problem z pompą wtryskową
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z pompą wtryskową
moja stara zepsuta pompa miała symbol 0460-494-346 i nie miała z boku zaworu elektromagnetycznego takiego z rurką ,teraz mam okazję kupić pompę od golfa 1.9 TD ale ma taki zawór z rurką ,do czego to jest czy będzie działać z moim silnikiem ,co podłączyć do tego zaworu? Dzięki za pomoc dzwoniłem do serwisów nie chcą gadać mówią żeby im podać symbol starej to mi dobiorą nową ,oczywiście za ogromne pieniądze , a ja chcę kupić używaną np: na allegro ,ale większość pomp tam oferowanych ma to ustrojstwo z rurką i zaworem elektrycznym z boku .
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 13:54 przez wesele12, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
Ja słyszałem ze to służy do stabilizacji wolnych obrotów na zimnym silniku. Podłączony pod prąd za pomocą przekaźnika i pod czujnik temperatury zmienia kąt wtrysku na zimnym silniku aż do jego rozgrzania i się wyłącza. Mam go nie podłączonego a chciałbym aby działało, dałem temat jak go sprawdzić i jak podłączyć ale jakieś zero odzewu a raczej konkretów które mnie interesują. Bez niego zimny silnik trochę nierówno chodzi i temu jak jest to chciałbym to zrobić to link do mego tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=145403 ten zaworek u mnie wygląda jak na twoim zdjęciu chociaż słabej jakości jest i ciężko się dojrzeć, muszę go zrobić bo nie używam cięgna ssania bo nie mogę z innych przyczyn, jak mi się uda to nawet chce bez przekaźnika i czujnika na zwykłym przycisku gdzieś w aucie zrobić bo tam tylko dochodzi ponoć tylko kabel prądowy i tylko tyle. u mnie chodzi bez podłączonego samochód zwyczajnie tylko przez pierwsze 30 sek trochę szarpie delikatnie czyli nierówno pracuje ale to wina tego że nie zmieniam kąta przyśpieszaczem. Jak coś się dowiesz chodzi mi bardziej o sprawdzenie jak to zrobić i konkretne podłączenie bo ja nie wiem gdzie do tego nawet szukać instalacji w którym miejscu jak w ogóle jest. Zamieszczę twój link w swoim temacie
Dzięki Ginek za zaiteresowanie , znalazłem w rozsądnej cenie pompę z tym ustrojstwem ale nie wiedziałem czy mogę ją zastosować gdyż wcześniej miałem bez tego .Teraz mam już mniej obaw i chyba ją kupię.
[ Dodano: 21 Sty 2008 19:47 ]
Mam Golfa 1,9 TD z 1992 roku z silnikiem AAZ potrzebuję wymienić sprzęgło lecz do tego modelu sa dwa zestawy jeden do Mot 274 103 a drugi do Mot 274 104 skąd mam wziąsć ten numer silnika , na silniku z przodu jest skorodowane i nic już nie widać numeru silnika nie mam bo nie jest wymagany jak rozszyfrować mój silnik?
Dzięki za pomoc .
Robert
[ Dodano: 21 Sty 2008 19:47 ]
Mam Golfa 1,9 TD z 1992 roku z silnikiem AAZ potrzebuję wymienić sprzęgło lecz do tego modelu sa dwa zestawy jeden do Mot 274 103 a drugi do Mot 274 104 skąd mam wziąsć ten numer silnika , na silniku z przodu jest skorodowane i nic już nie widać numeru silnika nie mam bo nie jest wymagany jak rozszyfrować mój silnik?
Dzięki za pomoc .
Robert
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: ndz lut 11, 2007 15:02
- Lokalizacja: Podlasie
chodziło mi o to że ja mam ssanie na cięgno i mam te ustrojstwo zwane zaworem elektromagnetycznym do zmiany kąta wtrysku na zimnym silniku. Pytałem czy ktoś wie jak to jest bo z tego co mi ludzie mówią a nie wiem czy się znają to jest coś takiego że ten zawór jest połączony z jakimś przekaźnikiem poprzez czujnik temperatury. Służy jak to mi magik powiedział ale on mniej się pewnie zna ode mnie wywnioskowałem po gadce że służy do stabilizacji wolnych obrotów na zimnym silniku i zmienia kąt , po rozgrzaniu przekaźnik rozłącza prąd sczytując wart. temperatury z czujnika , ale sam dokładnie nie wiem. Nie jest to ssanie chyba bo ssanie automatyczne jest rozwiązane inaczej ale ponoć dużo to daje na zimnym silniku. A jak jest to sam nie wiem i nadal czekam może temat się jeszcze rozwinie bo ktoś to na pewno ma to ustrojstwo u siebie a wtedy to se zrobię. jak będę miał czas to to sprawdzę na zimnym motorze doprowadzając prąd z akumulatora jak będzie zimny ale na razie nie chce mi się za to zabierać.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
ze co??? co to ma być?????
no wg mnie pokazales sprzegiełko (teleskop) który jest zamontowany przy ciegnie gazu, zreszta zobacz sobie. niech ktos wsiadzie do auta i rusza gazem to zobaczysz.
odnośnie pomp to spisz tylko numer a to ciegno sobie przełożysz,
no wg mnie pokazales sprzegiełko (teleskop) który jest zamontowany przy ciegnie gazu, zreszta zobacz sobie. niech ktos wsiadzie do auta i rusza gazem to zobaczysz.
odnośnie pomp to spisz tylko numer a to ciegno sobie przełożysz,
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości