? ze sie pytasz o spalanie po jakis odtykajacych silnik modach??
wzrasta do 10L wiec lepiej nie rob i kup sobie rower



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » sob lut 23, 2008 17:42

Krzylu pisze:
qrwa po ch.uj kupujesz diesla za duzo ci pali?? ze sie pytasz o spalanie po jakis odtykajacych silnik modach??
wzrasta do 10L wiec lepiej nie rob i kup sobie rower
pytam tylko i wyłącznie z czystej ciekawości. A tak na marginesie: palimi teraz 4,7 l/100 km :bigok:


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz lut 24, 2008 12:31

jezeli juz chcesz poczuc róznice to załoz tłumiki przelotowe, pozbadz sie katalizatora o ile go masz, i jezeli oddławisz juz wylot dotlen go udrozniajac dolot napewno sie poprawi


Garett T3 ready to aplication :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości