Problemy z odpalaniem. Czy to pompa czy cos innego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Problemy z odpalaniem. Czy to pompa czy cos innego?

Post autor: niuteq » pn sty 21, 2008 16:50

Witam chcialbym sie poradzic i skonsultowac z wami
Historia zaczyna sie tak:
Od pewnego czasu (ok tygodnia) auto mialo coraz wiekszy problem z odpalaniem, az do piatku kiedy odmowilo totalnie posluszenstwa,
auto rano na zimnym silniku ledwo co odpalilo,zona nim jezdzi wiec do pracy dojechal i gdy chciala wrocic po dluzszym postoju aut nie chcialo zaplic, wiec w ruch poszla linka i hak
po zaciagnieciu auta z trudem ale zapalilo dopiero za 3 razem bo wczesniej co odpalil to zgasl
gdy juz odpalil i przytrzymano go przez dluzsza chwile na wysokich obrotach auto zaczelo chodzic wczesniej kopiclo na bialo, pojechala nim do domu, pod domem jak go zgasila i zaraz zapalila to z wielkim trudem zapalil (na rozgrzanym silniku), zauwazylem ze auto na niskich obrotach bylo slabe, pojechalem do mechanika, u niego po kilku minutch postoju auto ani drgnelo, wiec zostalo w warsztacie,
dzis mechanik zdziwil sie wielce gdy rano auto odpalilo ale kopcilo na bialo, odpalio tylko raz,
czekam teraz az sciagnie sprawna pompe i podmieni dla sprawdzenia
wykluczyl przestawienie rozrzadu lub luz na kole (nie wiem dokladnie jakim) ktory mogl powodowac przestawienie zaplonu
sprawdzal tez elektrozawor na pompie i tez jest ok
koniec histori
co myslicie o tym? uzywan pompa to koszt jak mowil mechanik ok 600-700 zl, ktos podobno (w Gryfinie, zachodniopomorskie) robi regeneracje tego ale koszt ok 2000 zl
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 21:20 przez niuteq, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn sty 21, 2008 18:02

pompa do tdi to okolo 400-500zl
U mnie jak poleciala pompa to silnik pochodzil okolo 30min i caly czas kopcil na bialo bardzo obficie, nie reagowal na gaz i wrecal sie sam na obroty na poczatku na max a pozniej 3 tys, 2 tys az wkoncu zgas na amen.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 21, 2008 18:08

Niech sprawdzi jeszcze raz rozrząd i kąt wtrysku

[ Dodano: Pon Sty 21, 2008 17:12 ]
silnik równo pracuje :?: mocno kopci na biało :?:



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn sty 21, 2008 20:16

kolko na wale



Awatar użytkownika
Krystian GTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Krystian GTD » pn sty 21, 2008 21:13

Wygląda na koło na wale ale może i pompa. Koszt regeneracji pompy 250 zł + montaż i demontaż. Powinieneś się zmieścić w 500 zł. Pozdro



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » pn sty 21, 2008 21:30

Krystian GTD pisze:Wygląda na koło na wale ale może i pompa. Koszt regeneracji pompy 250 zł + montaż i demontaż. Powinieneś się zmieścić w 500 zł. Pozdro
ale to chyba nie tdi

a moze zwyczajnie łapie lewe powietrze
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 21:33 przez ilio, łącznie zmieniany 1 raz.



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » pn sty 21, 2008 22:22

ilio pisze:ale to chyba nie tdi
auto to napewno TDI
rozrzad byl sprawdzany, plan na jutor jest taki
niech mechanik podmieni pomy i sprawdzi ja w tym czasie jade z moja pompa do goscia ktory na przyzadach od reki sprawdzi mi moja pompe zobaczymy co z tego bedzie
auto kopci na bialo, ale reagowalo na gaz no i obroty nie falowaly,ale byl slaby na niskich obrotach



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 21, 2008 22:29

niuteq pisze:auto kopci na bialo, ale reagowalo na gaz no i obroty nie falowaly,ale byl slaby na niskich obrotach
czyli krzywe korbowody to raczej nie będą ;)
niuteq pisze:niech mechanik podmieni pomy i sprawdzi ja w tym czasie jade z moja pompa do goscia ktory na przyzadach od reki sprawdzi mi moja pompe zobaczymy co z tego bedzie
sprawdź ten kąt wtrysku



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » pn sty 21, 2008 22:58

damcio151 pisze:sprawdź ten kąt wtrysku
ale to tylko pod komputer?? czy jak?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 21, 2008 23:04

niuteq pisze:ale to tylko pod komputer?? czy jak?
tak na vagu



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » wt sty 22, 2008 13:19

moze udalo sie znalesc przyczyne,splaony steronik swiec zarowych, ktory wyglada miejwiecej tak to jest moj widac upalenie, czy ktos pomzoe mi znalesc cos takiego z uzywek?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 22, 2008 13:22

niuteq, ten przekaźnik jest od świec podgrzewających płyn chłodniczy .... to nie on będzie przyczyną ( tak mi się wydaje ) ;)
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 13:22 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zbysio84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 25, 2007 18:10
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Post autor: zbysio84 » wt sty 22, 2008 13:26

U mnie przyczyną okazał się bezpiecznik świec żarowych. Jeżdziłem do pompiarzy i nic to nie dało, brali tylko kase a bryka i tak nie chciała palić. Mechanik mi to wymienił bo poprosiłem jak wymieniałem rozrząd i okazało się, że diabeł tkwi w duperelkach :satan: :grin:

To coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item299190997_be ... _audi.html

Od razu mówię, że wydawał się na dobry, kontrolka działała tak jakby podgrzewał świece ale niestety coś mu się stało i się popsuł. Tylko, że ja (a właściwie mechanik) w sklepie zapłacił 11 zł za to ustrojstwo :grrr:

Może przyczyną być problem ze świecami. Posprawdzaj po kolei czy grzeją
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 13:28 przez zbysio84, łącznie zmieniany 1 raz.



niuteq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: pt paź 13, 2006 08:34
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: niuteq » wt sty 22, 2008 14:58

do konca nie jestem przekonany ze to moze byc przyczyna awari auta ale jak juz znalezli cos co jest spalono to i tak trzeba wymienic,tylko czy sie to gdzies dostanie,na aalegro nie bardzo moge znalesc,jade zaraz po pracy na wyprawe po szrotach, moze gdzies znajde



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 123 gości