po odpaleniu telepie silnikiem i leci biały dym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

po odpaleniu telepie silnikiem i leci biały dym

Post autor: grze693 » pt lut 15, 2008 21:38

a jest tylko -5 silnik 1z 300tys przebieg ale na 100%autentyczny
mam auto już 2.5 roku przedtem przy -25 odpalał idealnie,silnik na pewno nie zajechany ,zero błędów
myślę że to świece żarowe spalone są chyba co sądzicie ???

odpalam telepie lekko silnikiem przez moment i dym gest biały czy tam szary po 7 sekundach już wszystko ok dym ustaje zero dymu i drgania tez tak sie dzieje jak jest zimno i stoi cały dzień na dworze

kupować świece i czy sam dam rade wymienić ???



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » pt lut 15, 2008 21:50

Przed zakupem nowych najpierw sprawdź te które masz. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=916598
np tutaj koledzy doradzają jak to zrobić, z wymianą powinieneś poradzić sobie o ile posiadasz kluczyk odpowiedni.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lut 15, 2008 21:52

Swiece najpierw sprawdz, wymienic jest nietrudno, poza tym kat wtrysku do oceny.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pt lut 15, 2008 22:00

jaki kabel polecacie kupić dajcie linka z allegro bo chciał bym kupić i jaki program gdzie zdobędę żeby przebadać co go boli ???

[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 21:03 ]
jutro sprawdzę świece kiedyś bylem na vagu u usego i powiedział kont jest ok !!



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pt lut 15, 2008 22:15

Gitner pisze:poza tym kat wtrysku do oceny
racja, ja mam to samo ale nie mam czasu sie vagiem bawic....sam zreszta musze zapodac loga odnosnie katu wtrysku...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lut 15, 2008 22:28

grze693 pisze:kiedyś bylem na vagu
To bylo kiedys, jedz jutro, bo moze byc inny... Od tamtej wizyty caly czas ci dymi? Troche logiki..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » sob lut 16, 2008 10:07

nie
teraz tej zimy się tak dzieje ale dymi może 7 sekund dyga silnikiem i pożniej już wszystko ustaje po 7 sekundach
sprawdzę świece



seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

kat wtrysku za póżny

Post autor: seba899 » sob lut 16, 2008 16:00

U mnie był taki sam objaw jak u Ciebie wszystko sprawne a gościu który mi wymieniał rozrząd powiedział że wtrysk lekko przyspieszył żeby lepiej odpalał zimą i przyszła zima a tu objawy takie jak w Twoim goliku, sprawdzam kąt wtrysku a tam opózniony i to sporo, więc przestawiłem i jest super, odpala bez dymka i bez znaczenia jaka temperatura. Sprawdz kąt wtrysku.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn lut 18, 2008 14:28

patrzyłem żadna świec nie grzeje, jedną wykręciłem to nie grzała.Reszta spr na zwarcie nic nie iskrzy !
A jak wykręcałem wkoło gwintu było troszkę piasku i jak wyjąłem świece zobaczyłem to ,chciałem zgarnąć i jedno ziarenko wleciało w otwór świecy.
Czy się coś stanie dodam odpaliłem pochodził na wolnych minute i później jechałem niby wszystko jak dawniej.
Na pewno to nie był opiłek tylko ziarno piachu .



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lut 18, 2008 14:38

Ziarenko piasku moze wyleciec ze spalinami, moze takze - niestety - porysowac cylinder - wszystko zalezy od szczescia. Sprawdz bezpiecznik swiec i ewentualnie przekaznik, niemozliwe zeby sie wszystki swiece spalily w jednym momencie.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn lut 18, 2008 14:41

ale ja nie sprawdzałem ich od kupna auta czyli od 2 lat a bezpiecznik nie ma nic do tego bo ziołem listwę i zostały tylko same świece więc nic już nie było na drodze !!!

a kiedy będę wiedział że coś sie od tego ziarenka uszkodziło albo nie ???
ale chyba nic się nie stanie tak myślę



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lut 18, 2008 14:42

Zawsze przed odkrecaniem swiec, wtryskow itp. nalezy przedmuchac gniazda silnym strumieniem powietrza.

[ Dodano: 18 Lut 2008 13:44 ]
Jezeli sprawdzales napieciem bezposrednio z aku, to rzeczywiscie pozostaja tylko spalone swiece.

[ Dodano: 18 Lut 2008 13:45 ]
Czasem (dosc rzadko) ziarenko pisaku moze sie zakleszczyc miedzy tlokiem a cylindrem (przy pierscieniu) i rysowac cylinder. Moze nieznacznie spasc kompresja, poza tym nic nie powinno sie stac.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » pn lut 18, 2008 14:50

ok wątpię żeby ziarenko piasku coś zrobiło pewnie się wydmuchało zobaczymy ,ale się też tym nie martwię bo piasek jest miękki

[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 17:20 ]
a jak reszta myśli ???



Awatar użytkownika
camelmk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: camelmk » wt lut 19, 2008 14:03

piasek nie jest miękki - zazwyczaj to drobinki kwarcu z domieszkami, a kwarc jest mocno twardy (7 w skali Mohsa :) )


w sumie 200 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 207 gości