problem z pompą wtryskową

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 30, 2008 02:25

To_mas pisze:(dać mi)
:grin: :grin:
To_mas pisze:zwykły amortyzatorek :) zeby wolniej schodził z obrotów
:bigok:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr sty 30, 2008 13:33

Ten amortyzator zapobiega nagłemu spadkowi obrotów a co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo poślizgu na śliskiej nawierzchni podczas gwałtownego zdjęcia nogi z gazu oraz zgaśnięcia silnika. Cena nowego to około 100zł. Ja bym zostawił. Jeżeli chodzi o automatyczną zmianę kąta wtrysku to to urządzenie jest po przeciwnej stronie pompy niż widoczna strona ze spowalniaczem na zdjęciu.

[ Dodano: Sro Sty 30, 2008 12:35 ]
sam automat nie jest elementem pompy ale z nią współpracuje w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 30, 2008 20:01

ryba_71 pisze:sam automat nie jest elementem pompy ale z nią współpracuje w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.
ciekawe to mamy inne pompya napewno nie mówisz o tej co na foto :green_fuck:
ryba_71 pisze:w zależności od temperatury silnika podnosi jego obroty poprzez cięgno połączone z pompą.
:green_fuck: :green_fuck:

zrozumiano.
zgadnijcie ludzie czemumadrzejsi sie nie wypowiadaja???

odp: bo buylo 100000000000 razy :grin:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

wesele12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2008 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wesele12 » śr sty 30, 2008 23:39

Obrazek


tu nie chodzi o amortyzator (wiem po co jest )tylko o ten zawór elektryczny z rurką.

[ Dodano: 30 Sty 2008 22:41 ]
a koledze ,który chce kupić moja starą pompę chcę powiedzieć ze ma ułamany wałek rozdielacza w środku pompy .

[ Dodano: 30 Sty 2008 22:50 ]
koledze który chce karoserię do MK2 3D sprzedam całego Golfa 3D manhatan 1.3 w niezłym stanie technicznym , sprawnego , zarejestrowanego z za 1800 zł.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 31, 2008 00:02

wesele12, poszed PW



arwam

Post autor: arwam » czw sty 31, 2008 00:37

wesele12 pisze:a koledze ,który chce kupić moja starą pompę chcę powiedzieć ze ma ułamany wałek rozdielacza w środku pompy .
Za falę ile byś chciał?



klexus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klexus » czw sty 31, 2008 00:49

Witam
ja dzis do do T4 wrzuciłem 1,9TD i tez sie zastanawiałem nad tym elektrozaworem od czego to:) , mam tez ssanie na lince czyli jak dobrze zakumałem ten elektrozawór jest od tego ze w golfach III nie ma ssania na linke dlatego dali elektrozawór.

Dobrze mysle??


Jescze jedno pytanie udało sie to komus podpiąc gdzieś tak coby smigało jak należy??
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 09:07 przez klexus, łącznie zmieniany 1 raz.



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » wt lut 05, 2008 12:17

tberent, skoro
tberent pisze:buylo 100000000000 razy :grin:
to dlaczego niepotrafie (/imy) nic znalezc na ten temat?



Emil2008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 05, 2008 15:22
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Emil2008 » wt lut 05, 2008 15:45

ile kosytuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :bigok:

[ Dodano: 05 Lut 2008 14:47 ]
mam pytanko ile kosztuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :grin:


Emil

gienekp007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: gienekp007 » sob lut 09, 2008 18:16

podłączyłem te ustrojstwo na krótko od akumulatora i cyka czyli działa ale żadnej wyraźnej różnicy nie zauważyłem. Co o tym myśliceie



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 09, 2008 19:13

Emil2008 pisze:mam pytanko ile kosztuje taka pompa wtrzskowa oczywiscie nie nowa :grin:
400 do 500 zł



Krystek26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 19:38
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Krystek26 » ndz lut 10, 2008 22:15

Witam!
Ten zawór to "Ventil fur abschaltbaren lastabhangingen Forderbeginn (ALAFB)".Podłączony jest do obrotomierza.Gdy silnik osiągnie ok. 2000 obr/min. włącza sie i zwiększa kąt wtrysku paliwa.W miarę wzrostu obrotów silnika rośnie ciśnienie paliwa w korpusie pompy,
"tą rurką"doprowadzane jest do zaworu,po osiągnięciu danych obrotów zawór sie otwiera i steruje mechanizmem zmiany kąta umieszczonym w pompie. :bigok:



wesele12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2008 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wesele12 » sob mar 22, 2008 09:38

OK. teraz zaczynam rozumieć jak to jest z tym ABAFL , ale gdzie go podłącztyć jak w moim Golfie nie mam obrotomierza , poprzednia pompa wtryskowa nie miała tego ustrojstwa.



klexus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: klexus » wt paź 21, 2008 16:54

wesele12 pisze:OK. teraz zaczynam rozumieć jak to jest z tym ABAFL , ale gdzie go podłącztyć jak w moim Golfie nie mam obrotomierza , poprzednia pompa wtryskowa nie miała tego ustrojstwa.
No własnie gdzie to mam podączyć?? jak uruchamia sie ssanie w tej pompie jak nie ma cięgna?? robią sie chłodne dni i szarpie silnikiem jak jest zimny bo nie mam ssania:(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości