Pompa wtryskowa z AFN do AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:01
- Lokalizacja: Łobez
- Kontakt:
Pompa wtryskowa z AFN do AHF
Witam
Czy mozna zamontoac pompe z silnika AFN do AHF ?
Czym sie roznia?
Pozdrawiam
Czy mozna zamontoac pompe z silnika AFN do AHF ?
Czym sie roznia?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 08:53 przez dragonik37, łącznie zmieniany 1 raz.
Po co chcesz to robić? Pompy te mają taki sam wydatek. Pompa AFN ma nr 028 130 115A, AHF 038 130 107D. A może odwrotnie myślisz zrobić czyli pompę od AHF (Golf IV i pochodne) zamontować do starszego AFN. Jeśli tak to da się to zrobić ale potrzeba:
- wyciąć we wsporniku większą dziurę by przeszła piasta od pompy AHF,
- zamontować pompę na stałę na tym wsporniku (kąt wtrysku reguluje się w pompie od AFN przestawieniem całej pompy a w AFH kołem zębatym pasowym),
- po przykręceniu pompy zamontować koło paska zębatego od sinika AHF,
- przelutować kostkę z 10 pinów (AHF) na 7 pinów od AFN,
- odpalić motor i ustawić statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku.
Pamiętaj, że pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ustawiać u pompiarza.
- wyciąć we wsporniku większą dziurę by przeszła piasta od pompy AHF,
- zamontować pompę na stałę na tym wsporniku (kąt wtrysku reguluje się w pompie od AFN przestawieniem całej pompy a w AFH kołem zębatym pasowym),
- po przykręceniu pompy zamontować koło paska zębatego od sinika AHF,
- przelutować kostkę z 10 pinów (AHF) na 7 pinów od AFN,
- odpalić motor i ustawić statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku.
Pamiętaj, że pompa AHF ma piastę bez klina i jak ją zdejmiesz to musisz ustawiać u pompiarza.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:01
- Lokalizacja: Łobez
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:01
- Lokalizacja: Łobez
- Kontakt:
To nie wina pompy a samego nastawnika. Wystarczy przeczyscic i problem zniknie....tutaj na forum nawet jest jeden czlowiek ktory sie tym profi zajmuje.dragonik37 pisze:Dzieki jak padnie to skorzystam z pomocy a teraz jeszcze pobujam sie na tej bo jeszcze nie jest zle.Mam tylko problem z drganiem silnika przy dojezdzani do skrzyzowania ale nie zawsze.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości