120 km/h i szybciej nie jedzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » śr gru 12, 2007 21:53

damcio151 pisze:
luki202 pisze:damcio151 napisał/a:
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje :P

moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
to nic nie da .... tu trzeba naprawić/wymienić to co powoduje notlaufa i skasować błędy
Zgadza sie.
Wez kolege badz kolezanke do pomocy,laptopa,kabelek,(dobrze jak bys mial CB bo jak cie zlapia to sie nie wytlumaczysz ze robisz test),znajdz w miare ladna dluga trase,rozpedzasz sie wrzucasz 4, gaz w podloge,i zapisujesz logi w zakresie 1500-4000 obr i wrzucasz na forum.
Raczej to nie kierownice bo 1Z chyba nie ma VNT.
Ciekawe co wyjdzie.
Pozdrawiam


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 12, 2007 22:11

muusk, jedź jeszcze raz do tego kolesia i niech sprawdzi kąt wtrysku i czujniki temp.



Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » ndz lut 03, 2008 12:12

b4rszczyk pisze:więc tak częściową przyczyną mojego problemu była zapieczona klapa upustu spalin po rozruszaniu i złożeniu wg opisu na forum diagtronik auto leci już 150 km/h ale przy 4000 tys. obr na 4 biegu następuje całkowity koniec przyspieszania ponadto turbinka zaczyna gwizdać już przy 1200 obr min a jak było odkręcone cięgno to nie gwizdała wcale a jak już to minimalnie przy spadku z obrotów i jeszcze jedno jak na zimnym silniku przegazuje na postoju to przy 4 tys go zmuli spadnie z obrotów i na wolnych obrotach chodzi tak jak na 3 cylindry i dymi przy tym niemiłosiernie (dodam że normalnie nie dymi wcale) po zgaszeniu i odczekaniu 5 minut wszystko wraca do normy. Co to może być jeszcze??? Czyżby turbawka do regeneracji?
moze ktos odp na pytanie kolegi? przytrafilo mi sei to pare razy ze na dosc chlodnym silniku i przeciagnieciu na 2gim biegu (sytuacja wymagala zwykle nie cisne jak jest zimny:/ ) samochod zgasl... tak jakby wylaczal mu sie 1 gar i dymil strasznie... czasem nie gasl i wystarczylo odczekac troche az nabierze rytmu i wszystko wracalo do normy...

aha jeszcze jedno, czy a AFNie tez powinno pomoc zmostkowanie N75 jesli przyczyna notlaufa jest zaworek? (czyli ten najnizszy przewod z najwyzszym w zaworku) bo kolorow nie ma....


-> b4rszczyk moglbys zarzucic linka do opisu czyszczenia tej klapy?
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 12:17 przez Pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 03, 2008 12:23

potek pisze:moze ktos odp na pytanie kolegi? przytrafilo mi sei to pare razy ze na dosc chlodnym silniku i przeciagnieciu na 2gim biegu (sytuacja wymagala zwykle nie cisne jak jest zimny:/ ) samochod zgasl... tak jakby wylaczal mu sie 1 gar i dymil strasznie... czasem nie gasl i wystarczylo odczekac troche az nabierze rytmu i wszystko wracalo do normy...
zbyt duże ciśnienie oleju :?:
potek pisze:aha jeszcze jedno, czy a AFNie tez powinno pomoc zmostkowanie N75 jesli przyczyna notlaufa jest zaworek? (czyli ten najnizszy przewod z najwyzszym w zaworku) bo kolorow nie ma....
w AFN zamienia się miejscami n75 z n18
potek pisze:-> b4rszczyk moglbys zarzucic linka do opisu czyszczenia tej klapy?
do AFN http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 03&start=0



Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » ndz lut 03, 2008 12:27

co moze byc przyczyna tego zbyt wysokiego cisnienia? czy moze poprostu to w miare normalne na zimnym silniku?


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lut 03, 2008 12:42




Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » ndz lut 03, 2008 14:02

pogoda dopisala wiec szybko sie wzialem za podmianke n75 ;] pierwsza jazda... jakby troche zmulilo go przy 140 na 5 biegu, ale w drodze powrotnej 4 i 160, zapinam 5 i 185... i drogi braklo :) - w koncu zaczal jako tako jezdzic ;] thx for help!
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 14:03 przez Pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.



jankooo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 08, 2008 21:38
Lokalizacja: małopolska

Re: 120 km/h i szybciej nie jedzie

Post autor: jankooo » ndz lut 03, 2008 14:03

b4rszczyk pisze:mam taki problem jak w temacie. VAG nie wykrywa błędów, wymieniłem już zawór n75 i intercooler bo był dziurawy i dalej to samo. Co to może być pomóżcie?[/quote


zatarta turbina]

[ Dodano: 03 Lut 2008 13:05 ]
b4rszczyk pisze:mam taki problem jak w temacie. VAG nie wykrywa błędów, wymieniłem już zawór n75 i intercooler bo był dziurawy i dalej to samo. Co to może być pomóżcie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości