źle zapala po wymianie uszczelki pod głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 23:54
Lokalizacja: czernica
Kontakt:

źle zapala po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: misiek24 » sob sty 19, 2008 19:50

tak jak w temacie źle zapala głównie jak jest ciepły bez przyspieszacza przed wymiana palił po pół obroty rozrusznika a teraz ze 3 obroty robi jak nie wiecej głowica była planowana i sprawdzona szczelność zawory były podocierane i zmienione gumki zaworowe tak przy jednej robocie pompy nie przestawiałem wał ustawiłem na ceche wałek na blokade pompa pasowała na blokadzie była zrobiłem tak samo jak wymieniałem rozrząd i chodził dobrze mogło zmienić coś planowanie głowicy była tylko wyrównana uszczelka została taka jak była na 3 karby. Za nie długo jade dokręcić głowice po 1000km i nie wiem czy pompe ustawiać.



chodorek1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn sty 08, 2007 14:53
Lokalizacja: zabrze

Post autor: chodorek1981 » sob sty 19, 2008 21:03

witam ,według mnie to kąt wtrysku do ustawienia



arwam

Post autor: arwam » śr sty 23, 2008 01:37

A silnik nie chodzi nieco głośniej? Jak tak to trzeba odrobinę opóźnić kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr sty 23, 2008 17:06

misiek24 pisze:Za nie długo jade dokręcić głowice po 1000km
nie polecam tego robić!!!! zreszt azależy jak dokrecałeś glowice i czy śruby byly nowe.
na bank musisz ustawić kąt wtrysku, ja u siebie ustawilem wszystko na znaki i bła kupa, musiałem regulowac paskiem o ząbek a pożniej korygować pompka.
masz to samo


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » śr sty 23, 2008 20:57

to kwestai zaplonu czyli ustawienia odpowiednio pompy a dokrecenie glowicy polecam bo bedzie juz ulozona do bloku


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
misiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 23:54
Lokalizacja: czernica
Kontakt:

Post autor: misiek24 » czw sty 24, 2008 18:24

tberent pisze:nie polecam tego robić!!!! zreszt azależy jak dokrecałeś glowice i czy śruby byly nowe.
na bank musisz ustawić kąt wtrysku, ja u siebie ustawilem wszystko na znaki i bła kupa, musiałem regulowac paskiem o ząbek a pożniej korygować pompka.
masz to samo
śruby były nowe wiec mysle że dokręce jeszcze 100km i jade przy okazji pompe sprawdze koło z wałka było odkręcane a wałek na blokade ustawiony

[ Dodano: 24 Sty 2008 17:29 ]
zauważyłem jeszcze jedno i nie wiem czy to może przez tą pompe że inna dawke dostaje mianowice jak go troche przegonie i to tak maks do 3500 obrotow to widze jak wrośnie mi troche temp. tak m niejwiecej przed ta kropke za dioda na wsaźniku temp. nie wiem ile to stopni przedtem tego nie było a może nie zauważyłem głowica była w sprawdzeniu i płaszc zyzna była robiona na poczatku jeździłem delikatnie żeby sie wszystko ułożyło wiekszego kopcenia też nie zauważyłem.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » czw sty 24, 2008 21:44

kimon pisze:dokrecenie glowicy polecam bo bedzie juz ulozona do bloku
zależy w jaki sposób była dokrecana.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
misiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 23:54
Lokalizacja: czernica
Kontakt:

Post autor: misiek24 » sob sty 26, 2008 18:30

głowica dokręcona myśle że już można troche bedzie przycisnąć przy okazji pompa ustawiona była minimalnie przestawiona teraz pali nawet lepiej odkąd jestem w posiadaniu mojego golfa bez przyspieszacza też super zapala nawet jak zimny nic nie telepie przy okazji zmieżylem soboie cisnienie doladowania 0,7 bar wyszlo narazie tak zostawie turbo k24 chyba (orginalne od JR), acha i co do temp wody to miezylem i przy normalnej jezdzie to w zbiorniczku było tak około 86,5stopnia a przy 93 stopni wentylator sie włancza.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości