poszarpywanie podczas hamowania silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

poszarpywanie podczas hamowania silnikiem

Post autor: woojas25 » ndz lut 17, 2008 20:06

czesc mam pytanko do was od paru dni czasem mi sie tak robi tzn jade na 5 lub 4 i zdejme noge z gazu to czasami poszarpuje dzieje sie to tylko podczas hamowania silnikiem podpinałem pod vaga i zero błedów podmieniłem taz przepływke i tez nic



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz lut 17, 2008 20:29

poszarpywanie czy tez przerywanie przeważnie jest przy przyspieszaniu ale może u Ciebie jest odwrotnie , nieważne . Można sprawdzić czy nie jest to wina nastawnika na pompie odpinajac kabel a raczej wtyczke z czujnika prędkościomierza jest on na skrzyni biegów. Wypinasz wtyke i w czasie jazdy sprawdzasz (nie bedziesz widział prędkości) Drugie to może byc wtrysk sterujący 3 ten z kablem , musi ktoś przygazować do 2000 a Ty postukaj w niego kluczem płaskooczkowym 13 lub innym metalowym przedmiotem . Jeśli silnik będzie przerywał to wiadomo ... powodzenia.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 18, 2008 15:22

woojas25 pisze:czy jak jest sterujacy uszkodzony to wyjdzie błąd na vagu?
chyba nie :bajer:
ale
ciekawe jak wtedy jest z korekcja dawek ???


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 18, 2008 18:07

po pierwsze
twardy pisze:Drugie to może byc wtrysk sterujący 3 ten z kablem , musi ktoś przygazować do 2000 a Ty postukaj w niego kluczem płaskooczkowym 13 lub innym metalowym przedmiotem . Jeśli silnik będzie przerywał to wiadomo ...
sposób do niczego ... w ogóle się nie sprawdza . Pukałem i szarpało a okazało się że wtrysk sprawny
po drugi na vagu wyjdzie ... ale jeśli będzie już mocno uwalony
Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 18:07 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn lut 18, 2008 20:26

damcio151 pisze:sposób do niczego
ja nie sprawdzałem ale ludzie pisali o tym sposobie , myslałem ze działa :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn lut 18, 2008 21:30

czyli co radziecie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości