Obrotomierz - jak podłączyć?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

a

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 00:07

witam a jesli nie mam wyjscia W w alternatorze to pod jaka diode mam sie wlutowac??
pozdrawiam i prosze o kontakt



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » pt lut 22, 2008 16:21

przed diodami sie wlutuj , od razu od stojana sygnał idzie do obrotka.


A wszystko przez kobiete....:D

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

fd

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 18:48

ale przed ktorymi diodami mam sie wlitowac?? bo tam jest ich chyba kilka



Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » pt lut 22, 2008 19:22

jak wychodzą kable z alternatora ze stojana , jest ich chyba 3 sztuki i dochodza do diód to do jednego z nich musisz przylutować przewód


A wszystko przez kobiete....:D

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 19:29

nasz jakis schemat albo zdiecie tego bo nie mode sie połapac



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 19:45

otóż okazało sie, że mam wyjście W ale ułamane :/ co teraz?


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

sd

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 20:23

prosze napisac jak w zwykłym alternatorze zrobic wyjsce W z kad mam poprowadzic to wyjdzie jesli ktos posiada zdiecia tego wyjscia albo jakis schemat to prosze o przesłanie bo zalerzy mi na tym
pozdrawiam



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 20:44

szypowski1 pisze:prosze napisac jak w zwykłym alternatorze zrobic wyjsce W z kad mam poprowadzic to wyjdzie jesli ktos posiada zdiecia tego wyjscia albo jakis schemat to prosze o przesłanie bo zalerzy mi na tym
pozdrawiam
było o tym na forum kilkanaście razy POSZUKAJ...!


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt lut 22, 2008 20:58

szypowski1, było o tym na forum, wystarczy użyć wyszukiwarki.

Poniżej załączam zdjęcie na którym zaznaczyłem czerwona ramką, gdzie należy przylutować kabelek od obrotomierza (oznaczany poprzez W). To jest dla alternatora firmy BOSCH, ale zasada jest taka sam dla każdego alternatora, aby otrzymać sygnał dla obrotomierza należy podpiąć się pod zmienny impuls (zmienne napięcie), a w alternatorze jest on na każdym z końców stojana.

Obrazek

Pozdrawiam, jakby co to proszę pytać, z chęcią pomogę...
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 21:00 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 21:05

szukałem na forum tego ale nie znalazłem takiej tresci ktora umiał bym zrozumiec ......oki..to teraz do jakiego pinu jakiej wtyczki mam podłaczyc ten kabelek bo mam zegary 2 wtyczkowe i jak odpalic elektroniczny zegarek bo nie działa



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 21:10

szypowski1 pisze:jak odpalic elektroniczny zegarek bo nie działa
ja też nie miałem zegarów z obrotkiem tylko z zegarem i mi zegarek elektroniczny działał :)


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 21:13

ja przedtem miałem takie stare zegary gdzie było tylko wskazywane prędkosci ....poziomy paliwa i temperatury....bez obrotomierza i zegarka ale skoro nowo nabyte zegary maja cyfrowy zegarek to było by fajnie jak by działal



bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » pt lut 22, 2008 21:18

sczyli to były zegary z najuboższej wersji... czeka Cie dużooo przeróbek... :bigok:


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

Awatar użytkownika
szypowski1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 00:07
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

s

Post autor: szypowski1 » pt lut 22, 2008 21:21

aha bo jzu wiem jak podłaczyc obrotomierz to moze szło by podłączyc zasilanie do zegarka i by działał...czy to bardziej skomplikowane...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości