Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » pn lut 04, 2008 19:50
-
t0mal
- VW Baron

- Posty: 3332
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: t0mal » pn lut 04, 2008 20:18
Wyglada jak 1.5d z dolozona pompa i turbo od jr
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » pn lut 04, 2008 20:25
no i badz tu moadry i napraw ten silnik. Kurde..........
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pn lut 04, 2008 20:30
To jest JR
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » pn lut 04, 2008 21:38
no to ja nie mam pojęcia jakie częsci kupować do jakiego silnika. W dupe jeża. Nikt nie wie co tam jest namieszane....
-
mular
- Ma gadane

- Posty: 212
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
- Lokalizacja: chelm
Post
autor: mular » pn lut 04, 2008 21:48
Wjedz nim na kanał i od spodu zobacz pod kolektorem wydechowym powinna byc odlana pojemnosc ja tak miałem w 1-nce moze to pomoze tobie,a jak masz go do remontu to zdejmij głowice i zobacz srednice i skok to bedziesz wiedział czy to 1.5 czy1.6
-
niwdew
- Nowicjusz

- Posty: 47
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
- Lokalizacja: Krakow/Starachowice
Post
autor: niwdew » wt lut 05, 2008 12:48
mular pisze:Wjedz nim na kanał i od spodu zobacz pod kolektorem wydechowym powinna byc odlana pojemnosc ja tak miałem w 1-nce moze to pomoze tobie,a jak masz go do remontu to zdejmij głowice i zobacz srednice i skok to bedziesz wiedział czy to 1.5 czy1.6
Dokładnie na bloku silnika w mk1 jest dużymi literami napisana pojemność. Na moje oko to bedzie 1.5 ale może jakieś 1.6 z początków produkcji.Możliwe że foto kolektora wydechowego i turbo by coś wyjaśniły , może wiesz czy to dokladane było czy było fabrycznie ,pompa też jakaś dziwna.
Jeszcze jedna metoda to sprawdzić osprzet w koło silnika może numer skrzyni (jest od spodu na połączenu skrzyni z silnikiem),numer filtra oleju, oznaczenia pompy.
P.S zamontuj jakiś filtr powietrza.Napisz co ustaliłeś
[url=http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?psc=G&filter=1&q=golfior#0+1]był golf[/url] =>[url=http://picasaweb.google.com/niwdew/Passat]teraz Passat[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/217366.html][img]http://images.spritmonitor.de/217366.png[/img][/url]
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » wt lut 05, 2008 13:06
A na przodzie nic nie zobacze? bo ten samochód nie jezdzi a do kanału mam jakies 4 km. Może jakieś znaki są z przodu. Może jest jakiś symbol który można odczytać i po nim ustalić co to za motor. Kurde ale komu sie opłacało przerabiać 1.5 aż do tego stopnia i jeszcze skrzynie 5 montowac.....
[ Dodano: 05 Lut 2008 12:07 ]
a filtr powietrza lezy w bagażniku i jest identyczny jak w 1.6 TD
[ Dodano: 05 Lut 2008 12:09 ]
nie wiem czy to bylo dokładane. Dziadek sie upiera że to jest 1.5 TD. I teraz mam problem...
-
arwam
Post
autor: arwam » wt lut 05, 2008 20:53
Zrób jeszcze duże i wyraźne foto okolicy 3 i 4 wtryskiwacza oraz mocowania filtra oleju.
Co do kwestii czy to jest oryginalnie wolnossący czy doładowany to na 90% jest to wolnossący.
Turbo chyba było dokładane co można wywnioskować po dorabianym przewodzie olejenia turbiny oraz braku czujnika ciśnienia oleju przy filtrze olej.
Zrób mi zdjęcie okolicy wyjścia wody z głowicy tak żeby było widać obsadzenia wtryskiwaczy.
Może się jeszcze okazać że gość założył głowicę od 1.6 bo jest wyposażona w czujnik ciśnienia oleju w który normalnie jest wyposażona głowica z 1.6, bo 1.5 na hydraulice nie była produkowana.
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » wt lut 05, 2008 22:14
Witam. A więc tak - Golf odpalił tzn zaryzykowałem i go zaciągnąłem. Odpalił i chodzi na 3 gary. Udało mi się odczytać numery silnika i jest tam napisane tak CK 053001 czyli jest to 1.6 ale chyba wolnossący. Sciągnąłem pokrywe zaworów i wałek jest cały nie ma tam też żadnych oznak jego zniszczenia - dlatego zdecydowałem się go zaciągnąć. Rozrusznik nie działa robi tylko pstyrk i koniec. Turbine słychać. Więc zabieram sie za jego remont.
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » wt lut 05, 2008 22:37
wyglada mi na 1.6CY raz ze ma pompe vacu starego typu jak diesle z mk1 napewno nie jest na hydraulice i ma chlodnice oleju choc niekazdy Cy mial moge sie mylic
pompa taka jak JR a pokrywe mozna sobie zmienic
pozatym dziadki tak maja ze jak zobaczy w dowodzie 1588 to mysli ze to 1,5 jest niezaokraglajac
-
arwam
Post
autor: arwam » wt lut 05, 2008 22:47
Krzylu pisze:mk1 napewno nie jest na hydraulice i ma chlodnice oleju choc ni
ekazdy Cy mial moge sie mylic
Zobacz że na głowicy jest czujnik ciśnienia oleju jak masz głowicę na płytkach to nie ma tam tego czujnika.
-
ieble
- Nowicjusz

- Posty: 25
- Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
- Lokalizacja: Skwierzyna
Post
autor: ieble » śr lut 06, 2008 10:11
Teraz drugie pytanie. Czy ciężko będzie wyciągnąć ten silnik z auta? Najbardziej obawiam sie odłączenia skrzyni biegów od silnika. Prosze powiedzcie czy jest trudna sprawa zeby go wydiągnąć z auta?
[ Dodano: 06 Lut 2008 09:14 ]
Chcem ten silnik zrobic na perfekt i musze go wyjąć...
-
niwdew
- Nowicjusz

- Posty: 47
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
- Lokalizacja: Krakow/Starachowice
Post
autor: niwdew » śr lut 06, 2008 14:11
ieble pisze:Teraz drugie pytanie. Czy ciężko będzie wyciągnąć ten silnik z auta? Najbardziej obawiam sie odłączenia skrzyni biegów od silnika. Prosze powiedzcie czy jest trudna sprawa zeby go wydiągnąć z auta?
NIe bedzie problemu odpinasz wszystko co podłączone,odkrecasz skrzynie,łapiesz silnik za łape od góry na łańcuchu z wyciągarką i chlast go do góry
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 10:59 przez
niwdew, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?psc=G&filter=1&q=golfior#0+1]był golf[/url] =>[url=http://picasaweb.google.com/niwdew/Passat]teraz Passat[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/217366.html][img]http://images.spritmonitor.de/217366.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości