Witam,mam maly problem konsultowalem sie juz z kilkoma osobami z naszego forum ale nikt nie umial mi odpowiedziec dokladnie na ten problem takze pisze na forum....Mianowicie chodzi mi o to ze jak wchodze w vaga w opcji measuring block w grupie 004 w pozycji 2 mam wartosc zadana 2.1 na biegu jalowym a wartosc wykonana jest bardzo rozna a mowlili mi ze powinna byc porownywalna i tak tez jest w innych tdikach bo sprawdzalem u 3 znajomych u mnie ta wartosc wyrownuje sie dopiero powyzej 4500 obrotow jak juz osiaga wartosci powyzej 10 ATDC,a u kumpli przy kazdych obrotach jest prawie identyczna...Gosciu gdzie regenerowalem pompe powiedzial mi ze prawdopodobnie jest to wina wtrysku sterujacego bo pompa jest dobrze zregenerowana,a dodam ze sprawdzalem opornosc tego wtrysku i wynosi 87ohm.Co moze byc przyczyna...?moze pomoze mi jakis spec od pomp....Podam screny moze pomoga jak zle przedstawilem sprawe.
Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 16:58 przez tommy-cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
nie, praktycznie nie moze. Masz problem u ustawieniem kata wtrysku to moze miec wiele przyczyn . Zaczac nalezy od mechaniczniego ustawienia pompy.Czy to moze byc wina wtrysku sterujacego...?
I zrobienia loga z BS i z jazdy na obciazeniu.
Wszystko niedawno opisane na http://www.diagtronik.pl/forum/ temat byl walkowany chyba z 3 razy.
pozdr.
voss
voss
- tommy-cichy
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
- Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
- Kontakt:
najpierw wchoszisz w block ktory chcez logowac, tak jak na screnie ktore tu wstawiles i jesli ma bac w BS. Dobrze by bylo miec BS z 000 + 004 to naciskasztommy-cichy pisze:.A czy kolega voss moze mi opisac jak zrobic tego loga z BS i z jazdy na obciazeniu i gdzie na vagu w ktorej pozycji tego szukac?
"Switch to Basig StettingS" i jak chcez logowac to naciskasz LOG dane zapisujesz w pliku ktory mozesz otwozyc np. excelem i screna wstawiasz na forum.
Dobrze byl by miec loga z BS Block 000 + Block 004 i bez BS na wolnych i w czasie jazdy ( wczasie przyspieszania np. na 4 biegu tak od ponizej 2000 do ~4000 obr. )
przeczytaj to http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=5020 musisz sie zarejestrowac
pozdr.
voss
voss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości