Zamula, szarpie i puszcza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zamula, szarpie i puszcza
Witam zrobilo mi sie cos takiego rozpedzajac auto nawet powoli,normalnie,na 2000obr auto zamula tak jakby przytrzymuje i dalej jedzie i słychać powiew powietrza z lewej strony.nieda sie zbytnio jezdzic bo szarpie i puszcza.jakby cos zatykalo,co to moze byc
turbina jest sucha i niewydaje mi sie ze to ona,cos w okolicach inercool... no i po tym odglosie powietrza minimalne slychac lekki zgrzyt.
turbina jest sucha i niewydaje mi sie ze to ona,cos w okolicach inercool... no i po tym odglosie powietrza minimalne slychac lekki zgrzyt.
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 21:03 przez kylo99, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam kylo
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
nie wiem czy o ten odglos chodzi. Jest takie coś że jak się Turbina kończy to słychać jak jak syczy (właśnie przy dodawaniu gazu) jak byś ściągnął węża od IC i było by dużo oleju to niestety nie wróży to nic ciekawego.Aczkolwiek każda turbawka coś tam oleju bierze. Ale może to nie to
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
kopci jak ch...
bylem teraz u mechanika i stwierdzil pekniety icek i nawet mi pokazal ze w rogu byl olejem zaje... no i skierowal mnie do ekspertow o diesli i bylem ustawilem sie na jutro,mowil mi mechanik ze jak to pompa to ok 80funtow a jesli IC to ok 160funa.
ale cos te ceny mi niegrają bo IC w Polsce troche kosztuje a tu tylko tyle?
A od czego mogl pasc inter????wiecie???
bylem teraz u mechanika i stwierdzil pekniety icek i nawet mi pokazal ze w rogu byl olejem zaje... no i skierowal mnie do ekspertow o diesli i bylem ustawilem sie na jutro,mowil mi mechanik ze jak to pompa to ok 80funtow a jesli IC to ok 160funa.
ale cos te ceny mi niegrają bo IC w Polsce troche kosztuje a tu tylko tyle?
A od czego mogl pasc inter????wiecie???
Pozdrawiam kylo
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mogl Ci kamien jakos trafic
ja proponuje najpierw dobrze sprawdzic rury i opaski zaciskowe od IC
ostatnio byl u mnie kolega i tez mial zaolejony IC a okazalo sie ze pekniete byla opaska zaciskowa i dlatego wypychalo powietrze i olej
ja proponuje najpierw dobrze sprawdzic rury i opaski zaciskowe od IC
ostatnio byl u mnie kolega i tez mial zaolejony IC a okazalo sie ze pekniete byla opaska zaciskowa i dlatego wypychalo powietrze i olej
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości