TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 12, 2008 18:07

Karol Kwidzinsk pisze:Mój problem dalej nie rozwiązany wymieniłem przekaźniki, sprawdziłem świecę i instalacje a ten bezpiecznik jak sie fajczył tak się dalej fajczy. juz mi brak pomysłów!!
Sprawdziłeś czy nie ma zwarcia w instalacji :?:
Karol Kwidzinsk pisze:Mam jeszcze jedno pytanko czy w silnikach TDI na wysokich obrotach w wężyku zasilania pompy wtryskowej mogą pojawiać sie pęcherzyki powietrza, bp u mnie tak sie dzieje na wolnych obrotach tego nie ma a jak tylko wcisnę pedał gazu to się pojawiają???
Pęcherzyków ma nie być ... sprawdź zaciski wężyków od filtra paliwa ... może podgrzewacz u góry filtra puszczać
MUSIEK pisze:Witam. Posiadam Borę 2000r 1,9 TDI AJM na pompowtryskiwaczach. Byłem w serwisie VW. Autko do dzisiaj tam stoi od wtorku. Sprawdzili VAG iem wszystko jest ok. Świece grzeją, wszystkie przekaźniki są ok, węże nie ciekną, rozrząd jest ustawiony dobrze a odpala nadal źle na zimnym silniku rano. Muszę go kręcić i kręcić . Cóż to może być? Może pomożecie mi to rozwiązać. Założyłem jeszcze zawór zwrotny i nadal to samo. źle odpala. Ręce mi opadają.....
HELP....
sprawdź na vagu ustawienie wałka rozrządu względem wału ... grupa 004 blok 4 ... ma być w okolicach 0 st. ( dopuszczalne +- 3)
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 18:57 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » sob sty 12, 2008 20:07

podpięli auto pod Vaga i nic nie pokazało żadnego błędu zarówno na ciepłym jak i na zimnym.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 12, 2008 20:20

MUSIEK pisze:podpięli auto pod Vaga i nic nie pokazało żadnego błędu zarówno na ciepłym jak i na zimnym.
błędu :?: tu nie patrzy się na błędy tylko na bloki danych .... poza grupą 004 blok 4 powinni równiż sprawdzić wskazania czujników temp. w grupie 007



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » sob sty 12, 2008 20:59

sprwawdzili wskazania czujników temperatury i było ok. Zobaczę jeszcze z tamtym i dam znać w poniedziałek. Dzięki za porady.



Subus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 14, 2008 17:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Subus » pn sty 14, 2008 17:46

VW Golf III 1.9 TDi r. 1994
Mam problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Świece żarowe są sprawne, paliwo dochodzi, filtr paliwa jest nowy. Przekażnik 109 był sprawdzany. Gdy silnik jest ciepły odpala się auto bez problemu. Prąd do świec żarowych dochodzi, gdy ściągnę kostkę z czujnika temperatury chłodzenia po dłuższym zagrzaniu świec motor odpala.
Proszę o odpowiedzi na e-mail: piters91@tlen.pl


Wojtek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 19:11

a jak wygląda kąt wtrysku ??



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » pn sty 14, 2008 22:47

słuchaj ja mam ten sam problem w Bora 1,9 i wszystko było ok. I jest nadal ok tylko niewiedzą co jest jak to serwis. podejrzewają za małe ciśnienie w wakupompie - nie wiem jaka jest poprawna pisownia tego i nieszczelność na którymś z pompowtryskiwaczy. Jak bedzie to dam znać. jutro bede wiedział.Swoją drogą to zawsze myślałem że waku jest od hamulców. co ona wspólnego z trudnym rozruchem na zimnym silniku tego nie wiem.



SirBiScUiT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:19
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: SirBiScUiT » sob sty 19, 2008 16:07

Powitać Panów.

