wiecej KM od czego zacząć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

wiecej KM od czego zacząć

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 00:07

witam
Jak w temacie
A wiec chce zwiększyć moc w swoim Golfie tylko nie wiem od czego zacząć czy większy IC i wtryski 216 wystarczą do uzyskania coś koło 160Km bo tak minie moc interesuje?
Doradzicie coś z góry dziękuje



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt sty 22, 2008 00:20

Zarowno jedno jak i drugie no i do tego dobry program. Tak nawiastem mowiac to mk3 majace 110km pod maska w dieslu to chyba juz niezle lata. Jak potrzebujesz rakiete to kup jakies VR6


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 00:30

No nawet idzie ale to na początku teraz brakuje tej mocy rakiety nie potrzebuje tylko 40KM więcej :grin:


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt sty 22, 2008 00:39

Przykład cowboy'a jest bardzo dobry : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47050&start=0 , prześledź temat i bedziesz wiedział za co nalezy sie zabrać :grin: , uwaga : duzo fotek, daj im sie załadowac.....
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 00:41 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 00:50

właśnie zaczełrm czytać :grin: ale dzięki za podpowiedzi


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt sty 22, 2008 00:51

marcin999 pisze:Zarowno jedno jak i drugie no i do tego dobry program. Tak nawiastem mowiac to mk3 majace 110km pod maska w dieslu to chyba juz niezle lata. Jak potrzebujesz rakiete to kup jakies VR6
IC - podstawa
mocne sprzęgło
turbo AWX
216stki

i 160KM przy zdrowej pompie pęknie


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 00:54

A czy po wymianie samych wtrysków na 216 trzeba kompa stroić


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 22, 2008 00:58

Zocha, do 150 prawie wyciągniesz na dobrym programie chipie wydechu dolocie czyli IC wtryskiwaczach nie zmieniając sprzęgła no i suszarki :) powyzej juz nalezy zaczać czukać czegoś lepszego i tych 2 ostatnich :)

[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 00:03 ]
Zocha pisze:A czy po wymianie samych wtrysków na 216 trzeba kompa stroić
chyba tak

ale jak tak patrze jak to piszesz to mi sie wydaje ze Ty to byś najchętniej magnetyzerami tą moc podniósł do 200PS :P czyli wydając prawie nic mieć +xxPS



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 01:17

To_mas pisze:le jak tak patrze jak to piszesz to mi sie wydaje ze Ty to byś najchętniej magnetyzerami tą moc podniósł do 200PS :P czyli wydając prawie nic mieć +xxPS
wydaje sie tobie kasa jest 160km to jest max co chce uzyskać a pytam sie dlatego ze jak to wymienię to muszę prawie 250km przejechać bo u nas nikt w okolicy mi programu nie wgra
tylko zostaje warszawa

[ Dodano: 22 Sty 2008 00:22 ]
jak wymienię IC wtryski i turbo stanie mu sie coś jak przejadę 250km ??


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 22, 2008 01:28

Będzie nieźle kopcił a poza tym niczego się nie obawiaj.



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 01:40

Wiec już niedługo biorę sie za robotę tylko teraz na hamownie podjadę zobaczę jaka seria czy zdrowa :grin:
WIELKIE DZIĘKI

[ Dodano: 22 Sty 2008 00:52 ]
a jeszcze jedno te wtryski 216 to sal od 2.5TDI T4 jakie ma jął numer katalogowy bo szukam i znaleść nie mogę morze macie namiary na dobry sklep
jeszcze raz wielkie dzięki


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 22, 2008 17:33

Zocha pisze:te wtryski 216 to sal od 2.5TDI T4 jakie ma jął numer katalogowy bo szukam i znaleść nie mogę
oznaczenia BOSCH

2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM

2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM

ja po awarii ECU (przepięcie burzowe :) )przejechałem z konieczności około 700km na seryjnym programie do AFN-a (ale miałem turbo od 130 i FMIC) i nie zauważyłem żeby dymił jakoś więcej :)

tak samo mozesz pakować FMIC czy turbo od AWX i jechać na seryjnym programie..

na dobry początek jedź na hamownię i zobacz co seria pokaże :)

jeśli pompa zdrow to tak jak pisał mirass 160KM pęknie, a wtedy masz fajny przyjemny setup do codziennej jazdy, szybki, ekonomiczny i bezpieczny :bigok:

[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 16:35 ]
i jeszcze jedna rada


swoje wtryski sprzedaj (mozesz łyknąć około 400-500 PLN) a na to miejsce kup z mk4 wtryski o małym przebiegu na hybrydki np AGR lub ALH



Awatar użytkownika
Zocha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr sty 10, 2007 18:04
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: Zocha » wt sty 22, 2008 21:55

cowboy pisze:na dobry początek jedź na hamownię i zobacz co seria pokaże
pojadę tylko muszę turbinę wyczyścić :( bo znowu mi samochód łapie tryb awaryjny

cowboy pisze:swoje wtryski sprzedaj (mozesz łyknąć około 400-500 PLN) a na to miejsce kup z mk4 wtryski o małym przebiegu na hybrydki np AGR lub ALH
A te hybrydki od mk4 są wydajniejsze niż te od t4 ?


AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 23, 2008 09:45

A te hybrydki od mk4 są wydajniejsze niż te od t4 ?
końcówka jest z transportera, a z mk4 jest korpus wtrysku ze spręzynami

możesz też kupić całe wtryski od transportera



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 241 gości