Na ciepłym silniku problemy z odpalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Na ciepłym silniku problemy z odpalaniem

Post autor: FoKa1988 » pn lut 11, 2008 15:05

Otóż moj problem z goferem jest następujacy : Po zagrzaniu sie silnika ( wiadomo ze świece sie już nie zapalają) i po postawienu go np. na 5, 10 , 15 minut chcąc go odpalic muszę trochę go pochechłac i pododawać gazu. Co może być przyczyną?? Dodam ze przez zimą wymieniłem filtr paliwa.


Piwo to moje paliwo

Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » pn lut 11, 2008 15:13

Tak jak piszesz, świece już nie grzeją i trzeba troszkę pokręcić.
Z tego co wiem to całkiem normalne, ja mam tak, kumpel w mk4 TDI też tak ma.
Chyba nie am się co przejmować ;)



FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » pn lut 11, 2008 15:16

Mi sie wydaje że jest sie czym przejmować bo drażni mnie to i sadze że tak być nie powinno :grin:


Piwo to moje paliwo

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn lut 11, 2008 21:12

Nieprawidłowo ustawiony rozrząd.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lut 11, 2008 21:32

koloko pisze:Tak jak piszesz, świece już nie grzeją i trzeba troszkę pokręcić.
Z tego co wiem to całkiem normalne, ja mam tak, kumpel w mk4 TDI też tak ma.
Chyba nie am się co przejmować
co za podejście .... mnie by szlak trafił :P



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn lut 11, 2008 22:41

jak na zimnym odpala ci dobrze(jeśli tak to zle ustawiony rozrząd raczej odpada) a na ciepłym musisz pokręcić kilka sekund ,ja obstawiam 1.zbyt pużny zapłon czyli kąt wtrysku(możesz sprubować popuscić pompę wtryskową 3śruby od strony koła pasowego i jedną z tyłu pompy i przesunąć jakieś 2 ,3 mm w stronę silnika przyspieszysz wtedy zapłon ...wczesniej zaznacz sobie pierwotne położenie pompy żebyś mógł wrócić jakby po tej regulacji było gorzej ...pompa wiecej jak kilka milimetrów ci nie pójdzie bo trzymają ją dość sztywno przewody od wtryskiwaczy 2 mozliwość to "kończąca "sie pompa wtryskowa ...acha sprubuj na ciepłym wyciągnąć ssanie jak lepiej odpali to na 100% masz zapłon zapuzny...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 12, 2008 07:28

munior pisze:jak na zimnym odpala ci dobrze(jeśli tak to zle ustawiony rozrząd raczej odpada) a na ciepłym musisz pokręcić kilka sekund ,ja obstawiam 1.zbyt pużny zapłon czyli kąt wtrysku(możesz sprubować popuscić pompę wtryskową 3śruby od strony koła pasowego i jedną z tyłu pompy i przesunąć jakieś 2 ,3 mm w stronę silnika przyspieszysz wtedy zapłon ...wczesniej zaznacz sobie pierwotne położenie pompy żebyś mógł wrócić jakby po tej regulacji było gorzej ...pompa wiecej jak kilka milimetrów ci nie pójdzie bo trzymają ją dość sztywno przewody od wtryskiwaczy 2 mozliwość to "kończąca "sie pompa wtryskowa ...acha sprubuj na ciepłym wyciągnąć ssanie jak lepiej odpali to na 100% masz zapłon zapuzny...
dokładnie , mi auto potrafiło zgasnąć przy zmianie biegów :grrr: przyśpieszyłem kat i jest cacy.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 12, 2008 10:00

a które to śruby trzeba popuścić ??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lut 12, 2008 10:07

mocujace pompe do wspornika


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 12, 2008 10:14

souler, thx :pub:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lut 12, 2008 10:37

dwie śruby klucz nasadowy chyba 17 przekładasz przez koło na pompie , jedna śruba z boku i jedna poniżej pompy , jak znajde jakąś fotke to zaraz wkleje.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

badzior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr maja 30, 2007 17:51
Lokalizacja: pomorze

Post autor: badzior » śr lut 13, 2008 00:20

Witam.

Ja rowniez mam podobny problem. Na poczatku na zimnym ze ssaniem odpalal dobrze, ciepły też . Nastepnie gdy zapalalem bez ssania na cieplym musialem go krecic 2 razy. Kolejnego dnia na zimnym razem z ssaniem musialem go troche dłuzej pokrecic, a gdy dojechalem do pracy przy skrecie zgasl mi w ogole. Wyczuwam duże róznice przy odpalonym silniku na wolnych obrotach tzn. bez ssania silnik jakby sie mczyl na malych obrotach, a gdy wlacze ssanie ladnie klekocze :) Widocznie moze to byc problem z katem wtrysku, czy cos powazniejszego? Najbardziej martwi mnie to zgasniecie silnika podczas jazdy.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 13, 2008 13:22

badzior, mi też gasł jak miałem opózniony kat , przestawiłem o 2mm i teraz ładnie klekota.
jesli mówimy o paleniu to kilka dni temu spal;ił mi sie bezpiecznik 80A i spaliły dwie świece , dzisiaj je wykreciłem , teraz tylko sie zastanawiam czy wymienić dwie czy 4 ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » śr lut 13, 2008 17:42

munior tak jak pisałeś na ciepłym z ssaniem pali odrazu lepiej czyli muszę przestawić lekko pompę. Dzięki za pomoc :pub: :pub: :kufel:


Piwo to moje paliwo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości