Jak zmostkowac n75??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zmostkowac n75??
J.w. mam problemy ze noutlafem - przynajmniej tak mi sie wydaje - powyzej 3000obr spadek mocy, wystarczy zgasic i odpalic odnowa i znowu smiga do 3000...
Chcialbym zmostkowac n75 ale nie wiem ktore przewody i jak, bo u mnie wszystkie sa czarne, a nie tak jak w innych postach ludzie maja czerwone itp itd.
Prosze o pomoc
Chcialbym zmostkowac n75 ale nie wiem ktore przewody i jak, bo u mnie wszystkie sa czarne, a nie tak jak w innych postach ludzie maja czerwone itp itd.
Prosze o pomoc
tzn samą wtyczkęlukash88 pisze:Chodzi mi o to czy elektronike tez przepinac czy same wezyki ??

[ Dodano: Czw Sty 24, 2008 18:43 ]
zamieniasz je miejscami po prostu
lukash88, http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761
Jeżeli się nie rusza to masz najprawdopodobniej zapieczone kierownice spalin
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 03&start=0
Jeżeli się nie rusza to masz najprawdopodobniej zapieczone kierownice spalin
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 03&start=0
Witam to moze ja cos dodam od siebie przeczytalem wiele postow na temat tzw. trybu awaryjnego bo mialem ten sam problem.
Pojechalem do mechanika powiedzial ze mam do wymiany przeplywomierz wymienilem go i powiem ze bylo lepiej ale nadal mial "mula" na kazdym biegu wyprzedzanie to katorga a max predkosc to 140 i wiecej nie dal rady bylem pewien ze to turbina zapieczona.
>przeczytalem ten post na temat mostkowania przeplywek pomyslalem ze to moze tez byc to i zaczolem kombinowac przedmuchiwalem kazdy wezyk od przeplywki ale mimo to nie zamienilem ich tylko zostawilem tak jak bylo, dlatego ze jeden wezyk byl tak jak by lekko zapchany pomyslalem ze to moze byc to ... odpalilem i pojechalem robic test jak w morde strzelil .. wkreca sie teraz na 4000 obr bez problemu wyprzedzanie stalo sie owiele latwiejsze no i predkosc jak sprawdzalem chwilowo ponad 160 km/h i jeszce troche bylo pod pedalem. Nie wiem czy mi sie udalo chwilowo to naprawic czy juz na stale ale widocznie cos bylo w wezyku i teraz jest git.
pozdro
Pojechalem do mechanika powiedzial ze mam do wymiany przeplywomierz wymienilem go i powiem ze bylo lepiej ale nadal mial "mula" na kazdym biegu wyprzedzanie to katorga a max predkosc to 140 i wiecej nie dal rady bylem pewien ze to turbina zapieczona.
>przeczytalem ten post na temat mostkowania przeplywek pomyslalem ze to moze tez byc to i zaczolem kombinowac przedmuchiwalem kazdy wezyk od przeplywki ale mimo to nie zamienilem ich tylko zostawilem tak jak bylo, dlatego ze jeden wezyk byl tak jak by lekko zapchany pomyslalem ze to moze byc to ... odpalilem i pojechalem robic test jak w morde strzelil .. wkreca sie teraz na 4000 obr bez problemu wyprzedzanie stalo sie owiele latwiejsze no i predkosc jak sprawdzalem chwilowo ponad 160 km/h i jeszce troche bylo pod pedalem. Nie wiem czy mi sie udalo chwilowo to naprawic czy juz na stale ale widocznie cos bylo w wezyku i teraz jest git.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości