b4rszczyk pisze:więc tak częściową przyczyną mojego problemu była zapieczona klapa upustu spalin po rozruszaniu i złożeniu wg opisu na forum diagtronik auto leci już 150 km/h ale przy 4000 tys. obr na 4 biegu następuje całkowity koniec przyspieszania ponadto turbinka zaczyna gwizdać już przy 1200 obr min a jak było odkręcone cięgno to nie gwizdała wcale a jak już to minimalnie przy spadku z obrotów i jeszcze jedno jak na zimnym silniku przegazuje na postoju to przy 4 tys go zmuli spadnie z obrotów i na wolnych obrotach chodzi tak jak na 3 cylindry i dymi przy tym niemiłosiernie (dodam że normalnie nie dymi wcale) po zgaszeniu i odczekaniu 5 minut wszystko wraca do normy. Co to może być jeszcze??? Czyżby turbawka do regeneracji?
moze ktos odp na pytanie kolegi? przytrafilo mi sei to pare razy ze na dosc chlodnym silniku i przeciagnieciu na 2gim biegu (sytuacja wymagala zwykle nie cisne jak jest zimny:/ ) samochod zgasl... tak jakby wylaczal mu sie 1 gar i dymil strasznie... czasem nie gasl i wystarczylo odczekac troche az nabierze rytmu i wszystko wracalo do normy...
aha jeszcze jedno, czy a AFNie tez powinno pomoc zmostkowanie N75 jesli przyczyna notlaufa jest zaworek? (czyli ten najnizszy przewod z najwyzszym w zaworku) bo kolorow nie ma....
-> b4rszczyk moglbys zarzucic linka do opisu czyszczenia tej klapy?
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 12:17 przez
Pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.