Mam Golfika IV 1,9 TDI 90 koni. Mam mam podobny problem jak chlopaki wcześniej tylko zupełnie odwrotny. Na zimnym silniku pali bez najmniejszego problemu ale jak juz złapie temperature trzeba nim juz troche bardziej zakrecic. Z góry dzięki za pomoc! :bajer:



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » sob sty 19, 2008 19:51

Subus pisze:VW Golf III 1.9 TDi r. 1994
Mam problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Świece żarowe są sprawne, paliwo dochodzi, filtr paliwa jest nowy. Przekażnik 109 był sprawdzany. Gdy silnik jest ciepły odpala się auto bez problemu. Prąd do świec żarowych dochodzi, gdy ściągnę kostkę z czujnika temperatury chłodzenia po dłuższym zagrzaniu świec motor odpala.
Proszę o odpowiedzi na e-mail: piters91@tlen.pl
nieszczelne wężyki albo pompa się zapowietrza

[ Dodano: 19 Sty 2008 18:54 ]
PietRas17 pisze:Witam!
Otoz mam taki problem moj golf III 1.9tdi ma problemy przy odpalaniu. Jak jest zimny to przekrecam stacyjke swiece pokazuje ze grzeja i wtedy odpalam a silnik zaskakuje i gasnie. mohe go jedynie odpalic jak zaczne pompowac pedalem gazu wtedy zaskoczy. Jak jest cieply to wszystko jest w normie. Co to moze byc kat wtrysku swiece??
objaw zapowietrzonego filtra



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 19, 2008 21:00

SirBiScUiT pisze:Mam Golfika IV 1,9 TDI 90 koni. Mam mam podobny problem jak chlopaki wcześniej tylko zupełnie odwrotny. Na zimnym silniku pali bez najmniejszego problemu ale jak juz złapie temperature trzeba nim juz troche bardziej zakrecic. Z góry dzięki za pomoc! :bajer:
Gdybyś przeczytał ten temat to wiedziałbyś że trzeba zrobić korektę map ... zwiększyć dawkę rozruchową



exaf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 11:33
Lokalizacja: bilgoraj

Post autor: exaf » sob sty 19, 2008 22:23

MUSIEK pisze:słuchaj ja mam ten sam problem w Bora 1,9 i wszystko było ok. I jest nadal ok tylko niewiedzą co jest jak to serwis. podejrzewają za małe ciśnienie w wakupompie - nie wiem jaka jest poprawna pisownia tego i nieszczelność na którymś z pompowtryskiwaczy. Jak bedzie to dam znać. jutro bede wiedział.Swoją drogą to zawsze myślałem że waku jest od hamulców. co ona wspólnego z trudnym rozruchem na zimnym silniku tego nie wiem.
Sprawdzili Ci czy dobrze podgrzewa świece odpowiednio długo? nie kupuj tanich zamienników świec żarowych można sie naciąć mi sie "kleił" i rozładowywało akumulator.



MUSIEK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw gru 13, 2007 19:17
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: MUSIEK » ndz sty 20, 2008 13:07

tanie zamienniki to na pewno nie u mnie w samochodzie. Kupiłem NGK. Wszystko jest ok z świecami. Stwierdzili nieszczelność na pompowtryskiwaczu. Wymienią uszczelniacze i się zobaczy co dalej.



koton
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob lut 10, 2007 17:56
Lokalizacja: Olszewnica Nowa

Post autor: koton » ndz sty 20, 2008 18:41

Mam golfa III 1.8GT Jak jest zimny to odpala za pierwszym razem, ale jak go zgaszę i chcę go znów odpalić na zimnym silniku to mam z tym spory kłopot. Jak silnik jest rozgrzany to odpala za każdą razą. Mam założoną instalację LPG, ale odpalam na benzynie.



beny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lis 03, 2007 07:23
Lokalizacja: Lańcut

Post autor: beny » ndz sty 20, 2008 19:15

ja mam 1,9 tdi 90km. 1Z .jak jest zimny to ciężko odpala jak złapie to troszkę kopci na siwo. Powodem tego jest zły kąt wtrysku ,w środę jadę do mechanika i zobaczę co z tego wyniknie.WAŻNA sprawa regulacja tylko na zimnym silniku ,bo chodzi o rozruch jak jest zimny.Gdy jest ciepły to pali na dotyk.Tydzień temu regenerowałem wtryski ,były w opłakanym stanie,zapieczone ale już jest ok.świece żarowe nowe-orginał,filtr paliwa nowy.Po naprawie wtrysków zmienił się głos silnika ,znajomy mechanik powiedział że to dlatego że teraz lepiej spala paliwo.to narazie tyle .jeżeli pomogłem to wiadomo co . NARKI DLA WSZYSTKICH



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości