Jaka to wersja silnika?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Bankowo JR, kiedyś miałem, ale zajeździłem go, staruszek miał zrobione 450 tys km
Zerowym kosztem wyciągniesz z niego 90KM...
Co do ceny za zestawik do swapa i w dobrym stanie to 800zł - 1200zł.
Powiem ci, że ja za swojego JPka 3 lata temu dałem 1400zł, ale silnik igła był i jest:)
Co do mocy to z każdego silnika wyciągniesz moc, czy to 1V, JR, JP, wszystko zależy od chęci
Zerowym kosztem wyciągniesz z niego 90KM...
Co do ceny za zestawik do swapa i w dobrym stanie to 800zł - 1200zł.
Powiem ci, że ja za swojego JPka 3 lata temu dałem 1400zł, ale silnik igła był i jest:)
Co do mocy to z każdego silnika wyciągniesz moc, czy to 1V, JR, JP, wszystko zależy od chęci
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Jak silnik w dobrym stanie, to śmiało można lekko wyciągnąć 90KM.Mlody_ndm pisze:A co w nim trzeba przeżeźbić na te 90 kucy?
Byle nie dawkę jakoś kozacko, nie lubię mieć Ikarus-look za sobą
Jeśli masz turbo Garrett T3 to ustawiasz na 1.3bara zwiększasz dawkę o około 1/3 obrotu i gra. Co do kopcenia to trzeba wiele prób aby ustawić optymalną dawkę, mi to zajęło parę dni .
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
W sobotę pojadę obejrzeć, zerknę na naklejkę w bagażniku i będzie na 100% wiadomo co to jest
Więc jak dobrze pójdzie to niedługo będzie trochę gratów na sprzedaż
Bo jeżeli kupię dla tego silnika całą sztukę Jetty
Więc jak dobrze pójdzie to niedługo będzie trochę gratów na sprzedaż
Bo jeżeli kupię dla tego silnika całą sztukę Jetty
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?pudel_łdz pisze:Według mnie to JR też taki miałem teraz siedzi SB :)
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący , chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.Mlody_ndm pisze:A czym generalnie różni się eSBek od JRa poza obecnością IC?
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 11:43 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
ic od mastera badz sprintera i jazda to_mas ma JR tez ale juz zmodzoneMlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie
Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Daj tam spokój, JR też dobry silnik, ja mam JP i wycisnąłem z niego ponad 40KM, więc daj spokój z SBkeim, jak masz JRa dobrego to bierz, z łatwością go podkręcisz.Mlody_ndm pisze:Szkoda że cieżko znaleźć SBeka, a jak już się znajdzie to drogi jest
No nic może JRa będę gnębił intercoolerem i coś się wyciśnie
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
SB ma jeszcze wydajniejsze wtryski.Lukas-182 pisze:inny dolot, inny obudowa filtra powietrza, kąt wtrysku chyba szybszy niż w JR, pompa wtryskowa mocniejsza, IC seryjny-leżący , chyba więcej różnic nie ma, między seryjnym JR, a seryjnym SB jest tylko 10KM różnicy.
_________________
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości