Najpredzej chyba 80A.gpel pisze:Możliwe, bo w kabinie raczej nie ma. Myślę że to będzie spory bezpiecznik, tylko ile A?
No comments.marcin999 pisze:Poza tym to wogole jest coś takiego? Słyszałem o przekaźniku świeczek...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
inek01 pisze:Raczej nie ma reguly co do czestotliwosci wymiany. Jak pojawiaja sie klopoty z paleniem, po odpaleniu silnik ma nierowna prace (swiece wtedy tez grzeja przez jakis czas) to wtedy trzeba myslec o wymianie (o ile te klopoty sie sa spowodowane czyms innym).
Zadna kontrolka nie zasygnalizuje Ci zuzycia, awarii swiec, czy spalenia sie bezpiecznika.
Dobre firmy to Beru, Bosh, NGK... Model ? W sklepie Ci dobiora odpowiednie.
na tak zwane wyczucie aby gwintu nie rozwalić bo jest delikatny jak to w aluminium bywa.........gpel pisze:Wszystko jasne, ale mam pytanie (może banalne), z jaką siłą dokręcać, idzie lekko, a boję się przekręcić.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości