Nie działa Turbo w 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Hans_J23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 17:35
Lokalizacja: Lubuskie

Nie działa Turbo w 1V

Post autor: Hans_J23 » śr lut 28, 2007 11:52

Od jakiegoś czasu strasznie zaczął mulić. Sprawdziłem przez ściśnięcie węża od turbiny i pomimo przygazowania jest cały czas miękki, nie dycha :-( Pomimo tego nie zauważyłem żeby specjalnie kopcił, nie bierze oleju itd?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 28, 2007 14:17

Hans_J23 pisze:Czy da się ją we własnym zakresie naprawić? Co poradzicie?
a sprawdziłeś w jakim stanie masz filtr powietrza ??????
ja sie spotkałem z taką sytuacją ze jechałem Maverickiem 2.7l TD i szedł strasznie !!Turbiny wogole nie było słychać !! W domu z Tatą sprawdzilismy filtr z ciekawości i był tak zabity ze szkoda gadać
Po wymianie śmigał znacznie lepiej :D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lut 28, 2007 14:45

na postoju to se mozesz gazowac. zdejmij gume od filtra i odpal auto. wirnik turbiny powinien sie obracac. nie powinie byc upackany olejem, luzy minimalne moga byc.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Hans_J23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 17:35
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Hans_J23 » śr lut 28, 2007 16:03

Filtr nie jest zasyfiony, turbiny nie słychać wcale. Zdejmę jeszcze wąż i sprawdzę czy się kręci.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 28, 2007 16:08

Hans_J23 pisze:turbiny nie słychać wcale
i wcale nie musi byc slychac
Hans_J23 pisze:pomimo przygazowania jest cały czas miękki
to zaden test


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw mar 01, 2007 08:41

żeby najprościej sprawdzić turbine to musiałbyś tate zamknąć pod maską i wyskoczyć na jakąś górke :bigok:
OT, sie zastanawiam kto opowiada takie gupoty "ze ściskaniem węża", bo to nie pierwszy raz


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw mar 01, 2007 17:36

Dzis sprawdzalem turbine w jettce i tak jak silnik chodzi i sie przygazuje to nie slychac.
Sciagnalem weze od turbiny i dmucha ostro przy przygazowaniu ;) ale troche oleju tez dmuchala. Oska turbiny nie ma wyczywalnych luzow!!

Ile silnik 1V ma koni??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 01, 2007 17:40

60


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw mar 01, 2007 18:13

ok :) a ile maja te inne diesle w Mk2?? i jakie maja oznaczenia?? i czym sie roznia te silniki?? bo 1.6 TD jest pare modeli i kazdy ma inna moc. Czym sie roznia te silniki??



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 01, 2007 18:49

jr 70KM, sb/ra 80KM. o roznicach sie nie wypowiem, bo jeszcze strzele jakas gafe :P w porownaniu do 1v o pompa, nie wiem jak z turbinami bylo, sb/ra maja ic, inne wtryski chyba i natrysk oleju na denko tloka <--- ale tego to juz w ogole nie jestem pewny.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 05, 2008 17:34

1V tez ma natrysk oleju na denko tloka jak inne td, 2 podstawowe bledy w 1V to katalizator i pompa 8mm z JP :jezor:
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 17:35 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt lut 05, 2008 20:27

SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lut 05, 2008 20:56

BENITO pisze:SB/RA ma inny wałek rozrządu, poza tym ma dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą.
bo w nich jest Garrett T2 a dodtkowe chłodzenie mozna zczaić patrząc na turbo albo o ile sie nie myle jest 2 pompa wody z tyły silniczka ....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt lut 05, 2008 21:00

fajnie, tylko, ze to odkop sprzed 11 miesiecy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości