Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?

Post autor: tommy-cichy » śr lut 20, 2008 16:58

Witam,mam maly problem konsultowalem sie juz z kilkoma osobami z naszego forum ale nikt nie umial mi odpowiedziec dokladnie na ten problem takze pisze na forum....Mianowicie chodzi mi o to ze jak wchodze w vaga w opcji measuring block w grupie 004 w pozycji 2 mam wartosc zadana 2.1 na biegu jalowym a wartosc wykonana jest bardzo rozna a mowlili mi ze powinna byc porownywalna i tak tez jest w innych tdikach bo sprawdzalem u 3 znajomych u mnie ta wartosc wyrownuje sie dopiero powyzej 4500 obrotow jak juz osiaga wartosci powyzej 10 ATDC,a u kumpli przy kazdych obrotach jest prawie identyczna...Gosciu gdzie regenerowalem pompe powiedzial mi ze prawdopodobnie jest to wina wtrysku sterujacego bo pompa jest dobrze zregenerowana,a dodam ze sprawdzalem opornosc tego wtrysku i wynosi 87ohm.Co moze byc przyczyna...?moze pomoze mi jakis spec od pomp....Podam screny moze pomoga jak zle przedstawilem sprawe.


Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 16:58 przez tommy-cichy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 20, 2008 17:00

a rozrzad masz ustawiony na 100% dobrze na fabryczne znaki?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » śr lut 20, 2008 17:08

Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?
nie, praktycznie nie moze. Masz problem u ustawieniem kata wtrysku to moze miec wiele przyczyn . Zaczac nalezy od mechaniczniego ustawienia pompy.

I zrobienia loga z BS i z jazdy na obciazeniu.

Wszystko niedawno opisane na http://www.diagtronik.pl/forum/ temat byl walkowany chyba z 3 razy.


pozdr.
voss

Awatar użytkownika
tommy-cichy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
Kontakt:

Post autor: tommy-cichy » śr lut 20, 2008 17:13

Rozrząd mam na 100% dobrze byl sprawdzany 2 razy,a kat wtrysku ustawilem idealnie na 50 stopni.A czy kolega voss moze mi opisac jak zrobic tego loga z BS i z jazdy na obciazeniu i gdzie na vagu w ktorej pozycji tego szukac?



voss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: czw cze 14, 2007 11:26
Lokalizacja: Obertshausen

Post autor: voss » czw lut 21, 2008 09:37

tommy-cichy pisze:.A czy kolega voss moze mi opisac jak zrobic tego loga z BS i z jazdy na obciazeniu i gdzie na vagu w ktorej pozycji tego szukac?
najpierw wchoszisz w block ktory chcez logowac, tak jak na screnie ktore tu wstawiles i jesli ma bac w BS. Dobrze by bylo miec BS z 000 + 004 to naciskasz
"Switch to Basig StettingS" i jak chcez logowac to naciskasz LOG dane zapisujesz w pliku ktory mozesz otwozyc np. excelem i screna wstawiasz na forum.

Dobrze byl by miec loga z BS Block 000 + Block 004 i bez BS na wolnych i w czasie jazdy ( wczasie przyspieszania np. na 4 biegu tak od ponizej 2000 do ~4000 obr. )

przeczytaj to http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=5020 musisz sie zarejestrowac


pozdr.
voss

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości