Wymiana paska rozrządu...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Podkarpackie
Wymiana paska rozrządu...
Witam wszystkich
Kupiłem golfika Mk4 1.9 TDi ASV z 2000 roku i chce w nim wymienić na dzień dobry wszystko co się należy
autko ma 134 kkm więc planuję pasek rozrządu napinacz, rolki, pompę wodną i płyn, nie jestem asem więc co jeszcze wymienić lub na co zwrócić uwagę po wymianie. Auto oddaję do serwisu.
Olej też za bardzo nie wiem jaki raczej na pewno Mobil ale jaki 5W czy 10W. Filtry to wiem ale gdybyście mogli mi pomóc w w/w wątpliwościach byłbym wdzięczny.
Pozdro
Kupiłem golfika Mk4 1.9 TDi ASV z 2000 roku i chce w nim wymienić na dzień dobry wszystko co się należy
autko ma 134 kkm więc planuję pasek rozrządu napinacz, rolki, pompę wodną i płyn, nie jestem asem więc co jeszcze wymienić lub na co zwrócić uwagę po wymianie. Auto oddaję do serwisu.
Olej też za bardzo nie wiem jaki raczej na pewno Mobil ale jaki 5W czy 10W. Filtry to wiem ale gdybyście mogli mi pomóc w w/w wątpliwościach byłbym wdzięczny.
Pozdro
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 00:48 przez Rafał 8657, łącznie zmieniany 1 raz.
Raf
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
wymień jeszcze wszystkie filtry, czyli kabinowy, powietrza, oleju i paliwa. Polecam też wymienić płyn chłodniczy bo idą mrozy a nie wiadomo ile ten wytrzyma.
Co do oleju to zobacz co było wlewane wcześniej, jeśli syntetyk to lej syntetyk, jeśli półsyntetyk to lej półsyntetyk. Co do firmy, to jeśli naprawdę dbasz o auto, masz zamiar nim długo pojeździć, to zalej czymś lepszym niż Mobil, np. Valvoline, Liqui Moly albo Motulem, koniecznie z normą VW 505.00 w twoim przypadku. I jeszcze proponuje nie wymieniać po 15tysiącach kilometrów ale szybciej. Silnik sie odwdzięczy
Co do oleju to zobacz co było wlewane wcześniej, jeśli syntetyk to lej syntetyk, jeśli półsyntetyk to lej półsyntetyk. Co do firmy, to jeśli naprawdę dbasz o auto, masz zamiar nim długo pojeździć, to zalej czymś lepszym niż Mobil, np. Valvoline, Liqui Moly albo Motulem, koniecznie z normą VW 505.00 w twoim przypadku. I jeszcze proponuje nie wymieniać po 15tysiącach kilometrów ale szybciej. Silnik sie odwdzięczy
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:20 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Podkarpackie
No dzisiaj wymieniłem wszystko co się należy,
Wyszło mi 1000 zł części + robota 200 zł ale zostało wymienione wszystko olej, wszystkie filtry, - to wymieniłem sam) i cały rozrząd obydwa simeringi bo puszczały, koła napinacza, pasek alternatora..., pompa wodna + płyn, to chyba tak po krótce wszystko, ale teraz jak nie będzie niespodzianek to autko będzie chwilę hulać, na rozrządzie pewnie z 60 kkm a oleje i filtry to na pewno co 10 tys będę wymieniał.
Wyszło mi 1000 zł części + robota 200 zł ale zostało wymienione wszystko olej, wszystkie filtry, - to wymieniłem sam) i cały rozrząd obydwa simeringi bo puszczały, koła napinacza, pasek alternatora..., pompa wodna + płyn, to chyba tak po krótce wszystko, ale teraz jak nie będzie niespodzianek to autko będzie chwilę hulać, na rozrządzie pewnie z 60 kkm a oleje i filtry to na pewno co 10 tys będę wymieniał.
Raf
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Podkarpackie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości