Zamula, szarpie i puszcza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kylo99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 21, 2008 16:54
Lokalizacja: Ipswich Anglia
Kontakt:

Zamula, szarpie i puszcza

Post autor: kylo99 » czw lut 21, 2008 17:06

Witam zrobilo mi sie cos takiego rozpedzajac auto nawet powoli,normalnie,na 2000obr auto zamula tak jakby przytrzymuje i dalej jedzie i słychać powiew powietrza z lewej strony.nieda sie zbytnio jezdzic bo szarpie i puszcza.jakby cos zatykalo,co to moze byc
turbina jest sucha i niewydaje mi sie ze to ona,cos w okolicach inercool... no i po tym odglosie powietrza minimalne slychac lekki zgrzyt.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 21:03 przez kylo99, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam kylo

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw lut 21, 2008 17:09

a sciągałeś węża od Intercoolera??? może olej być


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
kylo99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 21, 2008 16:54
Lokalizacja: Ipswich Anglia
Kontakt:

Post autor: kylo99 » czw lut 21, 2008 17:18

nie niesciagalem ale skad ten odglos zasysanego powietrza gdy gazuje???


Pozdrawiam kylo

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw lut 21, 2008 17:41

nie wiem czy o ten odglos chodzi. Jest takie coś że jak się Turbina kończy to słychać jak jak syczy (właśnie przy dodawaniu gazu) jak byś ściągnął węża od IC i było by dużo oleju to niestety nie wróży to nic ciekawego.Aczkolwiek każda turbawka coś tam oleju bierze. Ale może to nie to :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw lut 21, 2008 17:42

moze waz od turbiny ci pekł i powietrze ucieka



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw lut 21, 2008 17:43

ja bym odłączył jeszcze akumulator na chwilę.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 21, 2008 18:06

a nie kopci CI przy tym na czarno jak jedziesz i depniesz?

moze gdzies masz nieszczelnosc w dolocie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
kylo99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 21, 2008 16:54
Lokalizacja: Ipswich Anglia
Kontakt:

Post autor: kylo99 » czw lut 21, 2008 19:13

kopci jak ch...
bylem teraz u mechanika i stwierdzil pekniety icek i nawet mi pokazal ze w rogu byl olejem zaje... no i skierowal mnie do ekspertow o diesli i bylem ustawilem sie na jutro,mowil mi mechanik ze jak to pompa to ok 80funtow a jesli IC to ok 160funa.
ale cos te ceny mi niegrają bo IC w Polsce troche kosztuje a tu tylko tyle?
A od czego mogl pasc inter????wiecie??? :crazy:


Pozdrawiam kylo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 21, 2008 19:33

mogl Ci kamien jakos trafic

ja proponuje najpierw dobrze sprawdzic rury i opaski zaciskowe od IC

ostatnio byl u mnie kolega i tez mial zaolejony IC a okazalo sie ze pekniete byla opaska zaciskowa i dlatego wypychalo powietrze i olej


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
kylo99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 21, 2008 16:54
Lokalizacja: Ipswich Anglia
Kontakt:

Post autor: kylo99 » czw lut 21, 2008 20:18

ok a ile taka naprawa w polsce?
ile ic?


Pozdrawiam kylo

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 21, 2008 20:35

oj nie powiem Ci jakie ceny

jesli chodzi o IC do MK3 to na allegro chodza po ok 300 zl, wymiany mozna dokonac samem u :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości