Co to jest za silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ja znalazłem tyle na temat tego Turbo :
http://www.turboost.ru/catalog.php?fam=TAO304
[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 23:16 ]
czyli Ck z dołozonym turbo od Cy prawdopodobnie
http://www.turboost.ru/catalog.php?fam=TAO304
[ Dodano: Sro Lut 06, 2008 23:16 ]
czyli Ck z dołozonym turbo od Cy prawdopodobnie
Mam jeszcze takie pytanie: na tym linku:
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html
Pisze że wersja JP ma 54 konie???? i 1588cmm i skok cylindra 86,4
Wersja CK ma 50 Koni 1471 cmm i skok 80
Jednak zgodnie z książką Wersja silnika CK ma: 1588 cm skok 86,4 i moc 54 km moment 100nm a JP 1471 skok 80 moc 50 km i moment 84 nm.
U mnie jest wybite CK i po zmierzeniu skoku cylinde wynosi dokładnie 86,4 a wg tego linka powinien byc 80.
Coś tu nie gra....
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html
Pisze że wersja JP ma 54 konie???? i 1588cmm i skok cylindra 86,4
Wersja CK ma 50 Koni 1471 cmm i skok 80
Jednak zgodnie z książką Wersja silnika CK ma: 1588 cm skok 86,4 i moc 54 km moment 100nm a JP 1471 skok 80 moc 50 km i moment 84 nm.
U mnie jest wybite CK i po zmierzeniu skoku cylinde wynosi dokładnie 86,4 a wg tego linka powinien byc 80.
Coś tu nie gra....
ieble,
VIN Checker - Wynik
VOLKSWAGEN
VIN: WVWZZZ19ZGW244477
KRAJ POCHODZENIA NIEMCY
PRODUCENT VOLKSWAGEN
WARTOSC STALA CONSTANT
MODEL GOLF II / JETTA II
WARTOSC STALA CONSTANT
ROK MODELOWY WYNIK DOSTĘPNY W WERSJI KOMERCYJNEJ
MIEJSCE MONTAŻU WOLFSBURG ( GERMANY )
NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY
http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100
tu mozesz sam sprawdzic
[ Dodano: 09 Lut 2008 05:28 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=939860
VIN Checker - Wynik
VOLKSWAGEN
VIN: WVWZZZ19ZGW244477
KRAJ POCHODZENIA NIEMCY
PRODUCENT VOLKSWAGEN
WARTOSC STALA CONSTANT
MODEL GOLF II / JETTA II
WARTOSC STALA CONSTANT
ROK MODELOWY WYNIK DOSTĘPNY W WERSJI KOMERCYJNEJ
MIEJSCE MONTAŻU WOLFSBURG ( GERMANY )
NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY
http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100
tu mozesz sam sprawdzic
[ Dodano: 09 Lut 2008 05:28 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=939860
Części można kupować od jp.
Jeśli będziesz z powrotem zakładał turbo to proponuje przy nim pozostać dlatego że przy spokojnej jeździ nie będzie ci obciążać termicznie silnika. a przy tym będzie mieć duży potencjał.
Wadą tych sprężarek jest spora bezwładność, zaletą trwałość sprężarki i silnika w nią wyposażonego.
Jeśli będziesz z powrotem zakładał turbo to proponuje przy nim pozostać dlatego że przy spokojnej jeździ nie będzie ci obciążać termicznie silnika. a przy tym będzie mieć duży potencjał.
Wadą tych sprężarek jest spora bezwładność, zaletą trwałość sprężarki i silnika w nią wyposażonego.
było tak pieknie odebrałem głowice z remontu, zrobiłem rozrusznik wlałem nowe płyny oleje dałem nowe filtry i odpalił
chodził pieknie. Aż do momentu gdy nie wiadaomo czemu cos sie stało było słychać pekanie metalu i sie wszystko rozwaliło. Coś se stało z klinem. Pasek sie obraca a nie obraca sie kolo zamachowe. Mam takiego doła że szok. Wydałem ponad 1000 zł na wszystkie rzeczy. Głowica jest znowu do remontu.
chodził pieknie. Aż do momentu gdy nie wiadaomo czemu cos sie stało było słychać pekanie metalu i sie wszystko rozwaliło. Coś se stało z klinem. Pasek sie obraca a nie obraca sie kolo zamachowe. Mam takiego doła że szok. Wydałem ponad 1000 zł na wszystkie rzeczy. Głowica jest znowu do remontu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości