Jaka to wersja silnika?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt sty 22, 2008 18:13

Bankowo JR, kiedyś miałem, ale zajeździłem go, staruszek miał zrobione 450 tys km :)
Zerowym kosztem wyciągniesz z niego 90KM...:)
Co do ceny za zestawik do swapa i w dobrym stanie to 800zł - 1200zł.
Powiem ci, że ja za swojego JPka 3 lata temu dałem 1400zł, ale silnik igła był i jest:)

Co do mocy to z każdego silnika wyciągniesz moc, czy to 1V, JR, JP, wszystko zależy od chęci :chytry:



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » wt sty 22, 2008 23:59

A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą ;)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

arwam

Post autor: arwam » śr sty 23, 2008 00:18

Jeśli turbo to KKK to na 90% jest to silnik RA.
A lak Garrett to wtedy masz do czynienia z silnikiem JR który ci szczególnie polecam.
Bardzo udane silniczki nie można o nich powiedzieć złego słowa.
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 00:25 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr sty 23, 2008 10:35

Mlody_ndm pisze:A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą ;)
Jak silnik w dobrym stanie, to śmiało można lekko wyciągnąć 90KM.
Jeśli masz turbo Garrett T3 to ustawiasz na 1.3bara zwiększasz dawkę o około 1/3 obrotu i gra. Co do kopcenia to trzeba wiele prób aby ustawić optymalną dawkę, mi to zajęło parę dni .



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr sty 23, 2008 11:02

arek wamej, Silnik RA miał Intercooler jak w SB. Jeśli ma suszarkę Garetta T3 lub KKK K24 to jest to JR. Z resztą ma filtr powietrza i dolot od JR, pompę od JR.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » śr sty 23, 2008 16:13

W sobotę pojadę obejrzeć, zerknę na naklejkę w bagażniku i będzie na 100% wiadomo co to jest :)
Więc jak dobrze pójdzie to niedługo będzie trochę gratów na sprzedaż :D
Bo jeżeli kupię dla tego silnika całą sztukę Jetty :)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
pudel_łdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 980
Rejestracja: pn lis 13, 2006 00:28
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: pudel_łdz » śr sty 23, 2008 20:38

Według mnie to JR też taki miałem teraz siedzi SB :):)


moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » śr sty 23, 2008 21:19

na 100% JR identyko siedzi u mnie

pompa z grzybem, brak ic

czyli 70KM w serii


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 24, 2008 00:03

pudel_łdz pisze:Według mnie to JR też taki miałem teraz siedzi SB :):)
A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sty 24, 2008 11:41

Mlody_ndm pisze:A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?
inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący :(, chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 11:43 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 24, 2008 12:29

Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » czw sty 24, 2008 13:42

Mlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)
ic od mastera badz sprintera i jazda :) to_mas ma JR tez ale juz zmodzone


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sty 24, 2008 14:10

Mlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest :(
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie :)
Daj tam spokój, JR też dobry silnik, ja mam JP i wycisnąłem z niego ponad 40KM, więc daj spokój z SBkeim, jak masz JRa dobrego to bierz, z łatwością go podkręcisz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw sty 24, 2008 17:19

Lukas-182 pisze:inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący :( , chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.
_________________
SB ma jeszcze wydajniejsze wtryski.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości