Temperatura cieczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Temperatura cieczy
Witam. Dzis pogoniłem troche golfa po mieście i po jakiś 2km dynamicznej jazdy zauważyłem że dość znacznie wzrosła temperatura cieczy chłodzącej. Wskazówka znajdowała się w pozycji zaznaczonej na rysunku: (przedostatnia kreska)
[img=http://img405.imageshack.us/img405/7133/wskwz9.th.jpg]
Nie wiem czy to normalne ? Podczas normalnej jazdy, nawet długiej wkazówka wychodziła troche poza środek. Stan płynu chłodniczego jest OK.
PS. Wie ktoś ile litrów ma rezerwa w MK2 ?
[img=http://img405.imageshack.us/img405/7133/wskwz9.th.jpg]
Nie wiem czy to normalne ? Podczas normalnej jazdy, nawet długiej wkazówka wychodziła troche poza środek. Stan płynu chłodniczego jest OK.
PS. Wie ktoś ile litrów ma rezerwa w MK2 ?
Jeśli wskazówka była aż tam to sprawdz czy wentylator chłodnicy się włącza.
U mnie ta wskazówka nawet przy bardzo dynamicznej jeździe nie przekracza nigdy położenia trochę za środkiem, bo tam zaczyna krecic się wentylator i temperaturka spada.
A ile wynosi rezerwa?
Jak na moje oko to tak ok. 5 litrow może - ale głowy nie dam bo im mniej paliwa tym ten wkaźnik bardzej oszukuje
U mnie ta wskazówka nawet przy bardzo dynamicznej jeździe nie przekracza nigdy położenia trochę za środkiem, bo tam zaczyna krecic się wentylator i temperaturka spada.
A ile wynosi rezerwa?
Jak na moje oko to tak ok. 5 litrow może - ale głowy nie dam bo im mniej paliwa tym ten wkaźnik bardzej oszukuje
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
krzysvw, według mnie już trochę auto przegrzałeś i mogą stwardnieć gumki zaworowe. Tak jak piszą wyżej nie włonczył się wentylator. Czesto się zdarza że kable śniedzieją i trzeba je przeczyścić i za konserwować Musisz przeczyścić styki na wentylatorze na włoczniku termuiczny i kostce koło włącznika termicznego. Ja urzywam preparatu o firmy Cyclo smar z teflone robi taką powłokę i czesto to robie po zimie.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Witam,u mnie jest tak ze wskazowka jest troche powyzej srodka a wentylator sie wlacza gdy temperatura dojdzie do 3/4 skali czyli tam gdzie zaznaczyles ale to sie zdaza bardzo rzadko i wtedy spada i niby tak powinno.co do przegrzania to w ksiazce serwisowej(tej ktora byla sprzedawana z nowym samochodem) napisane jest na stornie 30 ze cyt."Nie ma to wiekszego znaczenia, dopoki nie zacznie blyskac lampka kontrolna".dodam ze wymienilem wlacznik wentylatora i termostat gdyz i jedno i drugie nie dzialalo poprawnie i samochod sie przegrzewał.Pozdrawiam.
Volkswagen Transporter 1.6d
Ostatnio zmieniony pn kwie 23, 2007 11:43 przez ko_sa, łącznie zmieniany 1 raz.
Volkswagen Transporter 1.6d
Witam wszystkich! Rowniez mam problem ze wskaznikiem temperatury cieczy chlodzacej (MK2 1,6D) Otoz gdzy odpale silnik to kontrolka miga przez okres ok 3-4 km az troche silnik sie nagrzeje. wtedy nalezy wylaczyc silnik i uruchomic go ponownie i wszystko jest juz ok jednak bez wylaczenia silnika kontrolka sama nie gasnie. czy wie ktos moze co nalezy sprawdzic w takiej sytuacji?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Odkręć czujnik stanu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i dobrze go przeczyść, pewnie sondy są nieźle zasyfione. Ja u siebie tez miałem taki problem, odpalam i miga kontrolka od stanu płynu chłodniczego, wyłączam silnik sprawdzam płyn, jest ok, odpalam jest ok, jadę kawałek znów zaczyna migać. Odkręciłem czujnik na górze zbiorniczka, był totalnie zasyfiony, przeczyściłem i jest gitlaszlo111 pisze:Witam wszystkich! Rowniez mam problem ze wskaznikiem temperatury cieczy chlodzacej (MK2 1,6D) Otoz gdzy odpale silnik to kontrolka miga przez okres ok 3-4 km az troche silnik sie nagrzeje. wtedy nalezy wylaczyc silnik i uruchomic go ponownie i wszystko jest juz ok jednak bez wylaczenia silnika kontrolka sama nie gasnie. czy wie ktos moze co nalezy sprawdzic w takiej sytuacji?
A gdzie jest ten czujnik w benzynie ?Lukas-182 pisze:Odkręć czujnik stanu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i dobrze go przeczyść, pewnie sondy są nieźle zasyfione. Ja u siebie tez miałem taki problem, odpalam i miga kontrolka od stanu płynu chłodniczego, wyłączam silnik sprawdzam płyn, jest ok, odpalam jest ok, jadę kawałek znów zaczyna migać. Odkręciłem czujnik na górze zbiorniczka, był totalnie zasyfiony, przeczyściłem i jest git
Mam zbiorniczek, ale na nim nie ma żadnych czujników...tylko na wężyku od zbiorniczka jest taki "łącznik" z kabelkami czy to jest to ?
Piotr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości